Autó adatai
Teljesítmény
- Max. sebesség
- 140Km/h
- Teljesítmény
- 54@1Bár
- Tömeg
- 805Kg
- Nyomaték
- Mi?
Motor
- Motor
- 599cc (3 henger, 6 szelep)
Garett Turbó (gyermekjáték)
bailey lefújó szelep méretezve
90% E85-el üzemel jelenleg...
Brabus olajhűtő felbarkácsolása folyamatban.
- Hajtás
- RWD !!!
- Elektronika
- Bosch OBD
- gyárilag softip váltó (tiptronikos félautómata)
- softuch full automata váltó funkció hozzáadva :)
- Légszűrő
- Gyári
- Kipufogó
- Gyári turbós leömlő
- Gyújtás
- NGK (hengerenként 2 gyertya)
- Egyéb
- Fogyasztás csak 95-ös benya : 5,5 városi
Fogyasztás csak E85-el : 6,1 városban
Fogyasztás felesben E85-el : 5,4 város + országút
Korábbi készülékem:
Honda Civic 1.6 economy - 135Le (E85)
SMoke 2009 - Burnout Video
-10 fokban reggeli első hidegindítás
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- E: 145/55 R15
H: 175/50 R15
- Felni
- gyári alufelnik
Külső Optika
- Karosszéria
- 2002 Facelift
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- LG cd-s, mp3-as, usb-s, stb..
4x54W van ráírva...
- Erősítő
- Gelhard audio - 2 x 35W (tényleges teljesítmény) SUB filterrel, szóval pumpálja a basszust keményen!
- Hangszórók
- Elöl műszerfal alatt 2 utas komponens JBL szett, vezető ülés alatt beépített mélyláda (brabus style), hátul egy saját készítésű láda 2db 16,5-ös Phillips szóróval melyeket az a kis nyomoronc erősítő kínoz halálra :D
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
teljesen rendben van...
és mit mondasz megéri e85tel járni?
és mit mondasz megéri e85tel járni?
0
Dobtam mailt nem akartam ide sokat írni, egyszerűbbnek találtam :)
Üdv
Üdv
0
há gratulálok te B-s!
0
Nah itt a reggeli hidegindítás videója Nekem ez tökéletesen megfelel! Egy hetes állás után után nem is várok tőle többet...
0
Igazából a progit kell csak átírni, de mivel nagyjából kb 30%-al több nafta kell az injektornak is bírni kell a témát, figyelni kell erre is.
0
es konkretan miböl all az atalakitasa mondjuk az enyemnek ? D16Z6
0
Pont úgy mint egy benzines. Pöcc röff indul, le is filmeztem, majd valahogy felsomom a youtubre ...
0
Profilképek
Azt mondanám, hogy nem is anyagilag éri meg igazán, hanem egyfelől a környezetvédelmi szempont alapján, sokkal kevésbé szennyező, másfelől a motort sem kokszolja tele. Harmadrészt, és leginkább ez lehet a számunkra kedvező, kihasználhatjuk az E85 magas 103-105 oktánszámát. Ez ugye utólag turbósított autóknál eleve jó mert magas a kompresszió viszony a turbóhoz. Ha szívó autóról van szó akkor pedig egy jó magas kompresszióval többletnyomatékhoz jutunk.
Ezt a többleterőt vagy arra használjuk hogy "jobban megy az autó és mondjuk nem 120 hanem 135 le lett és jee mindenkit legyorsulok" vagy ugyanúgy nagypapásan közlekedve azt vesszük észre, hogy kevesebbet fogyaszt a motor, mert jobb lett a hatásfoka. Ha kevesebbet fogyaszt az azt jelenti hogy nem kell 30% -al több E85 üzemanyag, hanem csak 20% és akkor már forintosítható is a dolog. De ha kiszámolod, tankolásonként pár száz forintot tudsz megfogni reálisan. Az E85-ös üzemnek vannak kedvező és hátrányos tulajdonságai. Kifejezetten szereti az autóúton való - tehát közepes sebesség nagyjából állandó terhelésnél - és nem kedveli a sok rövidtávú, pláne télen való indítgatást, mert sokkal többet fogyaszt akkor.
Gyári szívó és turbós autóknál is padon mért teljesítmény növekedést minden esetben hoz az E85! Természetesen ennek mértéke függ az autó alap teljesítményétől, és a beállítástól.
A verdára és a motorra tett hatások:
Az E85 lassabban ég mint a benya így "lágyabbnak" mondható a járása - többek közt ezért is kell nagyobb előgyújtás mint benzinnél.
