A Hofele "RS8"-asáról már korábban, a Genfi Autószalon kapcsán is írtunk, az autó azóta kisebb optika módosításokkal, és egy fantasztikus, új fotósorozattal került ismét látókörünkbe.

A sportosan elegáns luxuslimuzin az „SR 8” fedőnevet kapta, nem véletlenül: maximálisan a gyárias optikát igyekeztek alkotni, az átalakított modell pedig saját elképzelésüket mutatja be arról, hogyan is kellene kinéznie az RS8-asnak, ha az Audi ilyesmi gyártására adná a fejét.

A külcsín komplett első, az RS5 betéteivel felszerelt lökhárítót, továbbá saját, vagy kontrasztos színben, illetve karbon bevonattal válaztható diffúzoros hátsó elemet, és egy hátsó spoilert tartalmaz. Az első elem nagy beömlői az intercoolerek hatékonyabb hűtéséért felelősek, a kipufogó pedig négykéményes dobon keresztül került kivezetésre. Az első verzió óta az autó karaktere, a króm betétek, rácsok, díszlécek, valamint emblémák sötétítésével agresszívebb lett, a különböző jelek eltüntetésével pedig maga a design is még jobban letisztult.

A sebességre reagáló ültetőmodul, (ETS) mind városi krúzolás, mind utazás terén jó választás. A rendszer egészen 70 km/óráig biztosítja a 40 mm-el csökkentett menetmagasságot, felette minden visszatér a komfortos és biztonságos gyári beállításokra. Felnik terén a D4 csomaghoz többféle garnitúra is választható a Hofele kínálatából, 9x20-tól egészen 10x22 colos méretig.

Végül, de nem utolsósorban a teljesítmény is kapott egy kis pluszt: a vezérlés finomhangolásával a 4.2 literes V8-as FSI 367-ről 384 lóerősre, a 4.2 literes TDI CR tudása pedig 345-ről 384 lóerőre növekedett, melyhez igen kellemes, 900 Nm-es nyomaték dukál.

A Hofele termékeit pedig már megtalálod már itthon is, a hivatalos magyar importőr forgalmazásában!