A sokáig csak exkluzív sportautókat gyártó ingolstadti Porsche első luxusterepjárója, a Cayenne már számos tuningcég fantáziáját mozgatta meg. Ebbe a sorba állt most be a Lumma tuning csapata is.

Elöljáróban néhány szó a gyári verzióról: a Cayenne alapváltozatát egy új fejlesztésű 4,5 literes nyolchengeres 340 lóerős motor hajtja, mellyel 7,2 mp alatt gyorsulhatunk 100 km/h-ra és 242 km/h-ás végsebességet érhetünk el. A csúcs változatba pedig egy turbós 450 lovas erőforrás kerül, amely 5,6 mp-es 100-as sprintre valamint 266 km/h végsebességre képes. Nézzük mire volt a német Lumma.

Mostani koncepciójuk egy új, CLR 400 GT névvel ellátott optikai csomag, amely igazán vad és sportos külsőt kölcsönöz a Lumma Cayenne számára. A csomagba egy dupla ködlámpákkal, háromrészes hűtőráccsal és Lumma emblémával szerelt első lökhárító, egyedi küszöbök, valamint egy diffúzoros hátsó elem tartozik. További extraként felkerült egy jobb leszorító erőt biztosító tetőszárny, és még több kisebb-nagyobb kiegészítő elem, köztük egy mutatós dupla kipufogó kivezetés, egy 12 000 eurót kóstáló 22”-os felni garnitúra 295/30-as abroncsokkal szerelve, valamint egy állítható magasságú futómű.

Motor tuning terén pedig először a V8-as aggregáthoz készítenek a közeljövőben egy tuning programot. Az alap 340 lóerejéből 470 lóerőt és 640 Nm nyomatékot ígérnek, egy kompresszor és a hozzávaló átalakítások segítségével.