281 lóerő nem tűnik túl soknak egy sportkocsi esetében, ám ha ezt a kraftot egy extrakönnyű, 800 kg körüli kasztnival párosítjuk, elképesztő menetteljesítmény lesz a végeredmény.

A legjobb példa erre az alapmodellből továbfejlesztett KTM X-Bow GT, amely a fenti lóerőmennyiséggel és 420 Nm nyomatékkal gazdálkodik 847 kg-os önsúly mellett. Ennek fényében nem csoda, hogy 4.1 szekundum alatt gyorsul százra.

A főleg motortechnikára szakosodott Wimmer RS azonban gondolt egyet és megfejelte az X-Bow GT Auditól érkező 2.0 literes négyhengeres alapmotorjának teljesítményét, amely ezáltal már 429 lóerő és 500 Nm nyomaték leadására lett képes.

A tuningot követően a KTM üdvöskéje 3.3 másodperc alatt sprintel 100 km/h-ig, 11.7 szekundum elég neki a kétszázhoz, a végsebessége pedig 15 km/h-val haladja meg a gyári, 231 km/h-s éréket. A motorikus átalakítás mellé természetesen új sportkipufogó-rendszer is dukál.

Az optikai tuningot Wimmer-ék sosem vitték túlzásba, a hangsúly főleg a teljesítménynövelésen van, gondoljunk csak vissza az általuk megpiszkált Mercedes-Benz C63 AMG-re, vagy a Ferrari 430 Scuderia 16M Spider-re. Az X-Bow esetében sincs ez másként, a kasztnihoz például nem is nyúltak, mindössze új műszerfalborítás, narancsszínű cérnával varrott fekete bőrülések valamint új alufelnik árulkodnak arról, hogy nem az alap járgányról van szó.  A Wimmer RS KTM X-Bow GT a hamarosan megrendezésre kerülő Esseni Motor Show-n mutatkozik majd be.