Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Santa Pod, Anglia:..4.8 mp
Magyarországon:....5.2 mp
- 1/8 mérföld
- Santa Pod, Anglia:...8.386 @ 133 km/h
Magyarországon:.....8.619 @ 133 km/h
- 1/4 mérföld
- Santa Pod, Anglia:...13.222 @ 161 km/h
Magyarország:.......13.43 @ 165 km/h
- Max. sebesség
- Gyakorlatilag 165 km/h.
Elmeletileg 240 km/h korul lenne, de nem fogom kiprobalni.
- Teljesítmény
- 190 Le
Motor
- Motor
- 1397 ccm, 8 szelep OHV (tolorudas) turbo
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
meg mindegyikért
0
Sajnos valami nem koser szerintem a hivatalos idomerovel, nekem is tul jokat mert a hivatalos ora.
Nem tudom mi az oka, elvileg nem a rajt, talan a tav nincs jol kimerve.
Egyszer jo lenne majd rajonni, a kovetkezo versenyen valahogy megprobalom kinyomozni.
Nem tudom mi az oka, elvileg nem a rajt, talan a tav nincs jol kimerve.
Egyszer jo lenne majd rajonni, a kovetkezo versenyen valahogy megprobalom kinyomozni.
0
Szia !
Milyen rollout volt a rábán?
Mert amit lemértél futam 15.865s volt az ottani mérés alapján, és ha nálad 15"-ra állítom, akkor 15.93 jön ki.
1/8 -on 10.41 <-> 10.303.
Ilyen nagy lett volna??
Normális rajtal mennyit tudnék nálad, sacc/kb ?
Milyen rollout volt a rábán?
Mert amit lemértél futam 15.865s volt az ottani mérés alapján, és ha nálad 15"-ra állítom, akkor 15.93 jön ki.
1/8 -on 10.41 <-> 10.303.
Ilyen nagy lett volna??
Normális rajtal mennyit tudnék nálad, sacc/kb ?
0
meg mindegyikért
Sajnos valami nem koser szerintem a hivatalos idomerovel, nekem is tul jokat mert a hivatalos ora.
Nem tudom mi az oka, elvileg nem a rajt, talan a tav nincs jol kimerve.
Egyszer jo lenne majd rajonni, a kovetkezo versenyen valahogy megprobalom kinyomozni.
Nem tudom mi az oka, elvileg nem a rajt, talan a tav nincs jol kimerve.
Egyszer jo lenne majd rajonni, a kovetkezo versenyen valahogy megprobalom kinyomozni.
Szia !
Milyen rollout volt a rábán?
Mert amit lemértél futam 15.865s volt az ottani mérés alapján, és ha nálad 15"-ra állítom, akkor 15.93 jön ki.
1/8 -on 10.41 <-> 10.303.
Ilyen nagy lett volna??
Normális rajtal mennyit tudnék nálad, sacc/kb ?
Milyen rollout volt a rábán?
Mert amit lemértél futam 15.865s volt az ottani mérés alapján, és ha nálad 15"-ra állítom, akkor 15.93 jön ki.
1/8 -on 10.41 <-> 10.303.
Ilyen nagy lett volna??
Normális rajtal mennyit tudnék nálad, sacc/kb ?
0.03 mp a kulonbseg!
Mivel a celvonali sebesseg mindig kerekitve van, ez meg kevesnek is mondhato, leven a valos celvonali 99.82 km/h volt.
Mivel a celvonali sebesseg mindig kerekitve van, ez meg kevesnek is mondhato, leven a valos celvonali 99.82 km/h volt.
Nézegettem azt a Corsás timeslipet. Hogy lehet, hogy 0-100 12.01, de 1/8-n 11.98@100? Miért nem ua. a kettő, ha 0 a rollout?
Ja, amúgy nagyon nem bánom az 1,6 építését, sőt talán szerencse is, hogy a drag "rávezetett" erre.
Iszonyat idióta arányok valósultak meg 1,8-ként ebben a szerencsétlen motorban.
Ha van időd, kiszerkesztheted, hogy milyen motor is volt ez tul.képpen:
201mm-re van a főtengely közepe a blokk tetejétől, 133mm volt az 1,8-as hajtókar hossza, és 89,3mm volt a löket.
Kétségtelen az egyik legalacsonyabb 1,8-as a világon, ami ilyen hosszú lökettel bír, de ez nekem nem különösebb előny.
Ha majd lenyugszom, akkor ha még más meghajtási projekt még nem lesz készen, akkor majd egy szolíd 1,6VVC-vel, 5 liter körüli fogyasztással asszem szépen elleszek!
Iszonyat idióta arányok valósultak meg 1,8-ként ebben a szerencsétlen motorban.
Ha van időd, kiszerkesztheted, hogy milyen motor is volt ez tul.képpen:
201mm-re van a főtengely közepe a blokk tetejétől, 133mm volt az 1,8-as hajtókar hossza, és 89,3mm volt a löket.
Kétségtelen az egyik legalacsonyabb 1,8-as a világon, ami ilyen hosszú lökettel bír, de ez nekem nem különösebb előny.
Ha majd lenyugszom, akkor ha még más meghajtási projekt még nem lesz készen, akkor majd egy szolíd 1,6VVC-vel, 5 liter körüli fogyasztással asszem szépen elleszek!
Potens 1,6?
De hát az én leszek!
