Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Nem telik el hét újabb orosz csodajárgány nélkül: mai versenyzőnk egy valaha szebb napokat látott Audi 80-as, melyre gazdája egy, a gyárat megszégyenítő volumenű faceliftet álmodott meg. Nem sikerült neki.

Pedig hősünk szinte kizárólag echte Audi alkatrészekből dolgozott, de hiába maradt konszernen belül, már a képekről is ordít, hogy az eredmény messze nem lett kultos. Az autó eleje az új A4, a hátulja pedig egy régebbi generációs A6-osé, a kettő közti szélességkülönbséget pedig nem is nagyon akarták palástolni, az oldallemezeket, a – tetővel, ablakokkal együtt – egész egyszerűen összehúzták a kívánt méretre.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A java azonban még csak most jön: az eredetileg szedán kivitelű 80-ast vélhetően túl hosszúnak találták egy ilyen komoly konverzióhoz, így szinte a hátsó ajtók hosszában egész egyszerűen kivágtak belőle egy darabot. A „kupésítással” azonban mindössze annyit értek el, hogy a túl rövid autó simán matchbox kinézetet kapott.

A gyári légterelő fölé szerelt otromba hátsó szárny, a kivágásokba hírből sem passzoló kipufogóvégek, a C oszlopon található kamu beömlők pedig már csak a hab a tortán. A hiányzó bal első lámpáról nincs infók, azonban odabent, a hátsó ülések teljes helyettesítéseként Crunch installáció található, valamint hogy végképp stílusnál maradjunk, a kormánykereket egy BMW alkatrészére cserélték.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Mindenesetre, a tulajdonos vélhetően nem is sejti, hogy talán nem teljesen jó irányban tuningolt, mert az autót igen magas, 8.730 Eurós (2.33 millió HUF) áron hirdeti. Az exkluzivitást meg kell fizetni ugyebár, na de ez ...