audi TT

audi_rs_tt
audi_rs_tt autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
6s alatt
Max. sebesség
268 km/h a szárnnyal (szárny nélkül ~275)
Teljesítmény
MÉG MINDIG lehe TT ippelni. a legközelebb tippelők között mitfahrer lehetőséget sorsolok ki :))))) [csinos csajok előnyben :P) ]
Tömeg
1580 kg
Nyomaték
csajok, erre is tippeljetek....
Motor
Motor
K26 turbó, s6 wastegate, egyedi leömlővel
Légszűrő
BMC Carbon Dinamic Airbox
Kipufogó
70es rendszer, no kat, hátsó dob könnyítve
Gyújtás
gyári
Egyéb
új légtömegmérő; nagyobb Intercooler; Olajhűtő a turbó miatt
Nyári felni konfiguráció
Gumi
225 / 45 / R17 Goodyear eagle F1
Felni
9 küllős, 7,5J x 17"
Futómű
Rugók
gyári sportfutómű
Gátlók
gyári sportfutómű
Fékek
lyuggatoTT, bemart, belsőhűtésű tárcsák by OMP
Merevítők
gyári toronymerevítők, és stabilizátorok
Külső Optika
Légterelők
aluszárny
Belső Optika
Festés, dekor
Fehérszámlapos műszerfal
Ülések
Sparco
Kormány
Simoni racing Carbon X4 extreme light
Kiegészítők
Turbónyomásmérő, digitális multiméter (üzemanyagkeverék, olajnyomás, olaj és vízhőmérséklet mérő)
HIFI / Multimédia
Fejegység
kenwood mp3
Hangszórók
bose soundsystem
Egyéb
nem a hang a lényeg!!!, csak a kipuff.

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Baliszoft
#94
2004. április 18. 19:20
rs_tt,

felre ne erts, en nem foglalkozom auto tuningolassal, inkabb ugy mondanam hogy "tajekozott" vagyok. Ez magaban rejti a kb 3 evnyi kiserletezgetest/allitgatast a sajat automon.

Egy biztos:

Ha ABT turbot es intercooelrt cserel a 290LE-hez, azt nem veletlenul teszi. Miert? Mert 290LE lehetetlen a K04-23-al, ilyen egyszeru. HGP-nek letezik nagyobb turbinahaz erre a turbora ami 300LE-ig kepesse teszi a turbot "levego szallitasra", de az potom 800 EURO.

En azt modnom nem valos az ATC meresi eredmenye, jegyzokonyve, es ez nem eloszor fordul elo (szemelyes tapasztalataim is vannak ezzel kapcsolatban). A kb 220 LE kereken mert ertek viszont teljesen helytalloan hangzik. Szerintem rosszul mertek le a hajtaslanci veszteseget, ezert lett ilyen magas a vegleges motor teljesitmeny.

Majd meglatjuk rabaraingen mire lesz eleg, egy biztos, minket "k03"-asokat le kell hogy gyorsuljon, mert ha nem akkor ott komoly problemak lehetnek
0
Oslagbar
#93
2004. április 18. 19:07
„A gyorsulási adatoknál azért van kb 5,5 írva, mert mind az abt, mind az mtm ezt az értéket hozta ki a kocsira.”

Azet írtAD TE....

Kívánom, hogy igazad legyen...
0
audi_rs_tt
#92
2004. április 18. 18:44
osli: te elolvastad mit írtam?
"Ad 2: nem az abt csinálta a kocsimat, hanem egy haverom akinek ez már a 5. vagy 6. TT-je (amit csinált) Elmondása szerint, volt olyan is ami ennél többet tudott, de azt hamar leamortizálták."
Nem hivatkozok az ABT-ra, és mostmár 100% hogy leméretem ave-vel a kocsit, hogy utána rajtam keresztül természetesen jó sok lóvéért, megcsináltassam neked a csippet.
Az elmodása szerint pedig azt jelenti, hogy nem tudom hogy tényleg így volt-e, nekem ezt mondta. mivel az én kocsimat megcsinálta (elmodása és a mérés szerint is) 290 LE-re, hiszek neki.

