Opel Kadett E

Endlos
Endlos autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Kadett:13 sec
Bogár:79sec
Smart:32sec
Max. sebesség
Kadett:200km/h
Bogár:120km/h
Smart:140km/h
Teljesítmény
Kadett:120LE
Bogár:42LE
Smart:45LE
Tömeg
Kadett:950kg
Bogár:860kg
Smart:780kg
Motor
Motor
Kedett:kicsit mókolt 20NE benzines
Bogár:1300cm3 benzines
Smart:600cm3 benzines
Hajtás
Kadett:első
Bogár:farmotor
Smart:farmotor
Légszűrő
Kadett:omega
Smart:Pipecross (England)
Kipufogó
Kadett:új bosal rendszer a középdobtól hátra
Smart: Kawa Ninja saválló dob (az egész rendszer két kanyarból, meg egy dobból áll)
Egyéb
start gombos indítás fúrógépből, és sok-sok egyedi gyári "sufnitunying" enyhe hozzáértéssel gépjármű technikus előképzettségemnek köszönhetően
Nyári felni konfiguráció
Felni
lemez (földútra csak ez jó, a képen látható alu-t már eladtam, nem bírják)
Futómű
Rugók
erősített, gumialátéttel, légrugókkal
Gátlók
nem állítható bilstein
Fékek
gyári
Egyéb
air spring magyar gyártmányú légrugó, amit egy kompresszorral belülről gomb nyomásra fújható, és akkor az autó hátulja felemelkedik jó 10 centit, ami nehéz rakománynál hasznos
Külső Optika
Karosszéria
egyedi lökhárítók, amelyek nem valaminek az utánzására lettek ilyenek, hanem ezeket az íveket adta ki a gyári lökös, amikor a számomra zavaró részleteket eltűntettem. Egyedi hátsó sárvédő csak egy embernek árultam el, hogy lett ennyire hasonló az elejéhez, ő már saját ötleteként reklámozza. A németek mindenféle szar golf, meg d-kadett íveket tesznek fel, vagy kikalapálják kerekre, legalábbis akkor, amikor én ezt csináltam, még ilyenek voltak, lehet, hogy azóta már fejlődtek. (2008)
Kiegészítők
renault megane tetőcsomagtartó, ködlámpa, légterelő fül, hogy lehúzott ablakkal is tudjak száguldani
Dekor
a 2 szín gyári Opel G-asztra színkód, és festékminőség a Miklós utcai Tikurilla boltból, a színelválasztást pedig a kaszni formája adta ki.
Egyéb
sajnos a hátsó lökhárítőt még nem sikerült szépen hozzá igazítani az ívhez
Belső Optika
Ülések
egy komplett autót vettem meg a plüss ülések miatt
HIFI / Multimédia
Fejegység
USB a lényeg
Hangszórók
házi barkács

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Endlos
#35
2014. július 26. 09:30
Nem mondom, hogy nem élveztem az MV6-os Omegával 240-nel az autópályát, de ahhoz túl könnyen hozzá lehet szokni, és a tájat sem látom, amikor lehet én olyan helyeken megyek, ahol még nem jártam, és nem száguldok, mert mindig vannak új, és szép helyek, kis falvak a kis utak mentén országunkban is, amik feltöltenek energiával, jó kedvvel.
0
Brown
#34
2014. július 08. 16:33
Hmm, bár így szét lenne vágva az én hátsó ívem is.. ki is dobnám alóla a maradék rugókat is.
0
Roche
#33
2014. június 30. 08:22
ZSíir
0
WyLee
#32
2014. június 29. 22:24
Offroad Kadett
Agyaltam ilyenen én is
0
chabbie
#31
2014. június 28. 08:14
Üdv! Kicsit érdekes a filozófiád!!! - mármint hogy Te a susnyásban teszteled a járgányokat, de ebben is van valami... Legalább az a '' veszély''nem fenyeget hogy egy kátyunál szétszakadsz...
