Nyakunkon az idei Genfi Autószalon, a neves szezonindító eseményről pedig senki nem hiányozhat, aki számít a szakmában. A Hofele Design - többek közt - egy szépen átalakított A8-ast visz Svájcba.

A sportosan elegáns luxuslimuzin az „SR 8” fedőnevet kapta, nem véletlenül: maximálisan a gyárias optikát igyekeztek alkotni, az átalakított modell pedig saját elképzelésüket mutatja be arról, hogyan is kellene kinéznie az RS8-asnak, ha az Audi ilyesmi gyártására adná a fejét.

A külcsín komplett első, az RS5 betéteivel felszerelt lökhárítót, továbbá saját, vagy kontrasztos színben, illetve karbon bevonattal válaztható diffúzoros hátsó elemet, és egy hátsó spoilert tartalmaz. Az első elem nagy beömlői az intercoolerek hatékonyabb hűtéséért felelősek, a kipufogó pedig négykéményes dobon keresztül került kivezetésre. További optikai extraként karbon tükörborítások is rendelhetők.

Odabent, a Hofele elegáns, kétszínű kárpitozást kínál, többféle bőr és alcantara alapanyag bevetésével. A bevonatok az ülések mellett a kormányt és az ajtópaneleket érintik.

A sebességre reagáló ültetőmodul,  (ETS) mind városi krúzolás, mind utazás terén jó választás. A rendszer egészen 70 km/óráig biztosítja a 40 mm-el csökkentett menetmagasságot, felette minden visszatér a komfortos és biztonságos gyári beállításokra. Felnik terén a D4 csomaghoz többféle garnitúra is választható a Hofele kínálatából, 9x20-tól egészen 10x22 colos méretig.

Végül, de nem utolsósorban a teljesítmény is kapott egy kis pluszt: a vezérlés finomhangolásával a 4.2 literes V8-as FSI 367-ről 384 lóerősre, a 4.2 literes TDI CR tudása pedig 345-ről 384 lóerőre növekedett, melyhez igen kellemes, 900 Nm-es nyomaték dukál.

A „Hofele RS8” mellett a nemrégiben debütált Cayster GT 670 is bemutatkozik a cég genfi standján, továbbá egy új felnigarnitúra, a REVERSO II  premierjét is ide időzítették. Utóbbi többféle kivitelben, 9,0 x 20″ és 10,0 x 22″ méretben elérhető, kifejezetten Audi, VW, Porsche és Mercedes márkákhoz.