Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Április 24-én, az egész hétvégét kitöltő Dragracing őrület első napján került sor az idei nagy nemzetközi Honda találkozóra, melynek szokás szerint Kiskunlacháza reptere adott otthont. A rendezvényre mind hazai, mind külföldi fronton hihetetlen számú Honda látogatott el, mellyel európai szinten is az egyik legnagyobb márkatalálkozót sikerült abszolválni!

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Ha nem a legnagyobbat. A találkozó szervezőitől kapott infó szerint csaknem 1.800 (!!!) Honda sorakozott fel a reptér futópályáin és gurulóútjain. A hatalmas mennyiség pedig már oda utunk során borítékolható volt: a kisebb-nagyobb városokon áthaladva bevásárlóközpontnyi parkolókat töltöttek meg a találkozóra induló sejtek, a 10 és 12 óra közötti roham során pedig a kapu már szinte alig győzte a beléptetést.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Utoljára 2007-ben jártunk ezen a szezonnyitó treffenen, amit akkoriban még az Alfásokkal együtt szervezett a hazai Honda klub. Mennyiség tekintetében döbbenetes a differencia, így két év távlatából, az biztos, hogy ennyi márkabeli autót egy helyen még aligha láttam itthon. A gyorsulási pályával párhuzamos betoncsíkon kilométeres dupla sorban sorakozott fel egymás mellé a zömében Civiceket felvonultató felhozatal, mindez folytatódott a két pályát összekötő úton, valamint az ezzel kapcsolódó többi betonozott részen is. A találkozó erősen nemzetközi is volt, hiszen a zömében hazai autók mellett nagy számban érkeztek külföldről is: főként Ausztriából, de láthattunk cseh, szlovák és még román rendszámokat is.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A fő programot ezúttal is a Honda-tulajok körében méltán népszerű gyorsulás jelentette, melyen rengetegen vettek részt a megjelent autósok közül. A prímet természetesen hazánk Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!legismertebb márkabeli tunere, Vogelsinger Sanyi vitte, aki a Red Rocket-ból átépült szörnyeteggel 10 másodperc alatti időkkel gondoskodott a garantált állfocizásról, de szintén nagyon kellemes timeslipekkel térhetett vissza az újonnan épített turbós S2000-essel is. A lebonyolításról és a mérésről a Dragracing csapata gondoskodott, a speaker pedig ezúttal is Frankie volt, akit igencsak megizzasztottak a hullámokban támadó Civic-generációk.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Programok terén továbbá szlalom-versenyen, valamint több csapatjátékon vehettek részt a fanok, és volt lehetőség profi fotózkodásra is. Egyedül talán egy jóféle autó-szépségverseny hiányzott a képből, hiszen szépen megépített vasakból is volt éppen elég. A verseny sztárvendégeként szerepelt továbbá egy Ariel Atom élményautó – melyben, mint tudjuk, az alig 500 kilós kasztniban egy 300 lovas Honda motor dohog – amit néhány ezer forintért bárki kipróbálhatott élesben is.

A remek hangulatú márkatalálkozót másnap – vélhetően hasonló izgalmakkal – a Dragracing OB soron következő állomása követte, melyen mi már nem vettünk részt, hiszen jelenésünk volt Szegeden, a II. Raceland Kupa találkozón. A többiről pedig beszéljenek a képek – persze erősen válogatva, hiszen ezt a mennyiséget egy egész nap is kevés lett volna végigfotózni.