0
Roche
#30
2014. június 28. 06:28
Zsir
0
Endlos
#29
2014. június 27. 20:46
Jó meglátás, ahogyan a leírásban is látszik légrugóm, és egyedileg esztergált gumialátétekkel emeltem meg a futóművet. Van egy fura mániám, ami igazából csak ilyen helyeken számít furának. Nekem egy új autóval (relatív új, - nekem új) nenm az az első élvezkedésem, hogy kimegyek a lámpához gyorsulni, vagy az autópályára lemérni a végsebességét, hanem irány a földút, mit bír, hogy ér le az alja, és amikor 3 másik egyenként 100kg-os haverom ül melelttem, és mögöttem, hol van a tűréshatár. Erre azt szokták mondani miért nem veszek egy Lada Nivát? Azért mert a terepjárók nem izgatnak, nem lehet velük relaítv jó fogyasztással megtenni egy Debrecen Szentendre távot, fapadosak, és csúnyák. Nahh persze Nissan Infinity-t még nem próbáltam, az lehet, hogy tetszene
0
Roche
#28
2014. június 27. 07:22
Zsir
0
Noise
#27
2014. június 27. 05:05
pont te ugatsz autómódosításról?!
0
Szólj hozzá Te is!
1 2
Endlos
#35
2014. július 26. 09:30
Nem mondom, hogy nem élveztem az MV6-os Omegával 240-nel az autópályát, de ahhoz túl könnyen hozzá lehet szokni, és a tájat sem látom, amikor lehet én olyan helyeken megyek, ahol még nem jártam, és nem száguldok, mert mindig vannak új, és szép helyek, kis falvak a kis utak mentén országunkban is, amik feltöltenek energiával, jó kedvvel.
Brown
#34
2014. július 08. 16:33
Hmm, bár így szét lenne vágva az én hátsó ívem is.. ki is dobnám alóla a maradék rugókat is.
Roche
#33
2014. június 30. 08:22
ZSíir
WyLee
#32
2014. június 29. 22:24
Offroad Kadett
Agyaltam ilyenen én is
chabbie
#31
2014. június 28. 08:14
Üdv! Kicsit érdekes a filozófiád!!! - mármint hogy Te a susnyásban teszteled a járgányokat, de ebben is van valami... Legalább az a '' veszély''nem fenyeget hogy egy kátyunál szétszakadsz...
Roche
#30
2014. június 28. 06:28
Zsir
Endlos
#29
2014. június 27. 20:46
Jó meglátás, ahogyan a leírásban is látszik légrugóm, és egyedileg esztergált gumialátétekkel emeltem meg a futóművet. Van egy fura mániám, ami igazából csak ilyen helyeken számít furának. Nekem egy új autóval (relatív új, - nekem új) nenm az az első élvezkedésem, hogy kimegyek a lámpához gyorsulni, vagy az autópályára lemérni a végsebességét, hanem irány a földút, mit bír, hogy ér le az alja, és amikor 3 másik egyenként 100kg-os haverom ül melelttem, és mögöttem, hol van a tűréshatár. Erre azt szokták mondani miért nem veszek egy Lada Nivát? Azért mert a terepjárók nem izgatnak, nem lehet velük relaítv jó fogyasztással megtenni egy Debrecen Szentendre távot, fapadosak, és csúnyák. Nahh persze Nissan Infinity-t még nem próbáltam, az lehet, hogy tetszene
Roche
#28
2014. június 27. 07:22
Zsir
Noise
#27
2014. június 27. 05:05
pont te ugatsz autómódosításról?!
a.z
#26
2014. június 26. 22:35
kadi418
#25
2014. június 26. 20:25
nem magas az szerintem csak ki van vágva a kerékív
Norbee...
#24
2014. június 26. 13:27
Roche
#23
2014. június 26. 06:27
Tomi556
#22
2014. június 25. 22:48
fazekasbik
#21
2014. június 25. 18:32
a kis kadett mert ojan magas mint egy off road kocsi ?
fazekasbik
#20
2014. június 25. 18:31
3N3MY
#19
2014. június 25. 15:08
Sok sikert a további építésekhez, üdv itt!
Bence882
#18
2014. június 25. 14:50
Szeptemberben lesz egy eladó 1.6 D kadettom !
3 ajtós piros ...
Käfer
#17
2014. június 25. 13:16
ezt most nem értem
Endlos
#16
2014. június 25. 13:11
Igényes, és harmónikus? DDDDDD Azt nem igérem. Gondolkodjunk nagyban. USA-ban a nagy autóépítők egy része a Japán szupercsodákra azt mondja, hogy import szar, és törpéknek való. Én hányok a nagy amcsi kocka-hajóktól, sárga taxiktól. Amit ott szemétnek mondanak, arra én azt mondanám, idevele. Úgyhogy óvatosan az agarakkal, és az agyarakkal.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2
Összesen 35 találat 2 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.