Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A Ford GT-t, valamint a Gallardót követően újabb ikerturbó rendszer látott napvilágot a Heffner Performance háza tájáról, ezúttal a Lamborghini Murcielago motorterébe integrálva. A floridai cég nem kevesebb, mint 1.100 lóerőt hozott ki az olasz csődörből!

A plusz poén az egészben, hogy az adatot keréken mérve sikerült elérni, 1 bar töltőnyomáson. Mindez azonban az elért abszolút csúcs, jelenleg a cég a biztonságos határérték keresésével van elfoglalva, mely egyben elég meggyőző is, valamint motort és váltót sem kell hozzá párezer kilométerenként cserélni.

Annyi biztos, hogy a Murci már 950 lóerős maximummal is mindössze 5.1 másodperc alatt gyorsul 100-ról 200 km/h-ra – az állórajtos sprintet ekkora erőnél már mérni sem érdemes. Összehasonlításul, a mezei 580 lovas verzió ugyanezt a mutatvány 9.5 másodperc alatt viszi véghez.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A rendszer egyébként optikailag is több, mint mutatós, minderről bővebben galériánkban találtok képeket. A mérésről, valamint a nem puha gyorsulásról pedig íme egy-egy röpke videó.