Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Nem mai gyerek már a PPI Audi R8-ra épülő „Razor” konverziója, a nemrégiben véget ért Dubai Motor Show alkalmával azonban egy minden szinten újrahangolt egyeddel találkozhatott a nagyérdemű. A legszembetűnőbb változást az autóhoz készített, „Visible Carbon” névre keresztelt aerodinamikai szett jelentette.Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!


A direkt fordításban kb. „Látható Karbon” elnevezés nem véletlen, hiszen az Audi fényezés helyett egy az egyben a nyers szénszálas matéria mintázatában pompázik, amit jó néhány réteg lakk segítségével tettek még hangsúlyosabbá. Mindez pedig nem csak design: minden egyes utólagos elem ebből az anyagból készült, beleértve a lökhárítókat, a kiszélesített sárvédőket, légbeömlőket, küszöböket és légterelőket. Az autón szinte elvétve fedezhető csak fel a kasztni eredeti, szürke festése, a tetőn, az ajtókon és a motorháztetőn – ez utóbbit érthetetlen okokból meghagyták polikarbonátnak.

A korábbinál jóval agresszívebb designt képviselő szett a kasztni súlyára is jótékony hatással volt: a többi kipakolt elemmel együtt összesen 250 Kg súlyfeleslegtől szabadították meg az R8-ast, ami a +200 lóerőt biztosító kompresszorral együtt már igencsak szép menetteljesítményeket garantál. Az utólagos csiga egyelőre csak a V8-as változathoz létezik, a gyárilag eleve erősebb V10-es verzióhoz alaphelyzetben csak egy 60 vagy 80 pacis finomhangolást kínálnak. Az így 600 lóerő körüli fenevadak 3.7 másodperces állórajtos 100 km/órás sprintre, és 323 km/órás végsebességre képesek – persze igény és pénztárca függvényében még minden tovább is fokozható.


Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!