Cikk: KGST showcar: Skoda S100
aktuális téma
Marek Horacek Skodája esetén minden összeállt. Klasszikus tuning elemek, gegek, modern hatások, és nagyon minőségi kidolgozás. Egy öreg S100-as újraértelmezése, korabelieknek és maiaknak egyaránt lelkesítő! Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Na az nincs közel
Baaazzzzeggg Ha minden igaz hamarosan többet járok majd arra Eddig Senica volt az úti cél
Dik és nem szól
Nem rég voltam Galántán Pontosabban azon a járáson de szó mi szó, betyíár egy gépezet és le a kalappal
Amellik jobban teccik
"Skoda fun", vagy "Skoda fan"?
Kifejtetted rendesen, köszi! Így értem mire gondolsz! Sajna nincs több infóm, de rákérdezek a srácoknál, csak a válasz nem lesz azonnali úgy hiszem, múltkor is hosszú volt a kérdés-válasz átfutás. (Én sem kötekedésből kérdezek vissza, de mintha dőlne a motor a Favoritban is, előrefelé, csak nem olyan nagy szögben, mint a farosban).
Üdv,akkor bejelentkezek így,talán így megérted miért is írtam
Azért kérdeztem a hengerfejet,mert az ég világon semmi,de semmi köze a gyári s 100 blokkhoz,se a 120-ashoz! gépmunkával,teljes átalakítással fel lehet szenvedni talán,de még soha senkit nem hallottam ilyet csinálni,hisz a 135-136 motorok kis átalakitással plug n play bemennek a farosokba,felesleges keccsölni,meg értelmetlen is az alakitgatás! a másik...nem érted az orrmotor-farmotor témát? segitek! favoritban a motor szál egyenesen áll, mig a farosokban kb 10 fokot jobbra döl direkt olajzási segitség képpen,hogy mindig a vezérlésen follyon le a felpumpált olaj de mivel volt farosban gyárilag pl a rapidokban is 136-os motor és mivel dölt egy favorit szintén 136-os szivosorral dölne a karbi is nem keveset,folyamatosan folyna ki az uszoházbol a benzin,ezért a gyári rapid csonk teljesen másképpen van kiképezve,belekalkulálták a dőlést is...lényegében egyformák,csak ahol a hf-re felrakod másképp dől a talp az egy torku karbival meg kb 2x-esével visszább rontja a kocsi teljesitményét,mert kb 20mm a folytószelep,míg a 2 torkuban,ha az lenne volna 21+23mm...néhány skodamotoron tul vagyok már csak ezért kérdeztem,de nem kötekedni akarok,szimplán érdekel a dolog
Azért kérdeztem a hengerfejet,mert az ég világon semmi,de semmi köze a gyári s 100 blokkhoz,se a 120-ashoz! gépmunkával,teljes átalakítással fel lehet szenvedni talán,de még soha senkit nem hallottam ilyet csinálni,hisz a 135-136 motorok kis átalakitással plug n play bemennek a farosokba,felesleges keccsölni,meg értelmetlen is az alakitgatás! a másik...nem érted az orrmotor-farmotor témát? segitek! favoritban a motor szál egyenesen áll, mig a farosokban kb 10 fokot jobbra döl direkt olajzási segitség képpen,hogy mindig a vezérlésen follyon le a felpumpált olaj de mivel volt farosban gyárilag pl a rapidokban is 136-os motor és mivel dölt egy favorit szintén 136-os szivosorral dölne a karbi is nem keveset,folyamatosan folyna ki az uszoházbol a benzin,ezért a gyári rapid csonk teljesen másképpen van kiképezve,belekalkulálták a dőlést is...lényegében egyformák,csak ahol a hf-re felrakod másképp dől a talp az egy torku karbival meg kb 2x-esével visszább rontja a kocsi teljesitményét,mert kb 20mm a folytószelep,míg a 2 torkuban,ha az lenne volna 21+23mm...néhány skodamotoron tul vagyok már csak ezért kérdeztem,de nem kötekedni akarok,szimplán érdekel a dolog
Ja, a tulaj látható a felnifotón a dísztárcsában!
Szia! A Felicia egyhármas legjobb tudásom szerint a régi oldalvezérelt Skoda-motor modernizációja volt, ekképp a Felicia hengerfej felillesztése gyakorlat a farmotoros Skodák tuningjánál. A Skoda 136 a farmotoros 120-as nyugati exportmodellje volt, némileg növelt teljesítménnyel, ötgangos váltóval (az ötgangos 120 GLS-ként a gyártás utolsó éveiben nálunk is volt). Utána nem értem a kérdéssorod farmotor-orrmotor? A karbit bevallom én így nem ismerem meg, látom kör alakú fent, ami egytorkú jellemző lenne, de egy Skodának túl nagy, a régi karbikban úgy néztem simán eldugtak két torkot egy kör alakú "száj" alatt. Nem tudom milyenek voltak a régi Skoda karbik, majd valami Skoda fun megszakérti. Általában szívesen elhiszem nektek, amiket az adott autó tulaja mond, abból kiindulva, hogy miért kamuzna, az infókat itt a szlovák srác tolta, és fordította nekem a barátja. De mindezen gondolataimtól függetlenül lehet igazad és akkor érdekes az észrevételed!
Bizony nagyon szép munka, ráadásul járásbeli (GA), de sajnos még egyszer se volt hozzá szerencsém
Nagyon szép az autó,nincs is kivetni valóm vele...csak kérdezni szeretnék!
Rendkívül érdekelne,hogy a 100-as blokkra,hogy ment fel a felicia hengerfej?
nem mellesleg mi az a 136-os szívósor? rapid 136 farmotor? felicia orrmotor? favorit orrmotor? mind 136
nem mellesleg a képen az 1 torku Jikov karburátor van a motoron ami gyári 100-asé,nem 120-asé ami már minden esetben 2 torku vákuumos nyitásu
Rendkívül érdekelne,hogy a 100-as blokkra,hogy ment fel a felicia hengerfej?
nem mellesleg mi az a 136-os szívósor? rapid 136 farmotor? felicia orrmotor? favorit orrmotor? mind 136
nem mellesleg a képen az 1 torku Jikov karburátor van a motoron ami gyári 100-asé,nem 120-asé ami már minden esetben 2 torku vákuumos nyitásu
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!