Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 10 mp
- Max. sebesség
- 198 km/óra
- Teljesítmény
- 160 Le
- Tömeg
- 1480 gyári
+21Kg (HIFI,PC)
-27kg (Oz-felnik és könyített potkerék, egyéb súllycsökkentés)
- Nyomaték
- 1-es 250 Nm 1200-4500
2-es 300 Nm 2200-3800
3-as 380 Nm 2600-3000
Motor
- Motor
- 2.0 HDI Hibrid turbó 1.44 Bar,
23*55-ös Intercooler
BMW 3116 2Bar Map szenzor
Turbo timeres motor leállítás.
- Hajtás
- első
- Elektronika
- ESP + Chiptunug +ausserinstrument1819 turbónyomásmérő
- Légszűrő
- hamarosan 2.7hdi légszűrőház
- Kipufogó
- gyári
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Continental Premiumcontact5 205/65 R15H,
- Felni
- 7x15"OZ Ultraleggera 5Kg ! -nyáron
peugeot 6x15" 9.8Kg -télen
Futómű
- Rugók
- puhák
- Gátlók
- gyári
- Fékek
- elöl hátul gyári tárcsa
Külső Optika
- Karosszéria
- projektoros lámpatest
- Légterelők
- elől térhálós kisállataprító védi a coolert.
- Fénytechnika
- SiemensXenon 55w 5000K
ledes nappali menetfény a lámpatestben
reflektorba 55w osram silverstar H3
- Dekor
- Shark UP20 Fólia
Belső Optika
- Festés, dekor
- Cseresznyefa középkonzol 10"érintőképernyővel
- Ülések
- Fűtött bőr
- Kormány
- Gyári bőrkormány
- Kiegészítők
- Carpc (amd 5350,2.6ghz) 25W, 4Gb ram, 32GB SSD,optikai hangkártya, a DSP számára,GPS
automata fényerőszabálytós érintőképernyő 1366*768
- Fénytechnika
- Fehér ledes műszerfalvilágítás
- Egyéb
- GPS (PC),kompresszoros duda,parkolóradar elöl-hátul
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- android
- Erősítő
- Audison VRX 6.420
- Hangszórók
- carpower DT284 magas A-oszlopba integrálva,Brax matrix 6.1 PP 16-os közép
- Egyéb
- Hamarosan uj DSP
Kimber PJB RCA -kábelek a Hagproc. és az erősítő közt,19m Mogami pure3082 hangszórókábel.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
mekkora turbonyomást álítottak be chipeléskor ?
0
23*55cm mai fejjel kisebbet vennék, feleekkorát, igaz akkor azsem volt sokkal olcsóbb.Akárhogy hajtom ez nagyon lehűti a levegőt és még mindig hideg volt a kimenő oldala.
ment a válasz e-mail is.
ment a válasz e-mail is.
0
meglep, hogy 4500ig tudod forgatni, az enyém 4000nél haldoklik és kormoz.
a coolert egyszerü odatenni,de nem ment simán annyira.
Át tudnád küldeni a képet ?
[email protected] az emailem.
szerintem a válltó rámehet, csak kérdés, hogy +éri-e.
én pár hónapja 5.fokozat nyujtáson gondolkoztam de letettem róal.
várom mielőbbi válaszod emailben, azt gyakrabban olvasom mint a kommenteket.
üdv.
Adam.
a coolert egyszerü odatenni,de nem ment simán annyira.
Át tudnád küldeni a képet ?
[email protected] az emailem.
szerintem a válltó rámehet, csak kérdés, hogy +éri-e.
én pár hónapja 5.fokozat nyujtáson gondolkoztam de letettem róal.
várom mielőbbi válaszod emailben, azt gyakrabban olvasom mint a kommenteket.
üdv.
Adam.
0
ja és dieselek esetében vmi kis nyomaték is társúl melé!
0
Profilképek
1,3 bar ha joltudom, de nemsokára sztem veszek nagy turbót rá
mekkora turbonyomást álítottak be chipeléskor ?
hali!! persze 110 lovas...chip dobta meg meg a kipufogó... én nemvaloszínű h eljutok sümegre mert elromlott az üzemanyag nyomásszabalyzo szelep.. és elég drága mutatvány+van még más is amire költhetek...nemsok cashem marad sümegre...
23*55cm mai fejjel kisebbet vennék, feleekkorát, igaz akkor azsem volt sokkal olcsóbb.Akárhogy hajtom ez nagyon lehűti a levegőt és még mindig hideg volt a kimenő oldala.
ment a válasz e-mail is.
ment a válasz e-mail is.
az neked mekkora cooler?? most nezem rendszam alatt is azvan
meglep, hogy 4500ig tudod forgatni, az enyém 4000nél haldoklik és kormoz.
a coolert egyszerü odatenni,de nem ment simán annyira.
Át tudnád küldeni a képet ?
[email protected] az emailem.
szerintem a válltó rámehet, csak kérdés, hogy +éri-e.
én pár hónapja 5.fokozat nyujtáson gondolkoztam de letettem róal.
várom mielőbbi válaszod emailben, azt gyakrabban olvasom mint a kommenteket.
üdv.
Adam.
a coolert egyszerü odatenni,de nem ment simán annyira.
Át tudnád küldeni a képet ?
[email protected] az emailem.
szerintem a válltó rámehet, csak kérdés, hogy +éri-e.
én pár hónapja 5.fokozat nyujtáson gondolkoztam de letettem róal.
várom mielőbbi válaszod emailben, azt gyakrabban olvasom mint a kommenteket.
üdv.
Adam.
ja és dieselek esetében vmi kis nyomaték is társúl melé!
ja és nincs váltó alakítás... de kíváncsi lennék h rámegy-e a 6os váltó az uj HDiről... a coolert konnyu volt odatenni?
Mert sajnos rángatott az autó.. már elkövettem mindent, és ez maradt utoljára, ledugózás után 2 hét múlva megszűntek a gondok... azóta eltellt 1 év és semmi baj.
van kepem is 220 ról... asszem 4500 on pörgött...amugy nyittasd ki a kipufogót végig...és egy óriási dobot rakjal hátra...olyan hangja lesz mint egy turbóbenzinesnek...nemvicc!!!
Fehérre is meg tudod csinálni az műszerfasl világítást ? az anyagáron kívül mennyi lenne a munkadíjad ?
Hello!
Én ledeztem át a műszerfalat. anyagár kb 5-7000 ft lehetett, ledek, ellenállások. stb,stb
Én ledeztem át a műszerfalat. anyagár kb 5-7000 ft lehetett, ledek, ellenállások. stb,stb
nekem egy k04 sürítőkerékkel lesz összeépítve a k03as kipufogóoldali része, ez picit ront a fogyasztáson, mivel nagyobb lapátsort kell megforgatnia, de erősebb is lesz tőle.
hali! látom faragtál kicsit a kocsin milyen turbó passzentos a HDi-re ami nagyobb a gyárinál? válaszod előre is köszi!!! csáááá
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!