Reag2: olvasom a topicot és a fórumot is, de hogy ki mit csinál a kocsijával, magamra akkor vonatkoztatom, hogyha meg akarom csinálni. Van is már 1-2 5let, amit befogok építeni a kocsiba. De ha nekem a kocsimba már csináltak egy csippet, amit le is mérettem padon, szerinted mennyire zavar az a tény, hogy k*ra nem hisztek a másiknak. .
Na ennyi. Javaslatom a következő: legkésőbb 1 hét múlva este már tudni fogom, hogy a kocsi mennyit gyorsul, és akkor javítani fogom a gyorsulási értéket (sima órás méréssel 5-6 mp körüli gyorsulást mértem, úgy hogy az indulást el is csesztem)

Ha Ave-vel leegyeztettem, szintén tájékoztatlak benneteket, és ha nincs igazam, bocsánatot kérek azoktól akiket esetleg hozzászólásaimmal megbántottam, (bár nem érzem magam továbbra sem hibásnak, azért mert egy mért eredmény mellett kiállok). OK?
0
lacaboy1
#91
2004. április 18. 18:16
a mai adagot felkentem
0
Oslagbar
#90
2004. április 18. 17:47
Nem nem! :)

Senki nem írta, hogy mi nem tudunk kihozni "ennyit" a k04-ből, hiszen nekünk egyenlőre a polcon csücsül, hanem azok akiknek eleve az van a kocsijukon vagy régebben feltették már. Ha benéznél a topicokba amit linkeltem magad is látnád... Nemhogy még egy mezei chippel.... Ez már szvsz nevetséges...
Azt pedig végképp nem értem miért hivatkozol az ABT papírra hiszen Bali is írta, pont azon a tanusítványon van rajta, hogy a 290-le hez TURBÓT ÉS INTERCOOLERT IS cseréltek. Valamint én magam írtam, hogy a papír szerint 5.8/251 amire képes..... Nem olvasod el, vagy nem akarod látni a tényeket???
Persze lehet, hogy magyarhonban ismét feltalálták a spanyolviaszt és egy mezei chippel erősebb autót gyártottak mint bárki a külföldiek közül.... És szerinte ez még nem is a max lol

Szerintem a reális az a 27x volna, ami szintén brutális :) és szívesen elfogadnám nyomban..... Ha pedig kiderül, hogy a haverod télleg megcsinálta a csodát, akkor én is vele szeretném íratni a chippemet ha lehet.
0
stadi
#89
2004. április 18. 15:16
Mai zsír!!!!
0
SzaboZZZ
#88
2004. április 18. 14:07
Ezt ott felejtetted: -> 10 zsíros pont!!! Tartósíccsa!!!
0
M Power
#87
2004. április 18. 13:22
Zsírocska!!!
0
audi_rs_tt
#86
2004. április 18. 13:15
0
Szólj hozzá Te is!
38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Baliszoft
#94
2004. április 18. 19:20
rs_tt,

felre ne erts, en nem foglalkozom auto tuningolassal, inkabb ugy mondanam hogy "tajekozott" vagyok. Ez magaban rejti a kb 3 evnyi kiserletezgetest/allitgatast a sajat automon.

Egy biztos:

Ha ABT turbot es intercooelrt cserel a 290LE-hez, azt nem veletlenul teszi. Miert? Mert 290LE lehetetlen a K04-23-al, ilyen egyszeru. HGP-nek letezik nagyobb turbinahaz erre a turbora ami 300LE-ig kepesse teszi a turbot "levego szallitasra", de az potom 800 EURO.

En azt modnom nem valos az ATC meresi eredmenye, jegyzokonyve, es ez nem eloszor fordul elo (szemelyes tapasztalataim is vannak ezzel kapcsolatban). A kb 220 LE kereken mert ertek viszont teljesen helytalloan hangzik. Szerintem rosszul mertek le a hajtaslanci veszteseget, ezert lett ilyen magas a vegleges motor teljesitmeny.

