Cikk: KGST showcar: Skoda S100

aktuális téma
KGST showcar: Skoda S100

Marek Horacek Skodája esetén minden összeállt. Klasszikus tuning elemek, gegek, modern hatások, és nagyon minőségi kidolgozás. Egy öreg S100-as újraértelmezése, korabelieknek és maiaknak egyaránt lelkesítő! Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3N3MY
#12
2014. szeptember 01. 20:53
Borisz80
#11
2014. szeptember 01. 18:57
Baaazzzzeggg Ha minden igaz hamarosan többet járok majd arra Eddig Senica volt az úti cél
3N3MY
#10
2014. szeptember 01. 17:26
Borisz80
#9
2014. szeptember 01. 17:24
Nem rég voltam Galántán Pontosabban azon a járáson de szó mi szó, betyíár egy gépezet és le a kalappal
OKtuning
#8
2014. augusztus 05. 11:23
streetvand
#7
2014. augusztus 05. 08:45
"Skoda fun", vagy "Skoda fan"?
OKtuning
#6
2014. augusztus 05. 07:44
Kifejtetted rendesen, köszi! Így értem mire gondolsz! Sajna nincs több infóm, de rákérdezek a srácoknál, csak a válasz nem lesz azonnali úgy hiszem, múltkor is hosszú volt a kérdés-válasz átfutás. (Én sem kötekedésből kérdezek vissza, de mintha dőlne a motor a Favoritban is, előrefelé, csak nem olyan nagy szögben, mint a farosban).
Bleki
#5
2014. augusztus 05. 06:45
Üdv,akkor bejelentkezek így,talán így megérted miért is írtam

Azért kérdeztem a hengerfejet,mert az ég világon semmi,de semmi köze a gyári s 100 blokkhoz,se a 120-ashoz! gépmunkával,teljes átalakítással fel lehet szenvedni talán,de még soha senkit nem hallottam ilyet csinálni,hisz a 135-136 motorok kis átalakitással plug n play bemennek a farosokba,felesleges keccsölni,meg értelmetlen is az alakitgatás! a másik...nem érted az orrmotor-farmotor témát? segitek! favoritban a motor szál egyenesen áll, mig a farosokban kb 10 fokot jobbra döl direkt olajzási segitség képpen,hogy mindig a vezérlésen follyon le a felpumpált olaj de mivel volt farosban gyárilag pl a rapidokban is 136-os motor és mivel dölt egy favorit szintén 136-os szivosorral dölne a karbi is nem keveset,folyamatosan folyna ki az uszoházbol a benzin,ezért a gyári rapid csonk teljesen másképpen van kiképezve,belekalkulálták a dőlést is...lényegében egyformák,csak ahol a hf-re felrakod másképp dől a talp az egy torku karbival meg kb 2x-esével visszább rontja a kocsi teljesitményét,mert kb 20mm a folytószelep,míg a 2 torkuban,ha az lenne volna 21+23mm...néhány skodamotoron tul vagyok már csak ezért kérdeztem,de nem kötekedni akarok,szimplán érdekel a dolog
OKtuning
#4
2014. augusztus 04. 22:59
Ja, a tulaj látható a felnifotón a dísztárcsában!
OKtuning
#3
2014. augusztus 04. 22:59
Szia! A Felicia egyhármas legjobb tudásom szerint a régi oldalvezérelt Skoda-motor modernizációja volt, ekképp a Felicia hengerfej felillesztése gyakorlat a farmotoros Skodák tuningjánál. A Skoda 136 a farmotoros 120-as nyugati exportmodellje volt, némileg növelt teljesítménnyel, ötgangos váltóval (az ötgangos 120 GLS-ként a gyártás utolsó éveiben nálunk is volt). Utána nem értem a kérdéssorod farmotor-orrmotor? A karbit bevallom én így nem ismerem meg, látom kör alakú fent, ami egytorkú jellemző lenne, de egy Skodának túl nagy, a régi karbikban úgy néztem simán eldugtak két torkot egy kör alakú "száj" alatt. Nem tudom milyenek voltak a régi Skoda karbik, majd valami Skoda fun megszakérti. Általában szívesen elhiszem nektek, amiket az adott autó tulaja mond, abból kiindulva, hogy miért kamuzna, az infókat itt a szlovák srác tolta, és fordította nekem a barátja. De mindezen gondolataimtól függetlenül lehet igazad és akkor érdekes az észrevételed!
3N3MY
#2
2014. augusztus 04. 21:37
Bizony nagyon szép munka, ráadásul járásbeli (GA), de sajnos még egyszer se volt hozzá szerencsém
Black M7
#1
2014. augusztus 04. 18:24
Nagyon szép az autó,nincs is kivetni valóm vele...csak kérdezni szeretnék!
Rendkívül érdekelne,hogy a 100-as blokkra,hogy ment fel a felicia hengerfej?
nem mellesleg mi az a 136-os szívósor? rapid 136 farmotor? felicia orrmotor? favorit orrmotor? mind 136
nem mellesleg a képen az 1 torku Jikov karburátor van a motoron ami gyári 100-asé,nem 120-asé ami már minden esetben 2 torku vákuumos nyitásu
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!