Autó adatai
Teljesítmény
- Teljesítmény
- 115+ Irmscher chip
kb 130-150 le között
Motor
- Motor
- C20NE hosszában elhelyezve
- Hajtás
- hátsókerék (mo.-on az első)
- Elektronika
- Irmscher chip
- Légszűrő
- direct szűrő
- Kipufogó
- 60-as rendszer Irmscher dobbal
- Gyújtás
- gyári
Nyári felni konfiguráció
- Felni
- 15"-os 5 x 110-es omega lemez felni
Futómű
- Rugók
- gyári
- Gátlók
- keményített Lindor
- Fékek
- 2.5 V6 calibra 284-es fék
Külső Optika
- Karosszéria
- átépítve hátsókerék hajtásúra (Köszi Zsabi)
- Légterelők
- csomagtartó szárny
- Fénytechnika
- xenon
Belső Optika
- Ülések
- Recaro
- Kormány
- Momo újrabőrözve
- Kiegészítők
- GSI Kadett digitális kilóméteróra befaragva (köszi Gyumma)
HIFI / Multimédia
- Hangszórók
- gyári Blaupunkt
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Akkor ott valami nem kerek,ha annyit eszikpàrat làttam màr de a gyàrik 9-nél többet nem ettek...
0
Nem volt eddig se mindenkinek egyértelmű, hogy állatkodni tömegben nem szabad.
Volt olyan fehérvári tali ahova két hülyegyerek keresztben csúszva érkezett meg. A parkoló kocsik közé. Egyik srác már "nincs közöttünk" közúti baleset miatt. Szóval ez nagyon kényes téma.
Volt olyan fehérvári tali ahova két hülyegyerek keresztben csúszva érkezett meg. A parkoló kocsik közé. Egyik srác már "nincs közöttünk" közúti baleset miatt. Szóval ez nagyon kényes téma.
0
Eddig a pozitív rekordom 6,3l/100km volt. Cseszneki vár hoz oda vissza út.
Most ősszel egy közel 700km es kirándulás átlaga (Kőkapú, Füzéri vár, Boldokőváralja stb.. ) pályán végig 160-180 aztán fel hegymenet 8,2 volt.
Rossz lambdaszondával a negatív rekord 17 liter városban játszósan
Most ősszel egy közel 700km es kirándulás átlaga (Kőkapú, Füzéri vár, Boldokőváralja stb.. ) pályán végig 160-180 aztán fel hegymenet 8,2 volt.
Rossz lambdaszondával a negatív rekord 17 liter városban játszósan
0
Az hogy adja le a max-ot az egy dolog de ha egymásra helyezed a két nyomatékgörbét rájössz hogy nincs olyan fordulat ahol gyengébb az xe.
0
Akkor szerintem cserélj lambdaszondát. :)
Az én XE-m, még ha folyamatosan rúgtam is neki, 9liternél nagyon nehezen evett többet és egy GSi Astrának nem olyan jó a légellenállása mint a Calidnak. :)
Mondjuk tuningchippel, meg egyéb módosításokkal lehet hogy ehet akár 12litert is, de az enyém gyári volt, a PowerCap és az Irmsher chip kivételével. :)
Az én XE-m, még ha folyamatosan rúgtam is neki, 9liternél nagyon nehezen evett többet és egy GSi Astrának nem olyan jó a légellenállása mint a Calidnak. :)
Mondjuk tuningchippel, meg egyéb módosításokkal lehet hogy ehet akár 12litert is, de az enyém gyári volt, a PowerCap és az Irmsher chip kivételével. :)
0
Nekem is ezért kap egy 10p
0
nyomatékdiagram szerint az NE jobb utcára :)
2600-nál 170-et tol, az xe meg valami 4000-től 200-at. nem ugyanaz..
Gyorsulás, versenyzés pörgés stb... ökörködés csak akkor elfogadható ha teljesen elzárt területen a többi autótól és embertől elszeparált helyen történik.
naná, nem is a tömeg közepén :D
2600-nál 170-et tol, az xe meg valami 4000-től 200-at. nem ugyanaz..
Gyorsulás, versenyzés pörgés stb... ökörködés csak akkor elfogadható ha teljesen elzárt területen a többi autótól és embertől elszeparált helyen történik.
naná, nem is a tömeg közepén :D
0
az XE a 11-12-t lazán megeszi :)
0
Profilképek
HEHE...
1000 fordulaton
NE:130-140Nm
XE:120-130Nm
2000:
NE:155Nm
XE:160Nm
3000:
NE:170Nm
XE:170Nm
Persze nem tizedre pontos adatok megközelítőleg 5-10 Nm, de a 40 lóerővel kevesebb motortól...Szóval az Ne tényleg nyomatékos. ÉS simán lehet keresztbe menni velel. Volt Omega A 2.0i-m. MIndenhol keresztbe lehetett vágni...
