Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A A Porsche 911-esen alapuló Ruf Rt 12 tökéletes egyvelege a versenyautónak és egy mindennap használatos négykerekűnek. A motorháztető alatt megbúvó Biturbó egységek jól reprezentálják a jövő minőségi Ruf erőforrásait.

Az egyik legnevesebb Porsche tuner cégként közismert Ruf három különböző teljesítmény szintet kínál a 997-es kódjelű Porschéhez, mely 530, 560 és 650 lóerőben nyilvánul meg. A 650 lovas 3,5 literes verzió a legújabb Ruf fejlesztés, alapban a hátsó kerekekre eresztik a lovakat de opcionálisan kérhető összkerékhajtás is.

Aerodinamikai elemekkel is rendesen felszerelték az új aszfaltszaggatót, melyeknek ugyebár megvan a saját szerepük. Felszerelésre került egy új első lökhárító, melynek nyílásain keresztül jut levegőhöz az intercooler, ezentúl felszerelésre került egy új hátsó lökhárító, egy szárny valamint az új sport tükrök.

Szintén a legújabb fejlesztésű 5 küllős könnyűfémfelniken gördül a jószág, melyekből előre 19”-ost hátulra pedig 20”-ost szereltek. A felnik mögött új sűrűn bordázott nagyteljesítményű hűtött féktárcsák találhatóak.

A felfüggesztést a 350 km/órás maximális végsebességhez állították. Rendelhető azonban opcionálisan egy speciális Ruf sportfutómű is, amellyel hidraulikusan 50 milliméterrel lehet növelni, illetve csökkenteni az autó hasmagasságát.

A belső tér is ugyanolyan tipikus Ruf design, mint amilyen a külső. Az utasok kagylóölésekben foglalhatnak helyet, sportkormányt tekerhet a sofőr, amely kevésbé fárasztja el, az alumínium betéteket pedig az utastér belső színvilágára fújták.

Az Rturbo felszereltségi szint magába foglalja mindezeket, egy extra, a bőr illetve alcantara borítású bukócsövezés kivételével.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!