Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Santa Pod, Anglia:..4.8 mp
Magyarországon:....5.2 mp
- 1/8 mérföld
- Santa Pod, Anglia:...8.386 @ 133 km/h
Magyarországon:.....8.619 @ 133 km/h
- 1/4 mérföld
- Santa Pod, Anglia:...13.222 @ 161 km/h
Magyarország:.......13.43 @ 165 km/h
- Max. sebesség
- Gyakorlatilag 165 km/h.
Elmeletileg 240 km/h korul lenne, de nem fogom kiprobalni.
- Teljesítmény
- 190 Le
Motor
- Motor
- 1397 ccm, 8 szelep OHV (tolorudas) turbo
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
0
Halihó Ave Mester!
Valami oknál fogva eltünt a méréseim oldaláról a carstyling link, pedig az előző mérésnél még ott volt úgy emlékszem.
Igértél nekem a többi nem kitett mérést is, hogy elküldöd, légyszi küld el, elég az is ahol végigtoltam a 400 métert, bár azt volt az első futam ha jól emlékszem és semmi tapadás nem volt.
Azért kiváncsi lennék mennyi is lett, főleg a célvonalira.
Jah meg kiirva a mérés elejére 138-as célvonali van, amúgy meg mindenhol 139 van a táblázatban.
Egyébb nyűgöm nincsen
Indexet drag topicot nem olvasom, mi a helyzet a kategória kiírással?
Sikerült megegyezni?
Hali, jövőre remélem meccselünk megint párat.
Valami oknál fogva eltünt a méréseim oldaláról a carstyling link, pedig az előző mérésnél még ott volt úgy emlékszem.
Igértél nekem a többi nem kitett mérést is, hogy elküldöd, légyszi küld el, elég az is ahol végigtoltam a 400 métert, bár azt volt az első futam ha jól emlékszem és semmi tapadás nem volt.
Azért kiváncsi lennék mennyi is lett, főleg a célvonalira.
Jah meg kiirva a mérés elejére 138-as célvonali van, amúgy meg mindenhol 139 van a táblázatban.
Egyébb nyűgöm nincsen
Indexet drag topicot nem olvasom, mi a helyzet a kategória kiírással?
Sikerült megegyezni?
Hali, jövőre remélem meccselünk megint párat.
0
A piros 1.2 korul ment, a feher 1.4 bar.
0
Ennyire jó a Kunmadarasi pálya???
Sosem jártam ott, de jövőre valószínűleg el kéne találnom oda...
Oda/vissza 800km??
Már ideje volt, hogy pénzdíjas legyen, feltéve ha nyerni sikerááál.
Jövőre megpróbálok még a nem power fronton is mindent rendbe tenni, van ott is még problem...
Csak minden pénzkérdés, gondolom neked ez nem újdonság.
Úgyhogy most még 1 időre el, melózni!
Sosem jártam ott, de jövőre valószínűleg el kéne találnom oda...
Oda/vissza 800km??
Már ideje volt, hogy pénzdíjas legyen, feltéve ha nyerni sikerááál.
Jövőre megpróbálok még a nem power fronton is mindent rendbe tenni, van ott is még problem...
Csak minden pénzkérdés, gondolom neked ez nem újdonság.
Úgyhogy most még 1 időre el, melózni!
0
Nem tudom mire gondolsz.
0
Vegulis egy szint az Elise, amihez lehet merni. Fertoszentmikloson 13.0x is lehetett volna a nagy intercoolerral es az M/T gumival, Kunmadarason siman 12.
Angliaban talan 12.6.
Angliaban talan 12.6.
0
A ket hibat mar javitottam is, a diagramot is fogom kuldeni, igyekszem meg ma.
Hat nagyjabol biztos mar a kategorizalas:
0-1600
1600-2500
2500-3800
3800-5000
5000+
special
turbo, nitro, AWD, markaidegen motor kategoriat emel.
Specialba fel lehet nevezni, de a tobbibe ccm szerint lehet csak felkerulni.
Legkisebb katban lehet 1000 ccm alatti turbos/nitros autoval is probalkozni.
Hat nagyjabol biztos mar a kategorizalas:
0-1600
1600-2500
2500-3800
3800-5000
5000+
special
turbo, nitro, AWD, markaidegen motor kategoriat emel.
Specialba fel lehet nevezni, de a tobbibe ccm szerint lehet csak felkerulni.
Legkisebb katban lehet 1000 ccm alatti turbos/nitros autoval is probalkozni.
Halihó Ave Mester!
Valami oknál fogva eltünt a méréseim oldaláról a carstyling link, pedig az előző mérésnél még ott volt úgy emlékszem.
Igértél nekem a többi nem kitett mérést is, hogy elküldöd, légyszi küld el, elég az is ahol végigtoltam a 400 métert, bár azt volt az első futam ha jól emlékszem és semmi tapadás nem volt.
Azért kiváncsi lennék mennyi is lett, főleg a célvonalira.
Jah meg kiirva a mérés elejére 138-as célvonali van, amúgy meg mindenhol 139 van a táblázatban.
Egyébb nyűgöm nincsen
Indexet drag topicot nem olvasom, mi a helyzet a kategória kiírással?
Sikerült megegyezni?
Hali, jövőre remélem meccselünk megint párat.
Valami oknál fogva eltünt a méréseim oldaláról a carstyling link, pedig az előző mérésnél még ott volt úgy emlékszem.
