Volkswagen Apal Buggy L

Népszerűség: 9.62
buggyrent
buggyrent autója
Népszerűség:
9.62
Kategória:
Top Tuner
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Még nem mertem megmérni. Ez még teljesítendő task :)
1/8 mérföld
Szeretnél beülni a buggyba? Akár vezetheted is!!! A buggy bérelhető egy vacsora áráért:

www.buggyrent.hu
1/4 mérföld
Két szempillantás és 8 vigyor :)
Max. sebesség
135km/h tetővel, tető nélkül 120km/h
Teljesítmény
50 birodalmi LE
Tömeg
640 Kg velem 757 :)
Nyomaték
Ha valaki tudja mennyi az 1,6-os bogár nyomatéka akkor megköszönöm
Motor
Motor
1600ccm VW bogár
Hajtás
Hátsó kerék hajtás. Kipörgésgátlóval. :) A gyári 50 lóerő és a széles kerék garantálja :)
Légszűrő
Olajos
Kipufogó
Gyári, két csupasz tompítatalan csővéggel, így elég zoral.
Egyéb
Ide teszem a linkeket:

totalcar.hu cikk róla itt


Videó a homokban driftelésről itt


TV2 aktív riport a Bud Spencer & Terence Hill találkozóról itt
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Hátul 255x60 R15!
Felni
Apal Buggy
Futómű
Rugók
Hátul torziós
Fékek
Elöl tárcsa, hátul dob
Külső Optika
Karosszéria
Apal BUGGY L típus. Egy az 5000-ből. NEM LÉTEZIK GYÁRI BUGGY! Olyan létezik, hogy egy cég gyári minőségben készített bogár alvázokon buggykat. Ilyen buggys cégek voltak: APAL, RUSKA, MEYERS MANX, PUMA (ez volt a Különben dühbe jövünk-ben) Az enyém egy 1967-es automata bogár alvázára épült 1980-ban a belgiumi Apal cég műanyag karosszériájával, de Németországban. Úgynevezett kitt car, azaz a karosszéria darabjait külön-külön lehetett megvenni, amit a tulajdonos is összerakhatott. Az autót Németországban vettem és szabályos magyar rendszámmal rendelkezik Volkswagen Buggy típusként. 2007-től ugyanis bármilyen EU-ban forgalmival rendelkező autó behozható, amit köteles a magyar hatóság forgalomba helyezni.
• L típus, azaz nem rövidített alvázra készült, így ha szűkösen is, de 4 személyes.
• Az autó nem restaurált. A ponyva és a fényezés is 1980-as.
• Elöl tárcsafékek vannak.
• Programozható állófűtés van benne.
• 4 ködlámpa található rajta elöl, de egyszerre csak kettő ég , mivel EU-ban csak így szabályos. Tompított világítással együtt csak a két szélső, reflektorral a két középső. A kapcsolást relékkel oldották meg.
• A műszerek egy ritkább Volkswagenből az 1600 TL-ből származnak, ami evolúcióban a bogár, és a Golf között létezett.
• 3-féleképpen lehet használni a tetőt. 1.Ponyva teljesen fent 2. az ajtók levéve (hasonlóan mint a Különben dühbe jövünk-ben), és 3. ponyva teljesen levéve.
• Speciális rotor lett beépítve, ami a motor maximális fordulatszáma kb. 80%-nál letilt! Ezzel is óvva a tartós használatot.
• Az első ülés alatt autentikus módon egy katonai gyalásót találtam. Végül is homokfutónak készült :)
Légterelők
Egy féltéglán???
Kiegészítők
Vigyor, jókedv, szeretet :)
Fénytechnika
4 Hella ködlámpa
Egyéb
• Van ablakspriccni, de nem motor hajtja, hanem a pótkerék levegője préseli ki egy tartályból a vizet. Mivel itt nincs pótkerék, ezért az első ülés alatt található egy nyomásálló műanyag tartály, amiben a víz is van, és autópumpával kell felpumpálni.
• Van benne normál fűtés is 5 fúvókával, ebből kettő a hátsó lábtérben! Ötletes módon a kipufogót körbeölelő hőcserélő által a küszöbökben futó csöveken vezeti előre a meleg levegőt. Intenzitása a kézifék melletti kis karokkal állítható, a jobb oldali a fűtés „bekapcsolása”, a bal oldali a „fader”, azaz ezzel lehet állítani, hogy előre és hátra mennyi jusson. A befújt levegő mennyisége egyenesen arányos a motor fordulatszámával is.
• A bogárban automata szivató van.
• Már 1967-ben szinkronizált váltó volt a bogárban, ez azt jelenti, hogy menet közben is lehet egyest kapcsolni.
• A műszerfal világítása fokozatmentesen állítható.
Belső Optika
Festés, dekor
3 színű flitteres metál fényezás lásd makrókép.
Ülések
Recaro ülések
Kormány
MOMO
HIFI / Multimédia
Fejegység
AIWA MP3 CD aux in meg táv-rányitó
Hangszórók
28 éves igazi zártdobozos. Olyan ami apáinknak volt a zsiguliban Videotonként, csak ez Blaupunkt. A basszus a térdcsapkodás és a lépcsődöngés között van félúton :)

