Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A Tuning World Bodensee utolsó előtti napján a mega-kiállítás harmadik, kluboknak fenntartott csarnokát, valamint a VIP csarnok autóit kaptuk lencsevégre.

Halle A4
Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A klub-csarnokok utolsó darabja leginkább német márkáknak - Opel, Ford, Volkswagen – adott otthont, de találhattunk jó néhány más országban gyártott gépet is. Az A4 talán legszebb autóját a fő helyre kiállított zöld Chevrolet Corvette jelentette, melynek kaszniját oldalanként cirka 20 cm-el szélesítették ki. A hihetetlenül brutális, széles felniken 355/25/ZR19-es abroncsok feszültek, belül pedig teljesen újragondolt utastér, valamint világosbarna bőr kárpit dobta fel az autót. A legszebb azonban a metálzöld festés volt, melyet airbrush csíkok tettek még egyedibbé. Az autó mögött monitoron kísérhette végig mindenki a Corvette épülését – sajnos csak németül.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A kiállítók közül még nagyon megfogott a GolfIV.de csapatának standja: német barátaink - nevükhöz stílszerűen passzolva – egy kis golfpálya feelinget hoztak létre a területen, fehér kerítéssel, zászlókkal, ütőkkel, ők maguk pedig egy zöld sátor alatt húzták meg magukat – természetesen a golfozás fontos kelléke, pár hordó sör társaságában. A kiállított autóik - egy kivétellel egytől-egyig Golf IV-esek – hihetetlenül szépek voltak. Ami számomra újdonságot jelentett, a kakukktojás: egy Volkswagen Bora, Golf IV fronttal. Fordítva már láttam, na de így?! Mindenesetre ez a hibrid is gyönyörű volt!

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Halle A3
Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Ez az a csarnok, amiben a legtöbbet időztem, a látnivalók mennyiségét talán jól fémjelzi, hogy két memóriakártyát kattintgattam teli a tartalmával. Az A3 a kiállítás szervezői által meghívott, magánkézben lévő VIP autóknak adott otthont: szinte egytől-egyig magazinok címlapautóiról beszélünk. Mivel itt mindenki szólóban volt, a látványos standok hiányoztak, de a felhozatal... akár egyetlen autóról oldalakat lehetne írni. Ami itt volt, azt úgy hívják, a bőség zavara, annyi biztos, hogy azon a rendezvényen, ahol ezeket az autókat ömlesztve együtt látom, semmi pénzért nem lennék a Show and Shine zsűrijében. Kiemelni egy autót sem akarnék a többi közül, mert mind gyönyörű volt: a legtöbbjükön az utolsó csavarig látszódott a gazdi törődése, beszélnék itt a full polír motorterekről, amikből enni lehetne, a minden zegzugba elrejtett Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!airbrushokról, a lámpák mögé rejtett LCD-kről, a totálisan átépített frontokról (pl: Volkswagen Polo, A8 hűtőráccsal, Bora lámpákkal!), a gyönyörű felnikről és a polír futóművekről... bevett szokás volt, hogy az autó bakokra támasztva lett kiállítva, egyik-másik felnijét pedig mellé állítva lehetett megtekinteni, így jól látszott a gyönyörűen festett (gyakran airbrusholt) sárvédő ív-belső, valamint a polírozott, tükörfényes kerékagy, teleszkóp és fékek… az biztos, hogy ezeket az autókat nem igazán használják közútra, de szerintem itt ez senkit nem érdekelt...

A többiről pedig beszéljenek maguk a képek (ismét 300+ db)! Ebben a csarnokban volt még fellelhető a show tuning szépségversenye, a YOKOHAMA Tuning Award standja, valamint a verseny összes kupája is, melyek egy lezárt ketrecben várták, hogy méltó tulajdonosukhoz kerüljenek ebben az évben is. Mindez azonban már egy másik történet.

Folytatása következik!