Volkswagen Apal Buggy L

Népszerűség: 9.62
buggyrent
buggyrent autója
Népszerűség:
9.62
Kategória:
Top Tuner
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Még nem mertem megmérni. Ez még teljesítendő task :)
1/8 mérföld
Szeretnél beülni a buggyba? Akár vezetheted is!!! A buggy bérelhető egy vacsora áráért:

www.buggyrent.hu
1/4 mérföld
Két szempillantás és 8 vigyor :)
Max. sebesség
135km/h tetővel, tető nélkül 120km/h
Teljesítmény
50 birodalmi LE
Tömeg
640 Kg velem 757 :)
Nyomaték
Ha valaki tudja mennyi az 1,6-os bogár nyomatéka akkor megköszönöm
Motor
Motor
1600ccm VW bogár
Hajtás
Hátsó kerék hajtás. Kipörgésgátlóval. :) A gyári 50 lóerő és a széles kerék garantálja :)
Légszűrő
Olajos
Kipufogó
Gyári, két csupasz tompítatalan csővéggel, így elég zoral.
Egyéb
Ide teszem a linkeket:

totalcar.hu cikk róla itt


Videó a homokban driftelésről itt


TV2 aktív riport a Bud Spencer & Terence Hill találkozóról itt
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Hátul 255x60 R15!
Felni
Apal Buggy
Futómű
Rugók
Hátul torziós
Fékek
Elöl tárcsa, hátul dob
Külső Optika
Karosszéria
Apal BUGGY L típus. Egy az 5000-ből. NEM LÉTEZIK GYÁRI BUGGY! Olyan létezik, hogy egy cég gyári minőségben készített bogár alvázokon buggykat. Ilyen buggys cégek voltak: APAL, RUSKA, MEYERS MANX, PUMA (ez volt a Különben dühbe jövünk-ben) Az enyém egy 1967-es automata bogár alvázára épült 1980-ban a belgiumi Apal cég műanyag karosszériájával, de Németországban. Úgynevezett kitt car, azaz a karosszéria darabjait külön-külön lehetett megvenni, amit a tulajdonos is összerakhatott. Az autót Németországban vettem és szabályos magyar rendszámmal rendelkezik Volkswagen Buggy típusként. 2007-től ugyanis bármilyen EU-ban forgalmival rendelkező autó behozható, amit köteles a magyar hatóság forgalomba helyezni.
• L típus, azaz nem rövidített alvázra készült, így ha szűkösen is, de 4 személyes.
• Az autó nem restaurált. A ponyva és a fényezés is 1980-as.
• Elöl tárcsafékek vannak.
• Programozható állófűtés van benne.
• 4 ködlámpa található rajta elöl, de egyszerre csak kettő ég , mivel EU-ban csak így szabályos. Tompított világítással együtt csak a két szélső, reflektorral a két középső. A kapcsolást relékkel oldották meg.
• A műszerek egy ritkább Volkswagenből az 1600 TL-ből származnak, ami evolúcióban a bogár, és a Golf között létezett.
• 3-féleképpen lehet használni a tetőt. 1.Ponyva teljesen fent 2. az ajtók levéve (hasonlóan mint a Különben dühbe jövünk-ben), és 3. ponyva teljesen levéve.
• Speciális rotor lett beépítve, ami a motor maximális fordulatszáma kb. 80%-nál letilt! Ezzel is óvva a tartós használatot.
• Az első ülés alatt autentikus módon egy katonai gyalásót találtam. Végül is homokfutónak készült :)
Légterelők
Egy féltéglán???
Kiegészítők
Vigyor, jókedv, szeretet :)
Fénytechnika
4 Hella ködlámpa
Egyéb
• Van ablakspriccni, de nem motor hajtja, hanem a pótkerék levegője préseli ki egy tartályból a vizet. Mivel itt nincs pótkerék, ezért az első ülés alatt található egy nyomásálló műanyag tartály, amiben a víz is van, és autópumpával kell felpumpálni.
• Van benne normál fűtés is 5 fúvókával, ebből kettő a hátsó lábtérben! Ötletes módon a kipufogót körbeölelő hőcserélő által a küszöbökben futó csöveken vezeti előre a meleg levegőt. Intenzitása a kézifék melletti kis karokkal állítható, a jobb oldali a fűtés „bekapcsolása”, a bal oldali a „fader”, azaz ezzel lehet állítani, hogy előre és hátra mennyi jusson. A befújt levegő mennyisége egyenesen arányos a motor fordulatszámával is.
• A bogárban automata szivató van.
• Már 1967-ben szinkronizált váltó volt a bogárban, ez azt jelenti, hogy menet közben is lehet egyest kapcsolni.
• A műszerfal világítása fokozatmentesen állítható.
Belső Optika
Festés, dekor
3 színű flitteres metál fényezás lásd makrókép.
Ülések
Recaro ülések
Kormány
MOMO
HIFI / Multimédia
Fejegység
AIWA MP3 CD aux in meg táv-rányitó
Hangszórók
28 éves igazi zártdobozos. Olyan ami apáinknak volt a zsiguliban Videotonként, csak ez Blaupunkt. A basszus a térdcsapkodás és a lépcsődöngés között van félúton :)