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

WD
#184
2008. április 22. 23:20
10p ;)
0
KKH-SRT
#183
2008. április 22. 14:15


Üdv.: Kiskunhalasi Street Racing Team
0
-=RETRO=-
#182
2008. április 21. 11:36
0
WD
#181
2008. április 20. 17:28
ment a mai 10pont is
0
Orion 1.8D
#180
2008. április 20. 14:53
nagyon zsir a vas, és jó massziv 10 pont
0
WD
#179
2008. április 17. 16:05
0
Nagy Katus
#178
2008. április 16. 11:15
0
coolt36
#177
2008. április 15. 18:19
0
'sanyó'
#176
2008. április 15. 17:46
Nagyon szép a gépezet!
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
WD
#184
2008. április 22. 23:20
10p ;)
KKH-SRT
#183
2008. április 22. 14:15


Üdv.: Kiskunhalasi Street Racing Team
-=RETRO=-
#182
2008. április 21. 11:36
WD
#181
2008. április 20. 17:28
ment a mai 10pont is
Orion 1.8D
#180
2008. április 20. 14:53
nagyon zsir a vas, és jó massziv 10 pont
WD
#179
2008. április 17. 16:05
Nagy Katus
#178
2008. április 16. 11:15
coolt36
#177
2008. április 15. 18:19
'sanyó'
#176
2008. április 15. 17:46
Nagyon szép a gépezet!
vw p
#174
2008. április 15. 16:57
bfull
#173
2008. április 15. 16:56
TURBOKUKAC
#172
2008. április 15. 16:24
Rendben,majd egyszer meglejtünk egy kört Addig is maxi
Bogara_ZO
#171
2008. április 15. 16:23
bemelegedésig én a mai napig szoktam ilyet játszani, előnye, hogy eltompulni nem hagy az autó

na pont ezekrét mondom hogy aki még nem járkált ilyenekkel tuti sokkot kap. mondjuk szintén buggyra vetítve ugye amit jó időben használnak ez sem olyan gáz, de azért izgulnék mikor elviszik hogy mi marad belőle..

firiszvr66
#170
2008. április 15. 16:21
buggyrent
#169
2008. április 15. 16:13
Egyébként életem első bogara amit vezettem egy sárga vágott cabrio bogár volt alapjárat, és 1-es nélkül. Életemben először éreztem, hogy kihívás menni egy járművel. Folyamatos gáztartás mellett pl fékezés, miközben valahogy a kuplungot is nyomni kellett. Mivel nem vagyok ALi G ezért nem tudom mivel nyomtam :)
Bogara_ZO
#168
2008. április 15. 16:12
az nagy hal lehetett, mondom én még nem láttam ilyet, pedig már páran rápróbáltak
buggyrent
#167
2008. április 15. 16:10
A rükverc kérdést megoldottam egy matricával, azon kvázi értelmesen rajta, van, hogy kicsi kar lenyom, majd balra hátra. Volt már aki a matrica alapján rájött :))
Bogara_ZO
#166
2008. április 15. 16:08
ne viccelj én is félteném. amúgy nem vagyok autóirigy, de a bogár más téma....nem ismerek élő embert (aki még nem vezetett bogarat előtte) aki instrukciók alapján megtalálta volna a R-t például

mondjuk a buggyból legalább ki lehet látni meg nem para a kilógó lökös + sárvédő...de akkor is más vezetni mint egy mai autót
@Norbeeka@
#165
2008. április 15. 16:03
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 244 találat 13 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.