Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A napokban hivatalos infók is nyilvánosságra kerültek a nemrégiben bemutatott, titokzatos MIG-U1 Enzo-ról, az egyébként Porsche tuningban érdekelt német Gemballa első Ferrari átalakításáról. Az igen szépen felszerelt csúcsragadozóról, az adatok mellett számos új képet is közzétettek.

A most már bizonyosan 25 darabos, limitált szériában gyártásra kerülő szárazföldi vadászgépek között, a hírek szerint még csak két egyforma példány sem lesz majd. A V12-es aggregát 700 lóereje mellé, az eddigiekben még aligha látott komolyságú, komplett aerodinamikai csomag készült, mely átszabott első és oldalsó elemből, diffúzoros hátsóból, valamint egy szárnyból áll össze. Ez utóbbin egy további terelőlap is helyet foglal, ami 120 km/óra felett lecsukódik.

Az autó az első tengelynél 8, a hátsónál 10 cm-el lett szélesebb. A sárvédő-elemek nyílásainak mindegyike a fékek extra hűtéséről gondoskodik, az ajtók mögött elhelyezkedő, valamint a tetőn található beömlőn pedig a motortérbe jut el a friss levegő.

Egy Enzo futóművét már aligha kell ültetni, bizonyos élethelyzetekben azonban annál inkább emelni érdemes. A Gemballa ennek érdekében egy elektromosan vezérelhető hidraulikus rendszert épített az első teleszkópokhoz, mely akár 45 mm-el is megemeli az autó orrát. Felnik tekintetében elől 10x19, hátul 13x20 hüvelyk méretű úthengerek kerültek felszerelésre, 265/35 és 335/30-ös abroncsokkal.

Az utastér navigációt, DVD-tárat, a manapság már szinte elengedhetetlen iPod csatlakozást és egy 7-colos kijelzőt kapott, mindezt pedig 950 Watt tudású audiorendszerrel támasztották alá. Az Enzo kőkemény hangját ismerve, ez utóbbi indokolt is.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!