Főoldal | Közösség | Fórumok | Helpdesk | Projektoros lámpa készítése

Témakör: Helpdesk

Projektoros lámpa készítése


aktuális téma
Projektorokkal és azok beépítésével kapcsolatos dolgok.....

Új Hozzászólás írása | Legfrissebb komment | Legelső komment


oldalak: [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | következő ]

Lagunadci 

2014. október 19. 10:11 | Válasz erre | #2686

[ Előzmény: #2685 Lagunadci 2014. október 19. 10:11]

felhívlak


Lagunadci 

2014. október 19. 10:11 | Válasz erre | #2685

[ Előzmény: #2684 kuldersz 2014. október 19. 09:08]

Köszi.
Ma felhílak.


kuldersz 

2014. október 19. 09:08 | Válasz erre | #2684

[ Előzmény: #2683 Lagunadci 2014. október 19. 00:21]

Szia! Van ötletem!
Telefonon keress kérlek,megbeszéljük!

+36 30 2439626


Lagunadci 

2014. október 19. 00:21 | Válasz erre | #2683

Szia Kuldersz.
Laguna II-höz van-e valami ötleted?
Sajnos a gyári foncsoros megoldás elég gyér. Gondolkodtam egy Halogén H7-es lámpába morimoto mini D2S projektort épiteni, de ha van ötleted érdekelne.
Tényleg egy ilyen projektor mibe fáj?


kuldersz 

2014. október 18. 21:27 | Válasz erre | #2682

[ Előzmény: #2681 Kovidoki 2014. október 18. 08:33]

Köszönöm!
Sok szeretettel várlak Szegeden,összehozunk valami hasonlóan mutatós lámpát!


Kovidoki 

2014. október 18. 08:33 | Válasz erre | #2681

[ Előzmény: #2678 kuldersz 2014. október 17. 01:16]

Üdv!
Ismét egy igen igényes-, mutatós munka!
Csak gratulálni tudok!
Azt hiszem szakítanom kell egy napot, hogy mielőbb legyen nekem is egy pár a kocsimban!


Andrewxy 

2014. október 17. 15:40 | Válasz erre | #2680

[ Előzmény: #2679 activer79 2014. október 17. 07:51]

Így már értem, mert más fesz. szintet állít elő üzem közben.


activer79 

2014. október 17. 07:51 | Válasz erre | #2679

[ Előzmény: #2675 Andrewxy 2014. október 16. 16:19]

A 35 Wattos Xenon "izzók" 85 Voltos névleges feszültésgről működnek, míg az 55 Wattosak nagyobb,100-115 Volt feszről. A legjobb, ha mindegyik fényforráshoz a vele megegyező teljesítményű trafót használjuk. A 35 Wattos "izzóból" ki lehet kényszeríteni nagyobb teljesítményt = fényerőt egy 55 W-os trafóval, azonban ne felejtsük el, hogy nem erre van méretezve, így ne várjuk el ilyenkor a gyártók által garantált 2-3000 üzemóra élettartamot.

Gagyi, megbízhatatlan trafót tényleg nem érdemes használni, begyújtáskor kb. 20 kilovolt jelenik meg a Xenon elektronikák kimenetén, ami igen csak nagy károkat okozhat a mai modern kocsikban, ha pl. egy ócska trafó meghibásodása folytán visszajut a magasfeszültség a világítást vezérlő elektronikába.


kuldersz 

2014. október 17. 01:16 | Válasz erre | #2678

Kis csemege...

Golf IV Morimoto XB LED


Alfa gyári H7 halogén VS Morimoto Mini 4300K 35W


Alfa Morimoto Mini + XB LED + Faststart Mori xenon



kuldersz 

2014. október 17. 01:09 | Válasz erre | #2677

[ Előzmény: #2675 Andrewxy 2014. október 16. 16:19]

Egy valóban 55W-os trafónak az a lényege,hogy nagyobb a teljesítménye,mint egy ugyan olyan tipus 35W-os trafója! Ennyi! Nagyobb teljesítmény=nagyobb fényerő!
Halogén izzónak sem mindegy ,hogy 12V-ot vagy 14,4-et kap!

Dogeba társunknak is teljesen igaza van! Nem véletlen,hogy csak jó minőségű xenon szettet érdemes vásárolni...ezért árulok csak és kizárólag AC,slim,digitális,mikroprocis szetteket és kerámiabetétes Morimoto izzókat! Ezeknél már csak a gyári rendszerek jobbak!


mr.orosz 

2014. október 16. 18:07 | Válasz erre | #2676

Kuldersz kolegától vettem a Morimoto Minit, ő tudna rajzot küldeni biztos, amúgy semmi baj nincs a technikával, csak a zűrösbajos xenonos viselkedés miatt inkább hagytam a pi*** ba


Andrewxy 

2014. október 16. 16:19 | Válasz erre | #2675

[ Előzmény: #2674 Andrewxy 2014. október 16. 16:18]

de nem kötekedni akarok, csak megérteni az 55W-os trafó lényegét


Andrewxy 

2014. október 16. 16:18 | Válasz erre | #2674

[ Előzmény: #2671 kuldersz 2014. október 15. 21:25]

