Skoda Octavia 1.8 Turbo Elegance

Kentacsdis
Kentacsdis autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
2001
Tulajdonában
2014 óta
Karosszéria színe
fehér
Utastér színe
szürke
Üzemanyag
Benzin
Fogyasztás
Kombinált
8 l/100km
Teljesítmény
0-100 Km/h
8.4 mp
1/8 mérföld
kb. 10.5 sec @ 112 km/h
1/4 mérföld
kb. 16.0 sec @ 145 km/h
Max. sebesség
219 km/óra
Teljesítmény
150 PS (5.700 RPM)
Tömeg
1260 kg
Nyomaték
210 NM (1.750 - 4.600 RPM)
Motor
Motor
1.8 20V Turbo
Egyéb
Jól megy, és jól fogyaszt :)

A Toledo az előd volt, 1.8 20V motorral szerelt
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Hankook Ventus S1 Evo2
Gumi méret
225/45 R17
Felni méret
7.5J×17"   5×100   ET35
Téli felni konfiguráció
Gumi
Dunlop SP Winter Sport 3D
Gumi méret
205/55 R16
Felni
Skoda Style gyári (Ronal)
Felni méret
6.5J×16"   5×100   ET42
Futómű
Rugók
Lowtec Sport -50/-35 mm
(ettől volt hajlandó -30 mm-t ülni mindenhol :D)
Gátlók
Sachs Performance
Külső Optika
Karosszéria
Kristályfehér
Egyéb
Skyfol 50%-os fólia
Belső Optika
Ülések
Komfort ülések állítható gerinctámasszal és kartámasszal elől-hátul
Kormány
3 küllős gyári RS bör sportkormány
Egyéb
Climatronic, Board computer, Skoda Style gyári bőr váltógomb
HIFI / Multimédia
Fejegység
Skoda Symphony CD rádió
Hangszórók
8 hangszóró (Sokol rádió hangzás garantált :) )

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

havigeri
#114
2018. november 12. 14:53
0
havigeri
#113
2018. április 24. 11:14
sztem nem mindig ezzel a Nick névvel lép be
0
havigeri
#112
2018. április 24. 11:13
nem hullott még szét ez a technika?
0
blackdot
#111
2018. január 31. 08:55
Előfordulsz még itt?
0
havigeri
#110
2017. július 14. 16:29
Itt még pontozni sem lehet, mondjuk nem csoda 10/2
0
blackdot
#109
2017. április 13. 15:48
Alkoholszondamentes Húsvétot! Jó hétvégét!
0
blackdot
#108
2017. április 06. 14:35
0
ocskos
#107
2017. március 21. 20:29
irtam
0
blackdot
#106
2017. március 21. 14:51
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6
havigeri
#114
2018. november 12. 14:53
havigeri
#113
2018. április 24. 11:14
sztem nem mindig ezzel a Nick névvel lép be
havigeri
#112
2018. április 24. 11:13
nem hullott még szét ez a technika?
blackdot
#111
2018. január 31. 08:55
Előfordulsz még itt?
havigeri
#110
2017. július 14. 16:29
Itt még pontozni sem lehet, mondjuk nem csoda 10/2
blackdot
#109
2017. április 13. 15:48
Alkoholszondamentes Húsvétot! Jó hétvégét!
blackdot
#108
2017. április 06. 14:35
ocskos
#107
2017. március 21. 20:29
irtam
blackdot
#106
2017. március 21. 14:51
blackdot
#105
2016. szeptember 29. 10:18

blackdot
#104
2016. szeptember 20. 09:55
blackdot
#103
2016. augusztus 15. 09:18
blackdot
#102
2016. július 08. 16:36
blackdot
#101
2016. június 28. 08:34
blackdot
#100
2016. június 17. 07:34
ééééés 100.
blackdot
#99
2016. június 16. 08:57
Másodjára írom be, mert a blogmotor valahol elvesztette a hsz-t...

Szóval:
Kicsit sok volt a meló mostanában...

Érdekes módon nem nyírja a csapágyat, én is tartottam tőle, hogy baj lesz, de eddig semmi. Korábban volt rajta 17-es Alessio, talán 35-ös ET-vel az is, (még az első években), az alatt volt kerékcsapágy cserélve, pedig ott nem volt szélesítő sem - mondjuk annak volt is súlya rendesen...

Lehet, kicsit túloztam a duplájával, de igencsak nehezebb a gyári felni, még a 16-os is (arra gondoltam). Bőven 10 kiló felett van emlékezetem szerint.

