Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.
Ami azt illeti, tavaly óta kísérem figyelemmel ave tevékenységét (az internetes oldalán ill. pálya széléről). Nagyon sok munka van ebben a kis autóban és nem egyik napról a másikra lett ilyen jó ez az autó. Mellesleg kategória győztes lett a Evo gyorsulási versenyen, az Autó World kategóriában (1501-2000ccm vagy 1001-1500+turbo) Gratula.
Beleirtam a fobb dolgokat a motor adatai melle. Gyarilag 115 Le es 200 km/h van megadva vegsebessegre, nekem kb. 195 km/h-val ment mielott "nekilattam". Ezt 5500-5700 koruli fordulatszam mellett tudja. Most mar elforog 6700-ig, ugy, hogy huz is. (7000-nel szabalyoz) 200/5700*6700 = 235 km/h a valtoattetelezes adta korlat. De mivel csak 200 Loeros, ezert sokkal 220 fole nem hiszem hogy tudna menni ezzel az aramvonalas formaval.
A sima 1.4-eseké biztos, ez viszotn Gt turbo.Kb. egy éve unaokatesóm vett egy ilyet-szükségből mert a Jettáját ellopták-szal 350ezerért vette, az GTS volt, a gyári legfullosabb, ültetve, körbespoilerek, kagylók,minden, ment mint állat.A motorja már úgy nézett ki,h. egyszeűen hozzás sem lehetett fogni a felújításhz, mert nem volt hol kezdeni. DE jól ment még úgy is.
Haveromnak is van ilyen, még most ramaty állapotban (így vette), de már így is elég kemény ellenfeleket levert vele. Hát még ha kész lesz. Én elhiszem az adatokat.
Egy gyári R5 120le. Gondolom a turbónyomás emelve,esetleg könnyített lendkerék+biztos van még valami okosság a kis gépben Tényleg ave mi van még benne?
Ami azt illeti, tavaly óta kísérem figyelemmel ave tevékenységét (az internetes oldalán ill. pálya széléről). Nagyon sok munka van ebben a kis autóban és nem egyik napról a másikra lett ilyen jó ez az autó. Mellesleg kategória győztes lett a Evo gyorsulási versenyen, az Autó World kategóriában (1501-2000ccm vagy 1001-1500+turbo) Gratula.
Beleirtam a fobb dolgokat a motor adatai melle. Gyarilag 115 Le es 200 km/h van megadva vegsebessegre, nekem kb. 195 km/h-val ment mielott "nekilattam". Ezt 5500-5700 koruli fordulatszam mellett tudja. Most mar elforog 6700-ig, ugy, hogy huz is. (7000-nel szabalyoz) 200/5700*6700 = 235 km/h a valtoattetelezes adta korlat. De mivel csak 200 Loeros, ezert sokkal 220 fole nem hiszem hogy tudna menni ezzel az aramvonalas formaval.
A sima 1.4-eseké biztos, ez viszotn Gt turbo.Kb. egy éve unaokatesóm vett egy ilyet-szükségből mert a Jettáját ellopták-szal 350ezerért vette, az GTS volt, a gyári legfullosabb, ültetve, körbespoilerek, kagylók,minden, ment mint állat.A motorja már úgy nézett ki,h. egyszeűen hozzás sem lehetett fogni a felújításhz, mert nem volt hol kezdeni. DE jól ment még úgy is.
Haveromnak is van ilyen, még most ramaty állapotban (így vette), de már így is elég kemény ellenfeleket levert vele. Hát még ha kész lesz. Én elhiszem az adatokat.
Egy gyári R5 120le. Gondolom a turbónyomás emelve,esetleg könnyített lendkerék+biztos van még valami okosság a kis gépben Tényleg ave mi van még benne?
Tudtommal az 1.4-es Renault 5-ösök teljesítménye 58 Le. Akkor a turbó+.....+sport gyertya kis matekkal 142Le többlet? Szerintem kicsit sok. Részleteznéd az adatot. Lehet valami elkerülte a figyelmemet.
Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.