A Hartge az Essen Motorshow 2005 keretein belül mutatta be legújabb aszfaltszaggatóját. Ezúttal az M6-ost vették kezelésbe - nem középiskolás fokon.

A mérnökök kivételesen a motorhoz nem nyúltak, csak a sebességet korlátozó elektronikát iktatták ki, ennek eredményeképpen a leendő tulajdonos akár 320 km/órával is száguldozhat, ha talál ehhez megfelelő útszakaszt. Lecserélték viszont a gyári kipufogórendszert egy új, rozsdamentes acélból készült, arogánsan sportos hanggal rendelkező sport rendszerre, amely krómozott dupla kipufogóvégben tekint a nagyvilágra. A biztonságos úttartás érdekében a sportkupéra 21”-os Hartge Classic 2-es könnyűfém felnigarnitúrát szereltek peres abroncsokkal, valamint egy új sportrugó szettel 30 mm-rel ültették közelebb az aszfalthoz a kasztnit.

A külső átalakítások sorából ezúttal sem maradhatott el a teljesen egyedi, a Hartge-re oly jellemző orr-rész, amely új hűtőmaszkból, és egy beömlőkkel tarkított lökhárítóból áll össze. Az optikai csomag további elemeit egy pár küszöbspoiler és egy letisztult hátsó lökhárító teszik ki.

Az utastér mérsékelten exkluzívra sikeredett. Új, három küllős, bőrrel bevont sportkormány került a gyári helyére, a műszerfalat, a középkonzolt és az ajtókárpitot pedig karbon betétek tarkítják. A sebváltó és a kézifék bőrszoknyát, valamint aluminium gombokat kaptak, mindemellett dekoratív velúr szőnyegek kerültek a lábtérbe.