Audi S2

BartiS2
BartiS2 autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Race
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
?
1/8 mérföld
2009.04.19 Kiskunlacháza 8,199/143,41 km/h
1/4 mérföld
2009.04.19 Kiskunlacháza 12,66/178,59 km/h 1,2 báron

http://www.youtube.com/watch?v=CNRvUChAumY
Teljesítmény
most 1,2 ös nyomáson van ugyhogy talán 300-330 között lehet valahol de ez csak tipp...
Tömeg
1300 Kg.. ezt most 2008.08.27-én mértük le, magam is meglepődtem rajta, azt hittem a csövek miatt kb gyári súlyban van de ez bizony 200 kg val könnyebb mint a széria mert az ha jól tudom 1500 kg körül van... 2009.09.23 - most már 1350 körül lehet mert kapott egy 80 literes tankot, elektromos ablakokat, fűtést....
Nyomaték
500 körül lehet de mért adat erről sincs
Motor
Motor
2,2 5 hengeres 20 V T motor kovácsolt dugókkal RS2 hajtókarokkal, portolt hengerfej, K26/27 csiga, 750 es befecsik, dupla AC, egyedi szívosor, külső Wastegate
Hajtás
quattro
Elektronika
VEMS....
Légszűrő
direkt szűr :-)
Kipufogó
85 ös végig
Gyújtás
most 2009.09.24-edikén hoztam el Nánássy Petitől a változások: Hengerenkénti trafós gyujtás/nagy tank/fűtés/elektromos ablakok/ sokminden újítva.....1,7es nyomás most kb 400 ló lehet vagy kicsit több
Egyéb
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=60176
Nyári felni konfiguráció
Gumi
225/40 roadstone N3000
Felni
9x18 ET 35.....
Futómű
Fékek
Hidraulikus kézifék
Merevítők
naja :-) elég merev
Külső Optika
Karosszéria
Teljesen kipakolva homokolva, pontheggesztések átvarva.. rallycrossra épült
Egyéb
Nem egy csodaszépség. de végülis ez egy célgép, és ha így nézem akkor meg tökéletes :-)
Belső Optika
Ülések
OMP verseny
Kormány
OMP verseny
Kiegészítők
2006. július 12., szerda 8:22

* – Nínó Karotta


" Egy örömautóhoz ezek kellenek: kis tömeg, jó futómű, jó fékek, jó váltó, lelkes motor. Ez öt olyan paraméter, amit képtelenség katalógusba foglalni, csak a szenvedélyes élménybeszámolók alapján lehet elhencegni velük, és soha senki se fogja komolyan venni. Próbált már valaki diszkópultnál azzal csajozni, hogy a szakadt Corollája milyen érzékien fordul keresztbe, ahogy összezár benne a difi? Mennyivel egyszerűbb kicsapni a csillagos kulcstartót, és elmesélni, hogy amióta kiszedettem a leszabályozást, megfutja a 287-et az E-Classe?
A szerző kedvenc vacakjában
A szerző kedvenc vacakjában

Nincs ezzel baj, az ismert státuszú presztízsautó pompás marketingeszköz: azt üzeni, hogy sikeres ember vagy, aki megkapja, amit akar. A valódi élményautó ezzel szemben egy riasztó vörös vészjelzőlámpa: vigyázat, gyanús autóbuzi elmebeteg vagy, aki direkt a hosszabb úton megy haza, mert arra több a kanyar.

Ennek szellemében az evolúció a rendes sportautók ellen dolgozik, mert az ilyet választó emberek lecsúsznak a kívánatos, selyemcombú nőkről, és a magukfajta háborodottak között gúvadnak esténként a sörükbe magányosan. Akkor pedig nem épül több ilyen autó, hanem maradnak a virgoncság helyett mesterkélt tapadást, a gyorsaság helyett álnok nyomatékpúpot kínáló hasznavehetetlen dízel pozőrkabriók meg a kövér, tohonya, klinikai luxusbálnák.
600 értelmetlen ló
600 értelmetlen ló

Mivel a fajfenntartáshoz a dugás szorosabban kötődik, mint a kéjért autózás, mindenkinek azt javaslom, hogy vegyen valami csillogó vackot, amivel reprezentálhat, amitől emberszámba veszik. De ha gyerekkorában tolt mecsboxot keresztben a parkettán, berregve spriccelve a nyálpermetet szanaszét, akkor vegyen mellé titokban egy kicsi, kopottas, régebbi sportautót. Ne árulja el senkinek. És ha teheti, szökjön el vele pár órára, vigye ki egy versenypálya nyílt napjára, és tanuljon meg rajta rendesen vezetni.

Az autózás ugyanis zseniális örömforrás, csak ez részben törvényellenes, részben ciki. De valamikor a pubertás táján mindnyájan tudtuk, hogy a konvenciók baromságok, a felnőttek majmok, és csak a kéjvágy az igazi, meg a rokkendroll. Menj, keress pár jó kanyart. "
Egyéb
már nincs meg de jól ment:

http://videa.hu/videok/jarmuvek/calibra-160-260-6.-sebessegben-c20let-turbo-V5hezhXnPcBAAX5g
HIFI / Multimédia
Fejegység
Azt azért sejteni lehet, hogy ez már elsősorban nem A-bol B pontba való eljutásra szolgál, hanem élvezkedésre, legalábbis nekem, mivel nem vok versenyző :-)
Hangszórók
ezzel annyira egyetértek hogy gondoltam beteszem ide:

a 126os Mercis totalcar teszt:
"Kapocs a hatvanas évek és az ezredforduló technikája között. Gyártásakor az ipar már birtokában volt a legjobb autógyártási technológiáknak, de tervezőiben még élt a köpenyes, nyakkendős, SZTK-keretes szakiktól örökölt, mélységes géptisztelet. A W126 előtt nem tudtak ennyire jó autót csinálni, mert nem voltak meg a műszaki feltételek, utána már nem lehetett többé ennyire jó autót csinálni, mert a designtrendek, a költséghatékonyság elavulttá tette az igazi minőséget, az örök életű mechanikába vetett hitet."
Egyéb
Csikós Zsolt 2007.10.24 Totalcar vélemény:

