Mikor a 2010-es modellváltással, a BMW az új, ikerturbós blokkot kezdte bevetni a naturál V8-as erőforrásai helyett az ötösben, számos visszajelzés érkezett az igazi, erőt sugárzó hang hiányáról, legyen szó akár a motorról, vagy a kipufogóról.

Pedig az erővel aligha lehet probléma: az F10 kasznis 550i ikerfeltöltős V8-asa már alaphelyzetben 407 lóerőt produkál. Mindennek akusztikus alátámasztására viszont szükség volt már némi segítségre, e téren pedig kapóra jöttek a tunerek, köztük is elsők közt az Eisenmann.

A nagy múltú német cég, szokás szerint egy szolidabb, közúti licensszel is rendelkező Sport, valamint egy szigorúbb hangzásvilágú Race rendszert készített a típushoz. Ez utóbbi hangját az alábbi videón is meghallgathatjuk.

Végek terén is van választék, ezeket 90, vagy 102 mm-es átmérővel gyártják, hasonlóan az azóta már elkészült, M5-öshöz gyártott szetthez.

Az Eisenmann professzionális minőségi kupfogórendszer alkatrészei és rendszerei pedig már itthon is elérhetők, a hivatalos hazai importőrön keresztül.