Van még opció, ha eldurvul a helyzet, annyit kell megoldanom, hogy a hátsó idomot sokkal egyszerűbben tudjam levenni, és a motorcserét meg gyorsabban tudjam eszközölni.
Akkor lenne egy nagyon friendly 1,6VVC a hétköznapokra, meg egy csúnya dög 1,6 naaaagyon magas fordulattal, egyenes fogazású durvinyek váltóval.
Ez nem Rönyó, ez olyan inkább, mint egy Lego, csak a jó kockákat kell összerakosgatni!
Mindezt persze akkor, ha kedvem marad hozzá.
Sok opció forog a fejemben, még az is, hogy az elektromos hajtású autók versenyén indulok majd vele, ha lesz ilyen egyszer. A bázis szerintem kifogástalan, könnyű meg tud mindent, ami nekem fontos. Az erőforrás meg tetszőlegesen variálható.
De hát az én leszek!
Van még opció, ha eldurvul a helyzet, annyit kell megoldanom, hogy a hátsó idomot sokkal egyszerűbben tudjam levenni, és a motorcserét meg gyorsabban tudjam eszközölni.
Akkor lenne egy nagyon friendly 1,6VVC a hétköznapokra, meg egy csúnya dög 1,6 naaaagyon magas fordulattal, egyenes fogazású durvinyek váltóval.
Ez nem Rönyó, ez olyan inkább, mint egy Lego, csak a jó kockákat kell összerakosgatni!
Mindezt persze akkor, ha kedvem marad hozzá.
Sok opció forog a fejemben, még az is, hogy az elektromos hajtású autók versenyén indulok majd vele, ha lesz ilyen egyszer. A bázis szerintem kifogástalan, könnyű meg tud mindent, ami nekem fontos. Az erőforrás meg tetszőlegesen variálható.
Kell a vidámság:
Az ír férfi bemegy egy dublini bárba, rendel három korsó Guinness-t és
leül
a helyiség hátsó részében, iszik egy-egy kortyot mindegyikből egymás
után.
Miután imigyen mindhármat kiissza,visszamegy a pulthoz és még hármat
rendel. A csapos így szól hozzá:
- Tudja, miután kiengedek egy korsóval, az hamarosan elveszti az
aromáját.
Jobblenne az íze, ha egyszerre csak egyet venne.
Az ír úriember így felel erre:
-Nos, tudnia kell, hogy nekem van két fivérem. Az egyik Amerikában, a
másik
Ausztráliában, és én meg itt Dublinban.
Amikor elmentünk otthonról, megígértük, hogy mindig így fogunk inni,
hogy
emlékezzünk arra az időre, amikor még mind együtt ittunk.
A csapos elismeri, hogy ez egy szép szokás, és annyiban hagyja a
dolgot. Az
ír férfi törzsvendég lesz a bárban és mindig ugyanígy iszik:
rendel három korsóval, és ezeket úgy issza meg, hogy mindegyikből
egy-egy
kortyot iszik sorban egymás után. Az egyik nap bejön és csak két
korsóval
rendel. Az összes többi törzsvendég észreveszi ezt és elcsendesedik.
Amikor visszajön a pulthoz a második körért, a csapos megszólal:
- Nem akarom megzavarni gyászát, de ki akarom fejezni részvétemet az
önt
ért nagy veszteség miatt.
Az ír férfi egy pillanatig zavartnak tûnik, de aztán fény gyúl a
szemében
és nevetni kezd.
- Ó, nem arról van szó. - mondja. Mindenki jól van, csak én abbahagytam
az
ivást!
Az ír férfi bemegy egy dublini bárba, rendel három korsó Guinness-t és
leül
a helyiség hátsó részében, iszik egy-egy kortyot mindegyikből egymás
után.
Miután imigyen mindhármat kiissza,visszamegy a pulthoz és még hármat
rendel. A csapos így szól hozzá:
- Tudja, miután kiengedek egy korsóval, az hamarosan elveszti az
aromáját.
Jobblenne az íze, ha egyszerre csak egyet venne.
Az ír úriember így felel erre:
-Nos, tudnia kell, hogy nekem van két fivérem. Az egyik Amerikában, a
másik
Ausztráliában, és én meg itt Dublinban.
Amikor elmentünk otthonról, megígértük, hogy mindig így fogunk inni,
hogy
emlékezzünk arra az időre, amikor még mind együtt ittunk.
A csapos elismeri, hogy ez egy szép szokás, és annyiban hagyja a
dolgot. Az
ír férfi törzsvendég lesz a bárban és mindig ugyanígy iszik:
rendel három korsóval, és ezeket úgy issza meg, hogy mindegyikből
egy-egy
kortyot iszik sorban egymás után. Az egyik nap bejön és csak két
korsóval
rendel. Az összes többi törzsvendég észreveszi ezt és elcsendesedik.
Amikor visszajön a pulthoz a második körért, a csapos megszólal:
- Nem akarom megzavarni gyászát, de ki akarom fejezni részvétemet az
önt
ért nagy veszteség miatt.
Az ír férfi egy pillanatig zavartnak tûnik, de aztán fény gyúl a
szemében
és nevetni kezd.
- Ó, nem arról van szó. - mondja. Mindenki jól van, csak én abbahagytam
az
ivást!
Köszi szépen
Kimenni biztos kimegyek, szoval merni mindenkeppen tudunk, persze!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!