Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- GTI what else?
- 1/8 mérföld
- Nem erre van.... Slow but LOW
- Max. sebesség
- óra szerint 185
- Teljesítmény
- 97 Le
Motor
- Motor
- 1.8 8V GTI
- Hajtás
- Front :(
- Elektronika
- sajnos ebben már van....
- Légszűrő
- gyári
- Kipufogó
- Remus (golf 1 cabrio TÜV papírral)
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 165/45 R16
175/50 R16
- Felni
- Visszakerült: ARTEC L kis módosításokkal
Futómű
- Rugók
- HELLAFLUSH(hátsó negatív kerékdőlés)
- Fékek
- Gyári, elől Brembo hűtött,mart tárcsa
- Merevítők
- Elöl toronymerevítő az iszonyatosan kemény futómű miatt....
- Egyéb
- SPORT LINE EDITION!
Külső Optika
- Karosszéria
- Gyári!!!!! 92-es kiadású 2 elemen kívül gyári fényezési értékekkel!! Ez NEM összevissza papíros cabrio... 92-es az autó és a papírjai is! (gyári alváz ,motorszám nem AF)........
- Fénytechnika
- Projektoros lámpák fekete foncsorral és füst üveggel. (NEM xenon)
- Dekor
- CABRIOLET FELIRAT BY: MATRICAKELL.HU !!!!!KÖSZI FAZI!!!!!! CARBON KOPTATÓ!!!
- Egyéb
- Az autóhoz megvannak a gyári papírjai kiterjesztett garanciája és minden egyebe... még szervízszámlák is...
jelenleg ORIGINAL 277 000KM
Belső Optika
- Ülések
- Gyári fűthető NAGY RECARO (sport line)
- Kormány
- Sparco Louis Vuitton VTN Carbon edition , SPARCO Gyors leoldós kormányaggyal.
- Kiegészítők
- GTI hímzésű egyedi szőnyegek, Piros 4 pontos versenyöv.
- Egyéb
- Volkswagen Morostport Plakett
HIFI / Multimédia
- Egyéb
- van benne némi zene szól kész jó......tovább nem érdekel....(CSAK GYÁRI HELYEN)
Egy örömautóhoz ezek kellenek: kis tömeg, jó futómű, jó fékek, jó váltó, lelkes motor. Ez öt olyan paraméter, amit képtelenség katalógusba foglalni, csak a szenvedélyes élménybeszámolók alapján lehet elhencegni velük, és soha senki se fogja komolyan venni. Próbált már valaki diszkópultnál azzal csajozni, hogy a szakadt Corollája milyen érzékien fordul keresztbe, ahogy összezár benne a difi? Mennyivel egyszerűbb kicsapni a csillagos kulcstartót, és elmesélni, hogy amióta kiszedettem a leszabályozást, megfutja a 287-et az E-Classe?
Nincs ezzel baj, az ismert státuszú presztízsautó pompás marketingeszköz: azt üzeni, hogy sikeres ember vagy, aki megkapja, amit akar. A valódi élményautó ezzel szemben egy riasztó vörös vészjelzőlámpa: vigyázat, gyanús autóbuzi elmebeteg vagy, aki direkt a hosszabb úton megy haza, mert arra több a kanyar.
Ennek szellemében az evolúció a rendes sportautók ellen dolgozik, mert az ilyet választó emberek lecsúsznak a kívánatos, selyemcombú nőkről, és a magukfajta háborodottak között gúvadnak esténként a sörükbe magányosan. Akkor pedig nem épül több ilyen autó, hanem maradnak a virgoncság helyett mesterkélt tapadást, a gyorsaság helyett álnok nyomatékpúpot kínáló hasznavehetetlen dízel pozőrkabriók meg a kövér, tohonya, klinikai luxusbálnák.
600 értelmetlen ló
600 értelmetlen ló
Mivel a fajfenntartáshoz a sex szorosabban kötődik, mint a kéjért autózás, mindenkinek azt javaslom, hogy vegyen valami csillogó vackot, amivel reprezentálhat, amitől emberszámba veszik. De ha gyerekkorában tolt mecsboxot keresztben a parkettán, berregve spriccelve a nyálpermetet szanaszét, akkor vegyen mellé titokban egy kicsi, kopottas, régebbi sportautót. Ne árulja el senkinek. És ha teheti, szökjön el vele pár órára, vigye ki egy versenypálya nyílt napjára, és tanuljon meg rajta rendesen vezetni.
Az autózás ugyanis zseniális örömforrás, csak ez részben törvényellenes, részben ciki. De valamikor a pubertás táján mindnyájan tudtuk, hogy a konvenciók baromságok, a felnőttek majmok, és csak a kéjvágy az igazi, meg a rokkendroll. Menj, keress pár jó kanyart. "
Amit az oldalon látsz az az Én kicsi, kopottas, sportautóm örömautózáshoz. :)
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
meg photoshoppoljuk! Azon gondolkodtam haza se megyek...itt a posta a sarkon, befizetem a csekkeket aztán idulok is. Ugyis jövünk haza a Cabrióért, még akkor veszek csavarokat a Brikóba és mehet fel a rács...este restauráltam, hát szakadjon le a keze aki feketére fújja a krómot, és babakékre ködöli a rács szélét és telibassza sziloplaszttal! de jó lett, az ezüst nyúllal agyonvág ahogy kinéz!
0
ilyen képeket kapok korán reggel bent...szerinted célozgatnak a kedves kollegák?
0
akkor ennyi!
0
Profilképek
Szia!
Hívnálak telefonon de nem kapcsolatható ezen a számon. Kérlek hívj fel: 30/9442880 Köszi!
Hívnálak telefonon de nem kapcsolatható ezen a számon. Kérlek hívj fel: 30/9442880 Köszi!
meg photoshoppoljuk! Azon gondolkodtam haza se megyek...itt a posta a sarkon, befizetem a csekkeket aztán idulok is. Ugyis jövünk haza a Cabrióért, még akkor veszek csavarokat a Brikóba és mehet fel a rács...este restauráltam, hát szakadjon le a keze aki feketére fújja a krómot, és babakékre ködöli a rács szélét és telibassza sziloplaszttal! de jó lett, az ezüst nyúllal agyonvág ahogy kinéz!
ilyen képeket kapok korán reggel bent...szerinted célozgatnak a kedves kollegák?
akkor ennyi!
jajah ezt néztem...de ez biztos nem az...csavaros meg peremes szóval a 6 küllő szerintem inkább 8
Üdv!Csinos a verda!Most vettem észre,hogy elég közel lakunk egymáshoz :) Multkor a Peti haverommal "krúzoltunk" el előttetek :)
úgy ahogy mondod!Találd ki a szombat reggeli program tervet mert már Zé is kérdezte forumban hogy hogy lesz...mivel innen tőlünk megyünk a legtöbben szerintem ez legyen a fő csapásvonal, te Milán Zé, én egy helyről indulunk!
JAHM meg lehet előzni is...
fél kettőre csak eltünik a pára és melegszik a flaszter...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Hívnálak telefonon de nem kapcsolatható ezen a számon. Kérlek hívj fel: 30/9442880 Köszi!