1000 fordulaton
NE:130-140Nm
XE:120-130Nm
2000:
NE:155Nm
XE:160Nm
3000:
NE:170Nm
XE:170Nm
Persze nem tizedre pontos adatok megközelítőleg 5-10 Nm, de a 40 lóerővel kevesebb motortól...Szóval az Ne tényleg nyomatékos. ÉS simán lehet keresztbe menni velel. Volt Omega A 2.0i-m. MIndenhol keresztbe lehetett vágni...
Akkor ott valami nem kerek,ha annyit eszikpàrat làttam màr de a gyàrik 9-nél többet nem ettek...
Nem volt eddig se mindenkinek egyértelmű, hogy állatkodni tömegben nem szabad.
Volt olyan fehérvári tali ahova két hülyegyerek keresztben csúszva érkezett meg. A parkoló kocsik közé. Egyik srác már "nincs közöttünk" közúti baleset miatt. Szóval ez nagyon kényes téma.
Volt olyan fehérvári tali ahova két hülyegyerek keresztben csúszva érkezett meg. A parkoló kocsik közé. Egyik srác már "nincs közöttünk" közúti baleset miatt. Szóval ez nagyon kényes téma.
Eddig a pozitív rekordom 6,3l/100km volt. Cseszneki vár hoz oda vissza út.
Most ősszel egy közel 700km es kirándulás átlaga (Kőkapú, Füzéri vár, Boldokőváralja stb.. ) pályán végig 160-180 aztán fel hegymenet 8,2 volt.
Rossz lambdaszondával a negatív rekord 17 liter városban játszósan
Most ősszel egy közel 700km es kirándulás átlaga (Kőkapú, Füzéri vár, Boldokőváralja stb.. ) pályán végig 160-180 aztán fel hegymenet 8,2 volt.
Rossz lambdaszondával a negatív rekord 17 liter városban játszósan
Az hogy adja le a max-ot az egy dolog de ha egymásra helyezed a két nyomatékgörbét rájössz hogy nincs olyan fordulat ahol gyengébb az xe.
Akkor szerintem cserélj lambdaszondát. :)
Az én XE-m, még ha folyamatosan rúgtam is neki, 9liternél nagyon nehezen evett többet és egy GSi Astrának nem olyan jó a légellenállása mint a Calidnak. :)
Mondjuk tuningchippel, meg egyéb módosításokkal lehet hogy ehet akár 12litert is, de az enyém gyári volt, a PowerCap és az Irmsher chip kivételével. :)
Az én XE-m, még ha folyamatosan rúgtam is neki, 9liternél nagyon nehezen evett többet és egy GSi Astrának nem olyan jó a légellenállása mint a Calidnak. :)
Mondjuk tuningchippel, meg egyéb módosításokkal lehet hogy ehet akár 12litert is, de az enyém gyári volt, a PowerCap és az Irmsher chip kivételével. :)
Nekem is ezért kap egy 10p
nyomatékdiagram szerint az NE jobb utcára :)
2600-nál 170-et tol, az xe meg valami 4000-től 200-at. nem ugyanaz..
Gyorsulás, versenyzés pörgés stb... ökörködés csak akkor elfogadható ha teljesen elzárt területen a többi autótól és embertől elszeparált helyen történik.
naná, nem is a tömeg közepén :D
2600-nál 170-et tol, az xe meg valami 4000-től 200-at. nem ugyanaz..
Gyorsulás, versenyzés pörgés stb... ökörködés csak akkor elfogadható ha teljesen elzárt területen a többi autótól és embertől elszeparált helyen történik.
naná, nem is a tömeg közepén :D
az XE a 11-12-t lazán megeszi :)
Hát ehhez gratulálok. Úgy látom ti sem szarral guritotok. Azért mikor keresztbe csapod, pár ember lehet meglepődik :) 10ponty
Komoly átalakítás, az tetszik benne, hogy kívülről nem látni semmi különbséget az első kerekestől. Nem tudom ez kinek jutott eszébe, de a szó legjobb értelmében "elmebeteg" az illető.
fúúúú de ismerős ez a kocsi valahonnan olyan Deja Vu érzésem van
A bölcső átalakításra kíváncsi vagyok! Csinálj róla képet légy szíves. Az alagutat nem lett volna egyszerűbb és szebb belevágni egy mantából vagy asconából? Jövőre opel talin remélem öszefutunk.
Szép munka. Milyen cuccokkal történt az átalakítás? Van köze Omegának hozzá?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1000 fordulaton
NE:130-140Nm
XE:120-130Nm
2000:
NE:155Nm
XE:160Nm
3000:
NE:170Nm
XE:170Nm
Persze nem tizedre pontos adatok megközelítőleg 5-10 Nm, de a 40 lóerővel kevesebb motortól...Szóval az Ne tényleg nyomatékos. ÉS simán lehet keresztbe menni velel. Volt Omega A 2.0i-m. MIndenhol keresztbe lehetett vágni...