Az alkohol a benzinnel ellentétben magába fogadja a vizet. Az alkohol sokkal illékonyabb, sajnos sokkal hajlamosabb a lecsapódásra - hidegindítási gondok innen származnak -
Az alacsonyabb fűtőérték miatt kell több E85 mint benzin, és ez egyébként több páralecsapódást eredményez a kipufogóban, ami egy átlag kipufogó esetében hamarabb rohad szét mint egyébként. A motor és az égéstermék útja viszont sokkal tisztább mint benzinnel. Az égéstérben nyoma sem volt koksznak, a gyertyáim mindig szép tiszták és őzbarnák, ami korábbi benzines üzemnél nem volt elmondható.
Hogy megéri e azt inkább mindenki maga döntse el, én többet nem fizetek mintha benzinnel járnék, és addig sem támogatom közvetlenül a mocskos olajhatalmakat...
2012ben változik az E85 adómentessége!
Ezt a többleterőt vagy arra használjuk hogy "jobban megy az autó és mondjuk nem 120 hanem 135 le lett és jee mindenkit legyorsulok" vagy ugyanúgy nagypapásan közlekedve azt vesszük észre, hogy kevesebbet fogyaszt a motor, mert jobb lett a hatásfoka. Ha kevesebbet fogyaszt az azt jelenti hogy nem kell 30% -al több E85 üzemanyag, hanem csak 20% és akkor már forintosítható is a dolog. De ha kiszámolod, tankolásonként pár száz forintot tudsz megfogni reálisan. Az E85-ös üzemnek vannak kedvező és hátrányos tulajdonságai. Kifejezetten szereti az autóúton való - tehát közepes sebesség nagyjából állandó terhelésnél - és nem kedveli a sok rövidtávú, pláne télen való indítgatást, mert sokkal többet fogyaszt akkor.
Gyári szívó és turbós autóknál is padon mért teljesítmény növekedést minden esetben hoz az E85! Természetesen ennek mértéke függ az autó alap teljesítményétől, és a beállítástól.
A verdára és a motorra tett hatások:
Az E85 lassabban ég mint a benya így "lágyabbnak" mondható a járása - többek közt ezért is kell nagyobb előgyújtás mint benzinnél.
Az alkohol a benzinnel ellentétben magába fogadja a vizet. Az alkohol sokkal illékonyabb, sajnos sokkal hajlamosabb a lecsapódásra - hidegindítási gondok innen származnak -
Az alacsonyabb fűtőérték miatt kell több E85 mint benzin, és ez egyébként több páralecsapódást eredményez a kipufogóban, ami egy átlag kipufogó esetében hamarabb rohad szét mint egyébként. A motor és az égéstermék útja viszont sokkal tisztább mint benzinnel. Az égéstérben nyoma sem volt koksznak, a gyertyáim mindig szép tiszták és őzbarnák, ami korábbi benzines üzemnél nem volt elmondható.
Hogy megéri e azt inkább mindenki maga döntse el, én többet nem fizetek mintha benzinnel járnék, és addig sem támogatom közvetlenül a mocskos olajhatalmakat...
2012ben változik az E85 adómentessége!
teljesen rendben van...
és mit mondasz megéri e85tel járni?
és mit mondasz megéri e85tel járni?
Dobtam mailt nem akartam ide sokat írni, egyszerűbbnek találtam :)
Üdv
Üdv
há gratulálok te B-s!
Nah itt a reggeli hidegindítás videója Nekem ez tökéletesen megfelel! Egy hetes állás után után nem is várok tőle többet...
Igazából a progit kell csak átírni, de mivel nagyjából kb 30%-al több nafta kell az injektornak is bírni kell a témát, figyelni kell erre is.
es konkretan miböl all az atalakitasa mondjuk az enyemnek ? D16Z6
Pont úgy mint egy benzines. Pöcc röff indul, le is filmeztem, majd valahogy felsomom a youtubre ...
hogy szuperal az E85-ös szeker ebben a remek idöben?
Üdv!
Amiatt írnék neked, mert láttam, hogy teljes E85 üzemben van az autód. Szeretnék én is teljesen átállni erre az üzemre. Nekem egy 94-es d15b2 motoros civic-em van. Tudnál esetleg segíteni a teljes átalakításában, esetleg hangolásában? Előre is köszönöm a válaszod.
Üdv!
Esetleg írj mailt: [email protected]
Amiatt írnék neked, mert láttam, hogy teljes E85 üzemben van az autód. Szeretnék én is teljesen átállni erre az üzemre. Nekem egy 94-es d15b2 motoros civic-em van. Tudnál esetleg segíteni a teljes átalakításában, esetleg hangolásában? Előre is köszönöm a válaszod.
Üdv!
