Audi 100 2.0 10V (1983)

Népszerűség: 9.82
Billz
Billz autója
Népszerűség:
9.82
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
8,7s
gyári érték:10,4s
1/8 mérföld
[email protected]/h
1/4 mérföld
[email protected]/h
Max. sebesség
243km/ (GPS-mérve, nem kilóméter óra állás szerint) 261km/h (óra szerint)
Gyári érték:205km/h
Teljesítmény
165LE 5200RPM-nél
Gyári érték:136LE 5600RPM-nél
Tömeg
1560Kg
Gyári érték:1340kg
Nyomaték
255Nm 2600RPM-3300RPM ~ 4650RPM
Gyári érték:190Nm 3000RPM-nél
Motor
Motor
Hosszában beépített, AAF-es motorkódú, Soros, 5 hengeres VW-Audi motor.
1983-as évjáratú 1994ccm-es 10 szelepes eredetileg. Helyette: 1994-es évjáratú AAF-es benzines 5 hengeres motor (2461ccm), Audi 2.3as hengerfejjel.. (NF motorkód)
Furat: 81,0mm
Löket: 95,5mm


Növelt kompresszió: 11:1 (hengerfejpolír-maratás)
Hajtás
Audi 200 turbónak az 5 sebességes váltója, ami az első kerekeket hajtja meg.
VW Transporter 2.5 kupplungja (kevlározott).
Audi 2.3 turbónak a lendkereke(könnyítve) és kuplung szerkezete
Elektronika
KE-III JETRONIC injektor, és az ahhoz tartozó vezérlő elektronika. Eredetileg K-jetes volt.
Audi 200 Typ-44 90 Ah generátor
80Ah-ás akkumulátor
Légszűrő
gyári szűrő betét
Kipufogó
Katalizátor kivéve, és 55-ös átmérőjű kipufogó rendszer (közép és hátsó dobok) a leömlőtől, sport katalizátor lett beszerelve

Gyújtás
Az 1995-ös évjáratú Audi A6-os AAR motorkódú gépkocsi KE-III Jetronichoz VEZ, teljesen elektronikus gyújtása
Brisk körben végig szikrázó sport gyerta
E85 (így nem kopog és megy mint a golyó. Ráadásul olcsóbb jóval mint a benzin) (előgyújtás előrébb téve) (azóta már sajnos az etanol és a benzin ára is az egekben van... )
Egyéb
2,3as NF motorkódú injektor, vezérlés, és szívórész.Legnagyobb Audi 100as hűtő, 2,5-ös Óriási hűtővel: 352mm, 700W (443 959 455 H)
Utólagosan beszerelt olaj hűtő egy 2,5-ös VW Transporterből. 5 hengeres Transporter rotorja, gyújtás elosztója, Hall-jeladója és AAR Audi A6 gyújtás modulja és gyújtó trafója.



Fogyasztása:
Városban 9-10 liter
65-70km/h-nél 7 liter
130km/hnál 8,5-9liter
csapatva 28liter


Bár az etanolnak hála tudtam spórolni az üzemanyagon, azért még maradt néhány módszer kiaknázatlanul:
Link
Nyári felni konfiguráció
Gumi
205/60 R15 Michelin nyáron gyári mérete:185/65 R14
185/65 R14 Michelin Alpine télen
Felni
R15-ös Audi alufelni nyáron. (6Jx15H2 ET45)
R14-es alufelni, télen. (6Jx14H2 ET38)
Futómű
Rugók
2cm-el lejjebb ültetve a gyári hasmagassághoz képest
Gátlók
gázos csillapítás, sportos
Fékek
elöl: hűtött és lyuggatott tárcsa (Nagyobb tárcsa lett előre rakva)
hátul: lyuggatott tárcsa
(dobfékről, tárcsára cserélve)
Merevítők
elöl toronymerevítő
Egyéb
Audi 100as 2.2 turbó futóműve.
Keményebb szilentekkel az első futoműben, hogy bírja a kiképzést, amit a nehezebb és erősebb motor követel.
Külső Optika
Karosszéria
Rendkívül robosztus, teljesen galvanizált karosszéria.
1985 szepetmeberétől teljeskörűen galvanizált:)
1985 évvégei CD kasztnira lett cserélve a 83as CC kivitelű.
Légterelők
gyári, 0,30Cw érték
Fénytechnika
-Xenon gázzal töltött 90/100W H4 ízzók (xenon hatásúak). - Fék,helyzetjelző, tolató lámpa, ködlámpa hátul LEDesre cserélve.
- 60W-os utólagosan a lökhárítóba belemart ködlámpa.
Dekor
OOOO jel a kocsi orrán:))))
Fényes krómozott díszlécek, ami kontrasztosabbá teszi az orrát.
Audiklub matrica a hátulján.
Egyéb
- Összes ablak üveg színezett még a visszapillantók is.
- Hátuljáról és oldalról feliratok, jelzések eltávolítása.
- Hátul motoros rendszám a gyári lapos hosszúkás helyett.
Belső Optika
Festés, dekor
A régi 85-ös műszerfal helyett lett beépítve egy 1989 utáni új ("nagy") műszerfal és benne a műszeregységek is. Fabetét a műszerfalban, bőr az ajtókárpiton
Ülések
Audi V8as elektromos-motoros ülések. Motoros, memóriás, elöl-hátul fűthetőek!
Kormány
Audi 80as sport kormány. (1984-1987)
Kiegészítők
Utólag beépített gyári műszerek (új műszerfallal együtt lettek beépítve): olaj nyomás, olaj hőmérséklet, volt mérő, fedélzeti számítógép (méri:átlag sebesség, átlag fogyasztás, pillanatnyi fogyasztás, vezetéssel eltöltött idő, a rendelkezésre álló benzinnel megtehető kilométerek száma, indítás óta elfogyasztott üzemanyag mennyisége)
Fénytechnika
Műszerfalban és kezelőszervekben az összes égőt piros LEDesre cseréltem. A távfény visszajelzőét természetesen kékre cseréltem.
Egyéb
A karosszléria csere utáni beépített extrák: digitális klíma, elektromos és fűthető tükrök, színezett üvegek, 2 zónás központi zár, lábtér megvilágítás, deritő fény(utólagos beépítés kék ledekkel, helyzetjelző lámpa kapcsolásra kapcsol be), 4db olvasó lámpa kapaszkodóba építve, 4 elektromos ablak, hátsó fejtámlák, fülhallgató kimenet a hátsó utasoknak is, fordulatszámmérő, távirányítós központi zár, elektromos antenna.
Egyéni többrészre kiterjedő házi indítás gátló rendszer, amit most fejlesztettem tovább, a szobámban is jelez!
HIFI / Multimédia
Fejegység
Clarion MP3-rádiós
Hangszórók
elől 2X 80W (Blaupunkt)
hátul 2X 180W ovál (Blaupunkt) 