Igértél nekem a többi nem kitett mérést is, hogy elküldöd, légyszi küld el, elég az is ahol végigtoltam a 400 métert, bár azt volt az első futam ha jól emlékszem és semmi tapadás nem volt.
Azért kiváncsi lennék mennyi is lett, főleg a célvonalira.
Jah meg kiirva a mérés elejére 138-as célvonali van, amúgy meg mindenhol 139 van a táblázatban.
Egyébb nyűgöm nincsen
Indexet drag topicot nem olvasom, mi a helyzet a kategória kiírással?
Sikerült megegyezni?
Hali, jövőre remélem meccselünk megint párat.
A piros 1.2 korul ment, a feher 1.4 bar.
Szia! Ma megtapasztaltam én is amit mondtál => a nehezen indulást hidegben. Azt hittem be se indul az autó.
meg akartam még kérdezni hogy te hány bár nyomással szoktad használni versenyen az autót?
meg akartam még kérdezni hogy te hány bár nyomással szoktad használni versenyen az autót?
Ennyire jó a Kunmadarasi pálya???
Sosem jártam ott, de jövőre valószínűleg el kéne találnom oda...
Oda/vissza 800km??
Már ideje volt, hogy pénzdíjas legyen, feltéve ha nyerni sikerááál.
Jövőre megpróbálok még a nem power fronton is mindent rendbe tenni, van ott is még problem...
Csak minden pénzkérdés, gondolom neked ez nem újdonság.
Úgyhogy most még 1 időre el, melózni!
Sosem jártam ott, de jövőre valószínűleg el kéne találnom oda...
Oda/vissza 800km??
Már ideje volt, hogy pénzdíjas legyen, feltéve ha nyerni sikerááál.
Jövőre megpróbálok még a nem power fronton is mindent rendbe tenni, van ott is még problem...
Csak minden pénzkérdés, gondolom neked ez nem újdonság.
Úgyhogy most még 1 időre el, melózni!
Nem tudom mire gondolsz.
Vegulis egy szint az Elise, amihez lehet merni. Fertoszentmikloson 13.0x is lehetett volna a nagy intercoolerral es az M/T gumival, Kunmadarason siman 12.
Angliaban talan 12.6.
Angliaban talan 12.6.
renyo powwwa 4eva'
gratulálok a "kis fehérhez" is
gratulálok a "kis fehérhez" is
...ez a Lotus mindenhol ottvan, mi?
Megtisztelő, hogy helyet kapott azon a kevés képen is, amit felraktál ide!
Úgy elgondolkozva ha az ország egyik legszarabb pályáján nyomtad azt a 13,14-et, akkor mit menne ez valami normálisabb pályán?
Vagy neked a gumid azzal a pályával volt legjobban szinkronban?
Nekem a Rába az a pálya, ahol ha valaha is megnyertem volna akár 1 versenyt is, azt se érdemeltem volna meg!
Talán majd jövőre, ha megint virágzik a tiszavirág!
Be a good boy, aztán ne vedd olyan komolyan az életet!:)))))
Megtisztelő, hogy helyet kapott azon a kevés képen is, amit felraktál ide!
Úgy elgondolkozva ha az ország egyik legszarabb pályáján nyomtad azt a 13,14-et, akkor mit menne ez valami normálisabb pályán?
Vagy neked a gumid azzal a pályával volt legjobban szinkronban?
Nekem a Rába az a pálya, ahol ha valaha is megnyertem volna akár 1 versenyt is, azt se érdemeltem volna meg!
Talán majd jövőre, ha megint virágzik a tiszavirág!
Be a good boy, aztán ne vedd olyan komolyan az életet!:)))))
A piroskaval te nyomod a hatterben? Jol lepadlozhattad, hogy igy fustol. ;)
Csumma!
8 hónap változatlan snassz galéria után itt vannak az uj képeim magárol az autóról a kezdettöl a jelenig, továbbá a legjobban sikerült nyári carstyling találkozók, haveri-baráti összejövetelek, gyorsulások, ahol a hülyeség sose marad otthon. Na meg egy kis szakmai ártalom.
Ha érdekel, sasold meg öket az oldalamon.
Köszönet a képekért BLANT-nak..
8 hónap változatlan snassz galéria után itt vannak az uj képeim magárol az autóról a kezdettöl a jelenig, továbbá a legjobban sikerült nyári carstyling találkozók, haveri-baráti összejövetelek, gyorsulások, ahol a hülyeség sose marad otthon. Na meg egy kis szakmai ártalom.
Ha érdekel, sasold meg öket az oldalamon.
Köszönet a képekért BLANT-nak..
Van egy feher es egy piros, ket kulon auto.
A piros 2003,2004 ev bajnoka, 2005 vege fele mar keves volt, de a feher meg helytallt. :)
A piros 2003,2004 ev bajnoka, 2005 vege fele mar keves volt, de a feher meg helytallt. :)
Majd meglatjuk meg.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Hat nagyjabol biztos mar a kategorizalas:
0-1600
1600-2500
2500-3800
3800-5000
5000+
special
turbo, nitro, AWD, markaidegen motor kategoriat emel.
Specialba fel lehet nevezni, de a tobbibe ccm szerint lehet csak felkerulni.
Legkisebb katban lehet 1000 ccm alatti turbos/nitros autoval is probalkozni.