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

WD
#44
2008. április 14. 20:51
én még nem mertem ilyeneket nyomni az enyémmel

amúgy mennyire más a két kocsi hangja :)
0
peppezr
#43
2008. április 14. 20:50
0
szuszi77
#42
2008. április 14. 20:47
0
buggyrent
#41
2008. április 14. 20:47
Sziasztok. Üdv köztetek, én kérek elnézést, ma szólt egy barátom, hogy itt nagy élet és autobuzulás folyik ergó itt a helyem. Ilyan még nem volt az autóba bele is ülhette!
Mennek a képek. Totalcar.hu-n cikk is volt róla: http://totalcar.hu/magazin/szerelem/apalbuggy/

Ott a fejemet is megnézhetitek, és minden adat fenn van.

Video meg itt, ahogy porzom és szilikózisban épp elhalálozni készülök :): http://auto.indavideo.hu/video/Apal_Buggy_a_porban
0
kapus77
#40
2008. április 14. 20:46
király
0
WD
#39
2008. április 14. 20:43
jah, amúgy meg TOP
0
Zoli-Astra
#38
2008. április 14. 20:41
0
Tucsok
#37
2008. április 14. 20:40
hehe újabb buggy +10
0
dakobacsi
#36
2008. április 14. 20:37
Ja éls rakj még fel képeket légyszíves
0
Szólj hozzá Te is!
6 7 8 9 10 11 12 13
WD
#44
2008. április 14. 20:51
én még nem mertem ilyeneket nyomni az enyémmel

amúgy mennyire más a két kocsi hangja :)
peppezr
#43
2008. április 14. 20:50
szuszi77
#42
2008. április 14. 20:47
buggyrent
#41
2008. április 14. 20:47
Sziasztok. Üdv köztetek, én kérek elnézést, ma szólt egy barátom, hogy itt nagy élet és autobuzulás folyik ergó itt a helyem. Ilyan még nem volt az autóba bele is ülhette!
Mennek a képek. Totalcar.hu-n cikk is volt róla: http://totalcar.hu/magazin/szerelem/apalbuggy/

Ott a fejemet is megnézhetitek, és minden adat fenn van.

Video meg itt, ahogy porzom és szilikózisban épp elhalálozni készülök :): http://auto.indavideo.hu/video/Apal_Buggy_a_porban
kapus77
#40
2008. április 14. 20:46
király
WD
#39
2008. április 14. 20:43
jah, amúgy meg TOP
Zoli-Astra
#38
2008. április 14. 20:41
Tucsok
#37
2008. április 14. 20:40
hehe újabb buggy +10
dakobacsi
#36
2008. április 14. 20:37
Ja éls rakj még fel képeket légyszíves
aS09
#35
2008. április 14. 20:36
nagyon tetszik, és kalssz h kiírtad a történetet/információt az építésről, üdv az oldalon és érezd jól magad közöttünk:

aS
dakobacsi
#34
2008. április 14. 20:36
Mi a fityfene? Minden napra jön egy Buggy!?
Grat a géphez, örök klasszikus 10 p
@Norbeeka@
#33
2008. április 14. 20:36
Jinxy
#32
2008. április 14. 20:31
hát jaja de mekkora fasza szerkezet
xela
#31
2008. április 14. 20:26

De kiváncsi lennék, több képre a jó öreg, Vasról.
majesz
#30
2008. április 14. 20:25
10P
KisBaGi
#29
2008. április 14. 20:25
mrzoky
#28
2008. április 14. 20:25
atomanti31
#27
2008. április 14. 20:25
papa 0606
#26
2008. április 14. 20:24
Shad
#25
2008. április 14. 20:23
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 244 találat 13 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.