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

p
#841
2008. június 20. 19:50
0
koxemplax
#840
2008. június 20. 15:07
0
Pistixy
#839
2008. június 20. 12:05
0
LimDom
#838
2008. június 20. 06:51
Hát nem véletlen: a homlok- és hátfal az első autómról való... Hiszen sokkal szebb, mint a "face lifted" (négyütemű) Wartburg karosszéria!
Az 'extrákat' azért tettem idézőjelbe,.. mert mostmár nem csak a Wartburg-formát lehet benne szeretni.. hanem PÉLDÁUL a 150 lóerőt!... vagy a fullos kényelmi elektronikát, stb.
0
Sanders2
#837
2008. június 20. 05:30
0
Baliho
#836
2008. június 20. 00:10
Koszi a tamit, ment a mai 10p
0
p
#835
2008. június 19. 21:22
0
LimDom
#834
2008. június 19. 21:13
Egyetértek!
Én is elég hamar beleszerettem, bár talán nem az ülése miatt!
Engem tökre a formája fogott meg!

...aztán azóta van még benne pár "extra" amit lehet szeretni!!
0
Billy80
#833
2008. június 19. 20:02
10p
0
Szólj hozzá Te is!
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
p
#841
2008. június 20. 19:50
koxemplax
#840
2008. június 20. 15:07
Pistixy
#839
2008. június 20. 12:05
LimDom
#838
2008. június 20. 06:51
Hát nem véletlen: a homlok- és hátfal az első autómról való... Hiszen sokkal szebb, mint a "face lifted" (négyütemű) Wartburg karosszéria!
Az 'extrákat' azért tettem idézőjelbe,.. mert mostmár nem csak a Wartburg-formát lehet benne szeretni.. hanem PÉLDÁUL a 150 lóerőt!... vagy a fullos kényelmi elektronikát, stb.
Sanders2
#837
2008. június 20. 05:30
Baliho
#836
2008. június 20. 00:10
Koszi a tamit, ment a mai 10p
p
#835
2008. június 19. 21:22
LimDom
#834
2008. június 19. 21:13
Egyetértek!
Én is elég hamar beleszerettem, bár talán nem az ülése miatt!
Engem tökre a formája fogott meg!

...aztán azóta van még benne pár "extra" amit lehet szeretni!!
Billy80
#833
2008. június 19. 20:02
10p
DTMV8
#832
2008. június 19. 19:53
pedrosito
#831
2008. június 19. 18:17
Zsuni
#830
2008. június 19. 17:26
LimDom
#829
2008. június 19. 17:02
Hogy tévedsz Te a Wartburg fórumra?
A végsebességnél is csak tippeltem egyet a gyári értékből kiindulva.
A 150 kilóval nehezebb Golf hivatalos adata 215 km/h. A súlykülönbség miatt simán 225-öt mondanék, de ha a Waresz kitűnő aerodinamikai tulajdonságait is figyelembe veszem... ...szóval így lett 220 km/h.
Ez tűnt szépnek + reálisnak egyszerre.
zsinda
#828
2008. június 19. 13:24
LimDom
#827
2008. június 19. 13:12
Köszi!!
p
#826
2008. június 18. 22:27
Billy80
#825
2008. június 18. 02:37
laca200
#824
2008. június 17. 20:56
Billy80
#823
2008. június 16. 00:33
Sanders2
#822
2008. június 15. 09:13
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Összesen 1221 találat 62 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.