Majd meglatjuk rabaraingen mire lesz eleg, egy biztos, minket "k03"-asokat le kell hogy gyorsuljon, mert ha nem akkor ott komoly problemak lehetnek
Oslagbar
#93
2004. április 18. 19:07
„A gyorsulási adatoknál azért van kb 5,5 írva, mert mind az abt, mind az mtm ezt az értéket hozta ki a kocsira.”

Azet írtAD TE....

Kívánom, hogy igazad legyen...
audi_rs_tt
#92
2004. április 18. 18:44
osli: te elolvastad mit írtam?
"Ad 2: nem az abt csinálta a kocsimat, hanem egy haverom akinek ez már a 5. vagy 6. TT-je (amit csinált) Elmondása szerint, volt olyan is ami ennél többet tudott, de azt hamar leamortizálták."
Nem hivatkozok az ABT-ra, és mostmár 100% hogy leméretem ave-vel a kocsit, hogy utána rajtam keresztül természetesen jó sok lóvéért, megcsináltassam neked a csippet.
Az elmodása szerint pedig azt jelenti, hogy nem tudom hogy tényleg így volt-e, nekem ezt mondta. mivel az én kocsimat megcsinálta (elmodása és a mérés szerint is) 290 LE-re, hiszek neki.

Reag2: olvasom a topicot és a fórumot is, de hogy ki mit csinál a kocsijával, magamra akkor vonatkoztatom, hogyha meg akarom csinálni. Van is már 1-2 5let, amit befogok építeni a kocsiba. De ha nekem a kocsimba már csináltak egy csippet, amit le is mérettem padon, szerinted mennyire zavar az a tény, hogy k*ra nem hisztek a másiknak. .
Na ennyi. Javaslatom a következő: legkésőbb 1 hét múlva este már tudni fogom, hogy a kocsi mennyit gyorsul, és akkor javítani fogom a gyorsulási értéket (sima órás méréssel 5-6 mp körüli gyorsulást mértem, úgy hogy az indulást el is csesztem)

Ha Ave-vel leegyeztettem, szintén tájékoztatlak benneteket, és ha nincs igazam, bocsánatot kérek azoktól akiket esetleg hozzászólásaimmal megbántottam, (bár nem érzem magam továbbra sem hibásnak, azért mert egy mért eredmény mellett kiállok). OK?
lacaboy1
#91
2004. április 18. 18:16
a mai adagot felkentem
Oslagbar
#90
2004. április 18. 17:47
Nem nem! :)

Senki nem írta, hogy mi nem tudunk kihozni "ennyit" a k04-ből, hiszen nekünk egyenlőre a polcon csücsül, hanem azok akiknek eleve az van a kocsijukon vagy régebben feltették már. Ha benéznél a topicokba amit linkeltem magad is látnád... Nemhogy még egy mezei chippel.... Ez már szvsz nevetséges...
Azt pedig végképp nem értem miért hivatkozol az ABT papírra hiszen Bali is írta, pont azon a tanusítványon van rajta, hogy a 290-le hez TURBÓT ÉS INTERCOOLERT IS cseréltek. Valamint én magam írtam, hogy a papír szerint 5.8/251 amire képes..... Nem olvasod el, vagy nem akarod látni a tényeket???
Persze lehet, hogy magyarhonban ismét feltalálták a spanyolviaszt és egy mezei chippel erősebb autót gyártottak mint bárki a külföldiek közül.... És szerinte ez még nem is a max lol