" Csakhogy versenypályán egy feleennyi lóerős, épített pályagép még sokkal jobb. A szupersportkocsinak - azon kívül, hogy a nagymellű szőkék szemében esetleg vonzóbbá tesz bennünket - nincs sok értelme 2007-ben. Olyan, mint kopasz emberen a beültetett haj. Üvölt belőlük a hiúság: nekem telik rá, kiscsávó! Aztán az F360 ugyanúgy beszorul a Könyves Kálmán körúti dugóba, mint Kovács úr a bogárhátúval.

Autópályán, ott persze lehet menni, de autózni a dolog jellegéből fakadóan egyáltalán nem. Az autópálya arra való, hogy kipróbáljuk, mennyire bírja még a szervezetünk a nyolc kávét és a három Red Bullt, meg talán hogy végre meghallgassuk azt a húsz cédét, amit az elmúlt hónapokban vettünk, de még arra se volt időnk, hogy kicsomagoljuk. De autózásnak azért nem hívnék egy olyan tevékenységet, amely a gázpedál néhány milliméternyi fel-le mozgatásából, a kormány pár foknyi ide-oda fogatásából és a légkondi hangolgatásából áll.

Imádom az autót, a technikáját, a történetét, az iparág sztorijait, a buherálást, a klubozást, mindent. Sajnos az igazán érdekes autók (sportkocsik, terepjárók, forró ferdehátúk) feleslegesek, mert nem lehet őket kihasználni, az unalmas többi pedig - izé, egyszerűen unalmas. Létezik ideális megoldás, de ahhoz sok pénz szükséges.

Hajoljanak közelebb, megsúgom. Három járművet kell tartani. Egy motort a meleg időszakra. Egy autót esőbe, télire, cuccolni, családot rángatni. És kell még egy versenyautó, mellé pedig egy kombinált hétvégi pályabérlet - hogy azért a szerelem is megmaradjon."

na ez kb a lényeg, és igaz ugyan hogy nekem nincs kombinált pályabérletem, de ott a pont a Zsoltinál és az én példám mutatja, hogy nem kell olyan sok pénz ok persze minden relatív de ha ugy vesszük ez egy nagy prestige autó ára kb, szóval relatív kevés pénz és mégis mennyi élvezetet okoz... :-)

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

bmw-spapa2
#434
2008. november 20. 14:44
0
sasavr6
#433
2008. november 20. 09:11
köszi,matchbox is jóféle régebben láttam párszor még gerinél
0
Milancoupe
#432
2008. november 19. 19:38
0
MelakH
#431
2008. november 11. 00:37
Nem keskin, CR7 a márka.
ezeket csak szeretni lehet
0
A6tomm
#430
2008. november 10. 09:11
0
koxemplax
#429
2008. november 07. 18:51
0
MelakH
#428
2008. november 07. 18:35
0
weednapper
#427
2008. november 05. 17:31
az a 30liter jól hangzik 100on :)
mindennapi használatban van az autó vagy csak hétvégi versenyautó?
0
A6tomm
#426
2008. november 05. 17:04
0
Szólj hozzá Te is!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
bmw-spapa2
#434
2008. november 20. 14:44
sasavr6
#433
2008. november 20. 09:11
köszi,matchbox is jóféle régebben láttam párszor még gerinél
Milancoupe
#432
2008. november 19. 19:38
MelakH
#431
2008. november 11. 00:37
Nem keskin, CR7 a márka.
ezeket csak szeretni lehet
A6tomm
#430
2008. november 10. 09:11
koxemplax
#429
2008. november 07. 18:51
MelakH
#428
2008. november 07. 18:35
weednapper
#427
2008. november 05. 17:31
az a 30liter jól hangzik 100on :)
mindennapi használatban van az autó vagy csak hétvégi versenyautó?
A6tomm
#426
2008. november 05. 17:04
blackangel
#425
2008. november 04. 16:20
koxemplax
#424
2008. november 04. 15:37
ebay.co.uk-en szoktak lenni motyók
weednapper
#423
2008. november 03. 16:35
megkérdezhetem hogy mennyi volt az alja a kocsinak? mert amikor megvolt hírdetve akkor valami borzasztó pénzt kértek érte.
gondolom hobby autónak használod, mennyit eszik az autó ekkora teljesítményyel?
weednapper
#422
2008. november 03. 16:33
elcserélhetjük a kocsinkat, az enyém full kárpitos hát igy külön nem nagyon láttam kárpitot coupe-hoz, még bontanivalónak sincs valami sok belőle... de ha találok szólok!
weednapper
#421
2008. november 03. 09:51
ha nagy leszek ilyenem lesz! te építetted vagy ez volt hirdetve használtautón? gyönyörű vas. mennék vele egy karikát
D Sztivi
#420
2008. október 24. 11:05
prv
Balee19
#419
2008. október 20. 14:07
mehet mint a rakéte
Elvis
#418
2008. október 18. 20:44
GodRat
#417
2008. október 16. 11:03

20vT alkatrészeket keresek, ha tudsz légyszi írj az oldalamra vagy küld 1 tel. számot. Köszönöm!
A8 david
#416
2008. október 14. 14:28
audikrisz
#415
2008. október 13. 20:44
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 614 találat 31 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.