Tomi mindig is olyan autókkal mászkált, amik kilógtak a sorból. Egyszerűen képtelen gyári kocsit használni, de ezzel elég sokan vagyunk így. A Mercedes után valami másra vágyott. Az utóbbi idők germán vonala után visszatért a japán alapokhoz. Ráadásul nem is akármilyen alaphoz! A Lexus IS 250 már alapból remekül néz ki, de persze ez sem maradhatott olyan, mint amilyennek a tervezők megálmodták. A legfeltűnőbb változtatás a front részen található. A Lexus NX SUV díszrácsát faragták be a gyári lökösbe. Leírni egyszerűbb mint megvalósítani. Ugyanis ez a művelet közel 3 hónapig tartott, amiből 2,5 hónap azzal telt el, hogy a műanyagos Nakai féle tekintettel bámulta a műanyagokat és folyamatosan szívta egyik cigarettát a másik után. A különbség csak annyi, hogy amíg az RWB-k atyja tökéletesen tudja mit csinál, addig mesterünk csak vakarta a fejét és lövése sem volt hogyan kezdjen hozzá. "Nem volt ihlet." állítja. Végül aztán csak sikerült összedolgozni a cuccokat és a mutatvány végén egy Lexus Hybrid emblémával koronázták meg az egészet. Tomi ezt a frontot még az autó megvásárlása előtt eltervezte és eléggé megosztja a közönséget, de a tulajról köztudott, hogy imádja a megosztó dolgokat. Darth Vader front a helyén, jöhettek a szokásos motorrendszámok, majd piros fóliával húzták be az egész autót. Ismerve Tamást, ez hamarosan változni fog. 
A beltérben mindent bézs alcantara borít, illetve a kormányt és a váltógombot fekete velúrba csomagolták. A futómű terén a levegős rendszer beépítése jelenti a változást, ami nagy dolog, mert Tomi 14 évig tekerős szetteket használt, viszont a Mercinél már kicsit belefáradt, hogy állandóan műanyagoshoz kellett vinni a koptatót, így most a kényelmesebb utat választotta, de ettől persze nem magasan használja a kocsit, hiszen nem csak páváskodni akar vele. Már a Merga alatt is Radi8 görgők voltak, így ez a Lex alatt sem változott, főleg mert Tomi a Radi8 hazai forgalmazója! És ha már bármit leemelhet a polcról, akkor miért ne tenne bele egy kis csavart? Az egyik oldalon T12-es típust találunk Montana fújható fóliával fehér színben a másikon a közkedvelt CM9 silver-machined változatban, hosszított tőcsavarokkal és piros anyákkal. A felnik körben 8,5x18-as méretűek. A V6-os motor szinte érintetlen maradt, csak egy direktszűrő került felszerelésre, de a kipufogót "kiherélték" és égetett végű rozsdamentes dobokat kapott. 5000-es fordulat felett elég szépen szól a gép! Tomi pedig szereti is rugdosni neki, aminek meg is lett a következménye és a gyári kuplung megadta magát. Úgyhogy szétszedték és kevlározták, illetve a lendkerékből is leszedtek kicsit, hogy jobban pörögjön. Tamásnak ismét sikerült összehozni egy olyan autót, ami remekül mutat egy találkozón, jól is megy és nyugodtan nekivághat egy hosszabb útnak a családjával, mert kényelmes is! IDE KATTINTVA találtok még pár képet!