Szerintem a reális az a 27x volna, ami szintén brutális :) és szívesen elfogadnám nyomban..... Ha pedig kiderül, hogy a haverod télleg megcsinálta a csodát, akkor én is vele szeretném íratni a chippemet ha lehet.
stadi
#89
2004. április 18. 15:16
Mai zsír!!!!
SzaboZZZ
#88
2004. április 18. 14:07
Ezt ott felejtetted: -> 10 zsíros pont!!! Tartósíccsa!!!
M Power
#87
2004. április 18. 13:22
Zsírocska!!!
audi_rs_tt
#86
2004. április 18. 13:15
audi_rs_tt
#85
2004. április 18. 13:12
porsche: kösz hogy felraktad a kedvenc kocsim képeit. kár hogy nem lehet ilyen kocsim
demipunto
#84
2004. április 18. 13:09
Szokásos kenet a verdára!
audi_rs_tt
#83
2004. április 18. 12:59
bali/Osli: olyan dolgon vitatkoztok és hitetlenkedtek, amit gyakorlatilag nem igazán tudtok megindokolni. Az nem indok, hogy ti nem tudtok belőle többet kihozni. Ott van a papír az atc-től, amit lemértek, azaz gyakorlitalag én egy műszeres mérés eredményét hangoztatom. Ezzel szemben ti hitatlenül azt mondjátok hogy ti nem tudjátok ezt kihozni belőle.
Ad 2: nem az abt csinálta a kocsimat, hanem egy haverom akinek ez már a 5. vagy 6. TT-je (amit csinált) Elmondása szerint, volt olyan is ami ennél többet tudott, de azt hamar leamortizálták. Ezért állított csak ennyit az elektronikán.
Viszont mostmár én is kezdek bizonytalankodni az ATC mérésében, ezért AVE-vel fogom felvenni a kapcsolatot, hogy mérje le a kocsi teljesítményét, csak azért hogy megnyugodjatok. A gyorsulási adatoknál azért van kb 5,5 írva, mert mind az abt, mind az mtm ezt az értéket hozta ki a kocsira. De amíg nem megyek el ave-hez, illetve gyorsulkási versenyre, addig nem tudok ebben pontosan nyilatkozni. (28án rába ringen ott leszek, hogy a kocsit leteszteljem, ha van kedvetek gyertek le)
Oslagbar
#82
2004. április 18. 12:48
Tőlem nem kell félned.
Most nem tudok menni (nem mintha valaha is ott lettem volna), innen túl messze van
De valamikor a nyáron, esetleg többször is biztosan lemegyek.
Ellenben Bali szerintem ott lesz.
Falco
#81
2004. április 18. 10:20
Haliho! Ecsre jottok gurmanyok?
Face
#80
2004. április 18. 09:25
tizes!
Oslagbar
#79
2004. április 18. 00:14
Ez nem is néztem a papíron
Elég láma vagyok.
Szóval ha én nem tudom értelmesen megindokolni a válaszaimat, akkor kérdezettek ettől a Baliszoft nevütől. Sokszor tettem én is eddíg :) Pár évvel hamarabb kezdte az 1.8T buherálását mit én. De lassan majdcsak tulnövök rajta.
Oslagbar
#78
2004. április 18. 00:06
Nem ajudi "csak" Seat... De lealább 4x4.
Baliszoft
#77
2004. április 18. 00:05
Szep auto, bar en is sokallom ezt a 291LE-t.

Aki tud nemetul (alapfokon) az az ABT-s papiron olvashatja hogy:

"Konstruktive anderungen gegenuber dem basismotor" azaz "konstruktiv valtoztasok az alapmotorhoz kepest", es az elso sor rogton Abt-Turbolader-el kezdodik (azaz Abt Turobtoltovel), folytatva Abt-ladeluftkuhler-el (Abt toltolevegohuto) innentol kezdve mar santit az ATC-s 291LE SZVSZ.

Az aki velunk (Oslagbaral es jomagamal) szeretne vitaba szallni az 1.8T tuningolasaval kapcsolatban annak korabban kell felkelni .
Oslagbar
#76
2004. április 18. 00:04
Javarészt ebay, a világ minden részéeől. :)
lacaboy1
#75
2004. április 17. 22:27
zsíros a vas
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Összesen 934 találat 47 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.