Opel Calibra RWD

Népszerűség: 8.48
Bandi RWD
Bandi RWD autója
Népszerűség:
8.48
Kategória:
X-trem
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
Teljesítmény
115+ Irmscher chip
kb 130-150 le között
Motor
Motor
C20NE hosszában elhelyezve
Hajtás
hátsókerék (mo.-on az első)
Elektronika
Irmscher chip
Légszűrő
direct szűrő
Kipufogó
60-as rendszer Irmscher dobbal
Gyújtás
gyári
Nyári felni konfiguráció
Felni
15"-os 5 x 110-es omega lemez felni
Futómű
Rugók
gyári
Gátlók
keményített Lindor
Fékek
2.5 V6 calibra 284-es fék
Külső Optika
Karosszéria
átépítve hátsókerék hajtásúra (Köszi Zsabi)
Légterelők
csomagtartó szárny
Fénytechnika
xenon
Belső Optika
Ülések
Recaro
Kormány
Momo újrabőrözve
Kiegészítők
GSI Kadett digitális kilóméteróra befaragva (köszi Gyumma)
HIFI / Multimédia
Hangszórók
gyári Blaupunkt

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Gerzson
#132
2011. november 28. 10:42
HEHE...
1000 fordulaton
NE:130-140Nm
XE:120-130Nm
2000:
NE:155Nm
XE:160Nm
3000:
NE:170Nm
XE:170Nm
Persze nem tizedre pontos adatok megközelítőleg 5-10 Nm, de a 40 lóerővel kevesebb motortól...Szóval az Ne tényleg nyomatékos. ÉS simán lehet keresztbe menni velel. Volt Omega A 2.0i-m. MIndenhol keresztbe lehetett vágni...
0
tonyiwwrc
#131
2011. november 27. 17:46
Akkor ott valami nem kerek,ha annyit eszikpàrat làttam màr de a gyàrik 9-nél többet nem ettek...
0
Dogeba
#130
2011. november 27. 14:09
Nem volt eddig se mindenkinek egyértelmű, hogy állatkodni tömegben nem szabad.
Volt olyan fehérvári tali ahova két hülyegyerek keresztben csúszva érkezett meg. A parkoló kocsik közé. Egyik srác már "nincs közöttünk" közúti baleset miatt. Szóval ez nagyon kényes téma.
0
Dogeba
#129
2011. november 27. 14:04
Eddig a pozitív rekordom 6,3l/100km volt. Cseszneki vár hoz oda vissza út.
Most ősszel egy közel 700km es kirándulás átlaga (Kőkapú, Füzéri vár, Boldokőváralja stb.. ) pályán végig 160-180 aztán fel hegymenet 8,2 volt.
Rossz lambdaszondával a negatív rekord 17 liter városban játszósan
0
Dogeba
#128
2011. november 27. 13:58
Az hogy adja le a max-ot az egy dolog de ha egymásra helyezed a két nyomatékgörbét rájössz hogy nincs olyan fordulat ahol gyengébb az xe.
0
_Zsoltee_
#127
2011. november 27. 13:48
Akkor szerintem cserélj lambdaszondát. :)

Az én XE-m, még ha folyamatosan rúgtam is neki, 9liternél nagyon nehezen evett többet és egy GSi Astrának nem olyan jó a légellenállása mint a Calidnak. :)

Mondjuk tuningchippel, meg egyéb módosításokkal lehet hogy ehet akár 12litert is, de az enyém gyári volt, a PowerCap és az Irmsher chip kivételével. :)
0
luji
#126
2011. november 27. 13:10
0
XE Cali
#125
2011. november 27. 12:58
nyomatékdiagram szerint az NE jobb utcára :)
2600-nál 170-et tol, az xe meg valami 4000-től 200-at. nem ugyanaz..

