VW Touareg

Ha már a Volkswagen 4 centiméterrel megnyújtotta a Touareget az elődmodellhez képest, a JE Design tuningcég a nyújtáshoz hozzászélesítette az autót. Mindezt úgy, hogy az R-Line felszereltséghez is megfelelő legyen a felszerelt karosszériakészlet.

VW Touareg

A nagydarab SUV-ra a négy izmos kerékjárat-szélesítésen túl új hűtőmaszkot, frontspoilert, hátsó kötényt és hátsó légterelőt illesztettek 4641 Euró értékben. A műanyagok poliuretánból készültek, és TÜV minősítéssel rendelkeznek, nem rontják így a kocsi passzív biztonsági képességeit. Hogy hátulról jobban nézzen ki, 2x2-es rozsdamentes acél kipufogóvégeket raktak fel.

JE Design Touareg
A látványhoz dukál a növelt teljesítőképesség. A monumentális 4,2 literes dízelmotort a gyári 340 lóerőről 410 lóerősre pumpálták fel, a nyomaték 930 Nm. Így a több mint két tonnás óriás 5,4 másodperc alatt gyorsul állóról százra, a végsebessége pedig (elektronikus korláttal) már eléri a 250 km/h-t. Kis pluszpénzért garanciát vállalnak a motorra és a hajtásláncra. Akinek sok a fenti motor, annak a háromliteres dízelt is felhúzzák, 240-ről 285 lóerőre. És ha már chippelnek, akkor a futóműelektronikát is meghekkelték, így alapon 35 mm-es ültetést értek el.

VW Touareg 2014

Nagy autóra nagy kerék illik. Ezt nem felejtették el, így 10x22 colos gurigákat raktak fel 295/30 méretű abroncsokkal. Minthogy szélesebbek a kerékjáratok, az első tengelynél 30 mm-rel, a hátsónál 40 mm-rel lóghatnak kijjebb a kerekek. A felni lehet sötétszürke polírozott frontrésszel, vagy mattfekete, illetve mattgrafit, ez utóbbi polírozott karimával. Az utastérben gondoltak egy nagyot és a tetőt, az oszlopokat, a műszerfal- valamint az ajtóburkolatok felső részét alcantarával húzták be. Nagyon látványos a változás.

 

VW Touareg alcantara belső