Persze, annyit soha nem mentem, mintamennyit lehetett volna a comp. szerint.
Toledoban 55 liter a tank, tudtommal, Octiban szerintem ugyanannyi, a padlólemez azonosságából kiindulva. Érdekes, hogy nem lehet ugyanannyit belenyomni. Ezek szerint valahol mégsem egyforma teljesen.

Ó igen, azok a dízel megtehető kilométerek... na olyan sose lesz egynyolctével . Haverom (Viking néven itt is fent van, de nem aktív) dízel Toledojával (gyárilag 110 ló, de már nagyon nem annyi) mentünk Ausztriába és egy tankkal megúsztuk Zell am Seeig, durva volt látni, hogy nem akar fogyni a nafta... pedig végig pályán és nem papásan...

Igyekszek tartani a 6-7 fokot, most épp 23 fokkal járunk, de ha melegebb lesz, akkor próbálom emelni, csak nehezebben viselem a meleget... Kétoldali klímával pont így voltam, de mindenki mondja (meg tapasztalom fateromék Passatjában), hogy meg tudja oldani a különbséget, úgyhogy biztos jó dolog.

Most épp a lefújószeleppel szívok , le lehet tapadva és emiatt gázelvételkor nem engedi el a nyomást a légszűrőházba, tyutyutyu-zik, ami nem túl jó a csiga tengelyének, csapágyának. Próbáltam házilag kiszedni, de nem nagyon fértem hozzá, úgyhogy hétfőn megy a szerelőhöz...

Milyen rét van Nálatok, hogy a Bömös meg az Octi is ugyanott lett fotózva? Csak a Bömös később, mert ott már lombosak a bokrok, nagyobb a fű...
havigeri
#98
2016. május 21. 12:07
igen alul hamarabb megindul, még elején nekem is szoknom kellett Nemsokára indulok hozzád az exxeddel
Kentacsdis
#97
2016. május 21. 00:33
A kevesebb néha több... na de nem most szombaton meg kell fakasztani a tejet
havigeri
#96
2016. május 20. 12:50
Szombaton iszunk egy keveset
blackdot
#95
2016. május 19. 13:15
A gyári 16-os felnije ET42-es, az OZ - azt hiszem - 35-ös, úgyhogy nem kell nyomtávszélesítő. Ennek ellenére hátul van egy minimális, hogy a kerék a kasztni vonalában legyen (tudom, hogy nem jó csak egyik tengelyre tenni, nincs is fent csak nyáron )
A gyári felnihez képest is óriási a különbslég az OZ javára tömegben, olya 7,5 kiló, a gyári meg ennek a legalább a duplája.

Nekem 9-9,5 között szokott enni. Télen szoktam nagyon lemenni fogyasztásban, mikor a kisebb kerék van fent és nincs sebesség (volt már hat liter körüli is). Még a nagy átépítés előtt volt olyan, hogy Pestről Nyíregyig a régi hármason jöttem, tempomattal végig óra szerint 90-et, amúgy öregurasan. Pesten megtankoltam, akkor kiírta a megtehető km-re, hogy 560 km, majd Nyíregyen 200 km-rel később, hogy 600 km... Eddigi csúcs, amikor 336 km után még 600-ra saccolta a megtehető kilométerek számát, de volt már 700 - 230 is az arány... Igaz ezek még a csippes korszakban. Most max 600-650-et megy el egy tankkal.

Jaja, szebb a krómkarikával, elegánsabb sokkal. Nagyon egyben van mind a kettő, látszik, hogy van gazdája.
Nekem is be kéne iktatni egy kárpittisztítást+polírt, mertt tavasszal még nem volt megejtve, és lassan nyár lesz...
Képeken nem látszik, hogy kpna a kormány a bömbiben. Faterom nem volt szerencsés, korábbi Passatjaban hámlott a kormány nagyon. A mostaniban meg a műszerfalról jön az a vékony gumírozott réteg, kicsit illúzióromboló...

Jól bírod klíma nélkül, nekem megy folyamatosan, igaz csak 3 fok fölött kapcsol be a kompresszor, de nyáron nem bírnám ki nélküle. Igaz, próbálom a kinti hőmérséklethez igazítani, de 24 fok fölé nem volt állítva még nem volt talán soha. Jobban bírom, tavasszal szokott csak a bal vállam megfájdulni tőle, az első napokban, mikor már komolyabban hűt, de idén még ez is elmaradt. Asszonytárs már kevésbé kultiválja.. Néha úgy bebugyolálja magát a kósza áramlatok ellen, hogy úgy néz ki mellettem, mint valami migráns...

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6
Összesen 114 találat 6 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.