Gyorsulás, versenyzés pörgés stb... ökörködés csak akkor elfogadható ha teljesen elzárt területen a többi autótól és embertől elszeparált helyen történik.

naná, nem is a tömeg közepén :D
0
XE Cali
#124
2011. november 27. 12:55
az XE a 11-12-t lazán megeszi :)
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Gerzson
#132
2011. november 28. 10:42
HEHE...
1000 fordulaton
NE:130-140Nm
XE:120-130Nm
2000:
NE:155Nm
XE:160Nm
3000:
NE:170Nm
XE:170Nm
Persze nem tizedre pontos adatok megközelítőleg 5-10 Nm, de a 40 lóerővel kevesebb motortól...Szóval az Ne tényleg nyomatékos. ÉS simán lehet keresztbe menni velel. Volt Omega A 2.0i-m. MIndenhol keresztbe lehetett vágni...
tonyiwwrc
#131
2011. november 27. 17:46
Akkor ott valami nem kerek,ha annyit eszikpàrat làttam màr de a gyàrik 9-nél többet nem ettek...
Dogeba
#130
2011. november 27. 14:09
Nem volt eddig se mindenkinek egyértelmű, hogy állatkodni tömegben nem szabad.
Volt olyan fehérvári tali ahova két hülyegyerek keresztben csúszva érkezett meg. A parkoló kocsik közé. Egyik srác már "nincs közöttünk" közúti baleset miatt. Szóval ez nagyon kényes téma.
Dogeba
#129
2011. november 27. 14:04
Eddig a pozitív rekordom 6,3l/100km volt. Cseszneki vár hoz oda vissza út.
Most ősszel egy közel 700km es kirándulás átlaga (Kőkapú, Füzéri vár, Boldokőváralja stb.. ) pályán végig 160-180 aztán fel hegymenet 8,2 volt.
Rossz lambdaszondával a negatív rekord 17 liter városban játszósan
Dogeba
#128
2011. november 27. 13:58
Az hogy adja le a max-ot az egy dolog de ha egymásra helyezed a két nyomatékgörbét rájössz hogy nincs olyan fordulat ahol gyengébb az xe.
_Zsoltee_
#127
2011. november 27. 13:48
Akkor szerintem cserélj lambdaszondát. :)

Az én XE-m, még ha folyamatosan rúgtam is neki, 9liternél nagyon nehezen evett többet és egy GSi Astrának nem olyan jó a légellenállása mint a Calidnak. :)

Mondjuk tuningchippel, meg egyéb módosításokkal lehet hogy ehet akár 12litert is, de az enyém gyári volt, a PowerCap és az Irmsher chip kivételével. :)
luji
#126
2011. november 27. 13:10
XE Cali
#125
2011. november 27. 12:58
nyomatékdiagram szerint az NE jobb utcára :)
2600-nál 170-et tol, az xe meg valami 4000-től 200-at. nem ugyanaz..

Gyorsulás, versenyzés pörgés stb... ökörködés csak akkor elfogadható ha teljesen elzárt területen a többi autótól és embertől elszeparált helyen történik.

naná, nem is a tömeg közepén :D
XE Cali
#124
2011. november 27. 12:55
az XE a 11-12-t lazán megeszi :)
Rol1kah
#123
2011. november 27. 12:40
Hát ehhez gratulálok. Úgy látom ti sem szarral guritotok. Azért mikor keresztbe csapod, pár ember lehet meglepődik :) 10ponty
moskvich01
#122
2011. november 27. 11:44
bubiBolf
#121
2011. november 27. 11:38
Tiger085s
#119
2011. november 27. 11:03
Gery 19
#118
2011. november 27. 10:56
egyhat
#117
2011. november 27. 10:52
Komoly átalakítás, az tetszik benne, hogy kívülről nem látni semmi különbséget az első kerekestől. Nem tudom ez kinek jutott eszébe, de a szó legjobb értelmében "elmebeteg" az illető.
Füsti
#116
2011. november 27. 10:44
fúúúú de ismerős ez a kocsi valahonnan olyan Deja Vu érzésem van
j.balint
#115
2011. november 27. 10:41
A bölcső átalakításra kíváncsi vagyok! Csinálj róla képet légy szíves. Az alagutat nem lett volna egyszerűbb és szebb belevágni egy mantából vagy asconából? Jövőre opel talin remélem öszefutunk.
DrVentura8
#113
2011. november 27. 08:52
Szép munka. Milyen cuccokkal történt az átalakítás? Van köze Omegának hozzá?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Összesen 192 találat 10 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.