Esetleg írj mailt: [email protected]
Amúgy nagyon jól vizsgázik, fogyi 8 körül megáll ebben a hideg időben is, ha meg kell(ene) a teljes ménes, ott a 5500 fölötti vtec-varázs :DDD
Áh, marad szigorúan gyári a verda... nagyjából
Komoly tuningnak nem lenne sok értelme, mert tényleg napi bumlizásra használjuk a gépet, így a fogyasztás, megbízhatóság többet számít.
Amik vannak rajta, azok a light-os tuningok, egy rozsdamentes rendszer twinloop dobbal, aminek szép halk, majdnem gyári hangja van, egy short-shifter a gyáriból készítve meg -1 menet a rugókból, hogy ne legyen túl country-s a gép, nagyjából ennyi.
Lesznek rajta apró karbantartási munkák, 3 napot már töltöttem alatta alvázvédéssel, a bal sárvédőív majd előbb-utóbb cserés lesz, meg az első lökösön is van 1 karc + egy kis fényezés-folytonossági hiba egy kutya "jóvoltából". Még akarok rá hátsó sárfogókat meg valami normális hangcuccot a gyári helyekre, oszt kb. ennyi. Benzin, olaj, fékbetét, remélem mást nem kell cserélgetni
Komoly tuningnak nem lenne sok értelme, mert tényleg napi bumlizásra használjuk a gépet, így a fogyasztás, megbízhatóság többet számít.
Amik vannak rajta, azok a light-os tuningok, egy rozsdamentes rendszer twinloop dobbal, aminek szép halk, majdnem gyári hangja van, egy short-shifter a gyáriból készítve meg -1 menet a rugókból, hogy ne legyen túl country-s a gép, nagyjából ennyi.
Lesznek rajta apró karbantartási munkák, 3 napot már töltöttem alatta alvázvédéssel, a bal sárvédőív majd előbb-utóbb cserés lesz, meg az első lökösön is van 1 karc + egy kis fényezés-folytonossági hiba egy kutya "jóvoltából". Még akarok rá hátsó sárfogókat meg valami normális hangcuccot a gyári helyekre, oszt kb. ennyi. Benzin, olaj, fékbetét, remélem mást nem kell cserélgetni
Helló, Mester, rég jártam erre
Szép lett a kétszínű gép. Hol fújták? Elégedett vagy az eredménnyel?
Nézd meg a másik verdám ;)
Szép lett a kétszínű gép. Hol fújták? Elégedett vagy az eredménnyel?
Nézd meg a másik verdám ;)
Van egy csomó ember aki árulgat netről sok pénzért, én nem csinálok ilyet.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Ezt a többleterőt vagy arra használjuk hogy "jobban megy az autó és mondjuk nem 120 hanem 135 le lett és jee mindenkit legyorsulok" vagy ugyanúgy nagypapásan közlekedve azt vesszük észre, hogy kevesebbet fogyaszt a motor, mert jobb lett a hatásfoka. Ha kevesebbet fogyaszt az azt jelenti hogy nem kell 30% -al több E85 üzemanyag, hanem csak 20% és akkor már forintosítható is a dolog. De ha kiszámolod, tankolásonként pár száz forintot tudsz megfogni reálisan. Az E85-ös üzemnek vannak kedvező és hátrányos tulajdonságai. Kifejezetten szereti az autóúton való - tehát közepes sebesség nagyjából állandó terhelésnél - és nem kedveli a sok rövidtávú, pláne télen való indítgatást, mert sokkal többet fogyaszt akkor.
Gyári szívó és turbós autóknál is padon mért teljesítmény növekedést minden esetben hoz az E85! Természetesen ennek mértéke függ az autó alap teljesítményétől, és a beállítástól.
A verdára és a motorra tett hatások:
Az E85 lassabban ég mint a benya így "lágyabbnak" mondható a járása - többek közt ezért is kell nagyobb előgyújtás mint benzinnél.
Az alkohol a benzinnel ellentétben magába fogadja a vizet. Az alkohol sokkal illékonyabb, sajnos sokkal hajlamosabb a lecsapódásra - hidegindítási gondok innen származnak -
Az alacsonyabb fűtőérték miatt kell több E85 mint benzin, és ez egyébként több páralecsapódást eredményez a kipufogóban, ami egy átlag kipufogó esetében hamarabb rohad szét mint egyébként. A motor és az égéstermék útja viszont sokkal tisztább mint benzinnel. Az égéstérben nyoma sem volt koksznak, a gyertyáim mindig szép tiszták és őzbarnák, ami korábbi benzines üzemnél nem volt elmondható.
Hogy megéri e azt inkább mindenki maga döntse el, én többet nem fizetek mintha benzinnel járnék, és addig sem támogatom közvetlenül a mocskos olajhatalmakat...
2012ben változik az E85 adómentessége!