Az idei Tuning Show-n is vendégeskedő Manhart Racing tuningműhely friss adatokat tett közzé a BMW M5 F10 alapjaira készülő új csomagjukról, az MH5 S-Biturbóról.

A német cég chiptuningjával, valamint a házon belül készített komplett sport kipufogórendszerrel, katalizátorral és leömlőkkel összesen 633 lóerőt és 780 Nm nyomatékot hozott ki a gyárilag 560 lovas V8-asból, melynek mellékhatásaként az autó hangja is igazán ragadozós lett.

Pózna ki is próbálta :)

Alig két hete, Póznamókus barátunk személyesen is kint járt a Manhart Racingnél, és ült is a fenevadban. Személyes tapasztalat: Hatalmas erő találkozása a Luxussal. :-)

Futómű terén az MHR Clubsport állítható magasságú és keménységű szettjét szerelték fel, ami elől 9.0x21, hátul 10.5x21 colos HR Classic felnikre húzza rá a kasznit. A meglehetősen peres, 265/30R21 és 305/25R21-es abroncsok szépen kitöltik a 45/30 mm-es ültetés után maradt hézagokat.

Végső simításként, az M5 a leszorítóerőt maximálisan szem előtt tartó egyszerűbb, de mutatós aerodinamikai szettet kapott, mely kézzel gyártott első toldatot, szellőzőkkel tagolt motorháztetőt, valamint diffúzort és hátsó spoilert kapott. Az elemek mindegyike karbonból készült.