Nem teljesen értem, hogy miért van szükség egyáltalán 55W trafóra? Ha adott a xenon izzó, ami x volton működik, akkor hiába hajtod (szerintem) erősebb trafóval, az izzó ellenállása nem változik tehát ugyan úgy kell világágítania. pl. a halogén izzónál sem az akksi a szűk keresztmetszet hanem az izzó


activer79 

2014. október 16. 14:19 | Válasz erre | #2673

[ Előzmény: #2669 mr.orosz 2014. október 15. 16:44]

Azt hiszem tudom, mire gondolsz. A legtöbb autóban az akkumulátor negatív pólusa van az izzók egyik pólusához direktben csatlakoztatva, míg az akkumulátor pozitív pólusát a világításkapcsolón keresztül (vagy legtöbbször a világításlapcsoló által működtetett relén keresztül) vezetik az izzók másik pólusára. A Swift-nél pont fordított a helyzet, a pluszt kapja meg direktben az izzó és a mínuszt szakítja meg a világításkapcsoló.

Ettől függetlenül még biztos, hogy össze lehet hozni! Nem tudom, milyen elektronikát építettél be, ami megoldja, hogy a tompított / távolsági váltás helyesen működjön, esetleg küldj róla infót, vagy kapcsolási rajzot.

Ami így látatlanban rendellenes működést eredményezhet: ha a Xenon trafó háza testelve van belül a tarfóban és olyan helyre rögzíted, ahol a karosszériához a burkolata fémesen érintkezik, valőszínűleg nem tudod a világításkapcsolóval lekapcsolni a lámpádat.

Egy kapcsolási vázlat sokat segítene...


Dogeba 

2014. október 16. 05:36 | Válasz erre | #2672

[ Előzmény: #2671 kuldersz 2014. október 15. 21:25]

Meg ne felejtsük el hogy névlegesen két 35W tafó között is rendesen van különbség. Sajnos tapasztaltam amikor a sajátom mellet beüzemeltem egy új slim trafót és kb 1,5 akkorát világított.


kuldersz 

2014. október 15. 21:25 | Válasz erre | #2671

[ Előzmény: #2670 Andrewxy 2014. október 15. 17:07]

Az elméleted lehetne helyes de jelen esetben teljesen hibás!
Amire Te gondolsz az az ún CANBUS trafó mely lehet 35W vagy 55W vagy bármilyen teljesítményű!
Egy trafó kimenő teljesítménye egészen más téma...van valódi 55W-os szettem,melyhez akár 35W-os izzót használva lényegesen nagyobb fényerőt produkál,mint egy 35W-os!!!
Tehát:
Az 55W-os trafó még véletlen sem azonos a CANBUS trafóval!


Andrewxy 

2014. október 15. 17:07 | Válasz erre | #2670

Sziasztok!

Csak egy megjegyzés: hiába 55W-os a xenon szetted, az nem tud többet mint a 35W (meg egyébként is csak a trafóról beszélünk), hanem a gépkocsi diagnosztikai rendszeréhez az illeszthető, és nem generál plusz hibakódot.

De ha mégsem így van ...


mr.orosz 

2014. október 15. 16:44 | Válasz erre | #2669

Régi fajta Swiftben van nekem, próbáltam xenonnal, de az az igazság hogy ezzel az autóval ehez a projektorhoz készített elektronikával a xenont szinte lehetetlen össze hozni... Szét kéne bombázni a lámpához tartozó összes minden kábelt a régi swiftben valami forditva működik mint egy átlagos bosch rendszerű autóban ( nemértek hozzá, egy autóvillamosságis mondta) és elég zűrzavaros volt a "próba" is minden vagy nem működött, vagy fordítva ment. Ezért döntöttem amellett hogy mindenképpen halogén marad, igy minden teljesen jó.


Wiccck 

2014. október 15. 13:01 | Válasz erre | #2668

[ Előzmény: #2664 kuldersz 2014. október 09. 23:15]

Fiat punto 2/b lámpa amit szét kéne szednem, szerintem ne hőre lágyuló ragasztóval szerelve. gyári valeo. mik a lehetőségek?


kuldersz 

2014. október 15. 11:22 | Válasz erre | #2667

[ Előzmény: #2665 mr.orosz 2014. október 15. 05:52]

Hi! A válasz: IGEN!
Maximum az 50W halogén hőterhelését viseli el DE ismét megjegyzem,a Morimoto Mini XENON-hoz gyártott proji!!!
Én 55W-os profi xenon készlettel használom a saját autómban és tökéletesen működik!



összesen 2686 db hozzászólás, 135 oldalon.

oldalak: [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | következő ]


Ha Te is hozzá akarsz szólni, loginolj be.

 

Fel az oldal tetejére
FÓRUM KERESŐ

Keresés a topicok között:

 címlapon

 autók és képek

 tuning

 real life

 cégek és gyártók

 helpdesk

 rendezvények

 off-topic

Akciók
Termékek
Hirdetés

Page generated in 0.023029 seconds.