Nem régen adtunk hírt arról, hogy Faragó Attilát elhagyta az E30-as wágene, mert belepusztult egy motorcserébe és az abból kialakult menthetetlen helyzetbe. A szokásos lelki mélynyomort Ati végül elkezdte feloldani magában egy E28 befogadásával. Úgy tűnt kialakul köztük valami, leereszkedett az öreg acél az aszfaltra, kerekek is kerültek rá. Legfeljebb Ati szeme nem csillogott annyira, mikor a gépről beszélt, de ez legfeljebb benyomás volt, én legalábbis nem gondoltam, hogy meglepetés jöhet, de hát nem is vagyok a köreiben, csupán távolról okulok. 

Faragó Attila E36

Ja, a fotókat nem kérdeztem meg, hogy lenyúlhatom-e az FB-ről, bízom benne nem okoz zsugort, és kerek ez így, de ha nem szóljatok

És ekkor beütött. A hathenger. A kupéság. A kertbe beállt, mert megvásárlódott Attila által, az E28 pedig ahogy jött, majdnem úgy ment. Vagyis egyáltalán nem úgy, mert a távozásának szükségessége egyértelmű volt, az érkezése pedig nem volt az, mert hezitálósdi előzte.

Az E36 viszont nem volt hezitálós kör. van aki hathengerre vágyik, én is átestem ezen, meg is lett az eredménye, végülis így ismertem meg Attilát személyesen (meg srácát is, kerek gyerek, gondolom szívja magába a béemwért), mert bontott cuccot vettem tőle mókoláshoz eharmincamon. Szóval beütött a kupéláz, és néhány kristálylexuslámpa se lehet akadály. Amúgy ez utóbbiak hamar elköltöztek.

E36 kupééé

Azta okítanak rendesen sorbaállva, ami nem torna

És örömmel látom az örömöt, amit a gépezet okoz, meg, hogy nagyon alakul, a magassága is, a kerékügy is, és totálisanteljesenbameg kíváncsi vagyok merre megy tovább és alig várom a fejleményeket. Szóval lépj a gázra mint egy csikágói kutya, pörögjön az agyad Attila, és üdv a tesóidnak-gangtagoknak is!! Most itt a gép mellől, de mingyá megyek ki trafót cserélni, mert a kettesé elhagyta az árnyékvilágot.

E36-ok egymás között

Nem baj, ha az ember nincs egyedül. "Jobbízű a falat, ha mindnyájan esznek"