Ha a Five Axis és a SEMA Show neve egy mondatban szerepel, az nem jelenthet mást, mint egy újabb patent Lexus, vagy Scion átépítést. Jelen esetben az előbbiről van szó, mégpedig a cég készülő CT 200h demóautójáról.

Az impozáns háromajtós a "Low Rider" fedőnevet kapta, habár nem sok köze van a szó szoros értelmében vett névrokonaihoz - azonban mélyen ül, az már egyszer biztos. A külsőről egyelőre virtual tuning képeket tettek közzé, minden bizonnyal tehát még javában folyhatnak a munkálatok. Annyi már biztos, hogy a Five Axis egyedi widebody szettet készített az autóhoz, majd az egész kasznit egy megfoghatatlan árnyalatú "Dark Passage" fényezéssel, az ablakokat pedig 3M fóliával látta el.

Futómű terén a TEIN állítható szettje ülteti meg az autót, a megállásról pedig a StopTech Big Brake kitje gondoskodik, 328x28 mm-es tárcsákba harapó négydugattyús nyergekkel. A tengelyvégeken 19x8.5 colos, egyedi gyártású FIVE AD felnik kaptak helyet, 235/40ZR19-es Yokohama abroncsokkal szerelve.

Teljesítménynövelésről nem szól a fáma, az utasteret azonban elég rendesen átdolgozták: a saját gyártású ülésszett csak a kezdet, komplett egyedi bőrözés, valamint a középkonzolba épített érintőképernyős vezérlő  jelenti a fő csapásirányt, több kisebb extra mellett.