A robusztus autóiról híres, litván Dartz a kínai piac újbóli meghódítására készül, méghozzá ismét a Prombron modellel. Az előző, Black Dragon változat után ezúttal a White Horse fantázianévre hallgató verzió debütál majd heteken belül a távol-keleti országban.
A 4 keréken guruló erődnek is beillő monstrumból egyelőre csak prototípus létezik, de valószínűleg elődjeihez hasonlóan minden földi luxussal meg lesz pakolva, habár a bálnapénisz-bőr belsőt már egy korábbi modellnél megvétózták az állatvédők, Pamela Andersonnal karöltve. Arany berakásokból azonban biztosan nem lesz hiány és elnézve azt a platót, minimum, hogy opciónak kell lennie egy légvédelmi ágyúnak, de anélkül sem valószínű, hogy ezzel a SUV-val sok vitás helyzet alakulna ki az utolsó parkolóhely birtokjogán a plázák előtt. Mindenesetre nem a kisember legóautója lesz a Prombron, már ha csak abból indulunk is ki, hogy az előző széria 12 darabra limitált flottájának mindegyike 6 millió eurós alapárral bírt.
X
Jelenleg ezt olvasod: Dartz Prombron White Horse a kínai piacra
azért ilyen "egyediség" és ár mellett nem értem, hogy fér bele, hogy milliós darabszámban használt GM v8-as benzines és dízel blokkot tesznek az autóikba... , ahelyett, hogy ennyiért már valami saját fejlsztésű hajtásláncot is adnának az autóikhoz.
Azért nagyságrendileg max. 20ad ennyi pénzért számomra egy Lambo LM002 sokkal exluzívabb és egyedibb lenne, ha SUV-ban gondolkoznék. Én értem, hogy mit szeretnél sugalni azzal, hogy 12db-os széria, stb, de azok, akik 1M Euro körül kérnek egy-egy ritkább szériájukért, azért azoknak már van pár 10évnyi multjuk a luxus vagy sport autó gyártásban, ellentétben a cikkben szereplő céggel, akikről speciel én most és itt olvastam először. Már csak azért is volt furcsa ezt olvasnom, mert még egy fórumon sem láttam vagy olvastam még, hogy valaki egy ilyen balti csodával jampizott volna olyan helyen, ahol 100millió forintos autókkal járnak össze bratyizni, golfozni vagy éppen estélyt adni.
Nyilván annak, hogy ilyen módon árazzák be az autóikat lehet létjogosultága, ha már a sokadik kisszériát gyártják le, de számomra ez a cég egyenlőre nem igazán túnik presztizs gyártónak, akiknek a poszterjeivel a fiatal srácok kitapétázzák a hálószobájuk falát. Egyébként ezen az ár dolgon a mai napig nem tudok túllépni...
Azért tegyük hozzá, hogy ez az ár egy olyan limitált széria darabára, amiből mindössze 12 darab van az egész világon. A Maybach Exelero sem hiszem, hogy sokkal többet tud egy Veyronnál azon kívül, hogy nem lesz belőle több (és az is 6 millió Euro)
Hinnék a márka hivatalos oldalának, ha ki lenne írva a pontos ár (és nem egy gmail-es e-mail cím lenne helyette...). De a cikkek egyöntetűen ezt a 7M USD környéki árat hozzák, így elfogadom ezt, max. csak "kissé túlárazottnak" találom a típust. Durva, hogy árfolyamtól függően kb. 5db új Veyron árába kerül vagy másképp megközelítve 1km új magyar autópálya szakaszba.
ránéztem az általad adott linkre, ott ezt írrja, nekem ebből nem derül ki, hogy 6M Euro lenne az ára. Ez már egy komolyan felszerelt yacht vagy nagyon komoly magánrepülő ára. Nem mondom, hogy nem leht ennyi, de szerintem egy nullával több van a cikkben szereplő árcetlin, mint amennyi a valós árcédulán díszeleg.
, ahelyett, hogy ennyiért már valami saját fejlsztésű hajtásláncot is adnának az autóikhoz.
motorizáció...
Azért nagyságrendileg max. 20ad ennyi pénzért számomra egy Lambo LM002 sokkal exluzívabb és egyedibb lenne, ha SUV-ban gondolkoznék. Én értem, hogy mit szeretnél sugalni azzal, hogy 12db-os széria, stb, de azok, akik 1M Euro körül kérnek egy-egy ritkább szériájukért, azért azoknak már van pár 10évnyi multjuk a luxus vagy sport autó gyártásban, ellentétben a cikkben szereplő céggel, akikről speciel én most és itt olvastam először. Már csak azért is volt furcsa ezt olvasnom, mert még egy fórumon sem láttam vagy olvastam még, hogy valaki egy ilyen balti csodával jampizott volna olyan helyen, ahol 100millió forintos autókkal járnak össze bratyizni, golfozni vagy éppen estélyt adni.
Nyilván annak, hogy ilyen módon árazzák be az autóikat lehet létjogosultága, ha már a sokadik kisszériát gyártják le, de számomra ez a cég egyenlőre nem igazán túnik presztizs gyártónak, akiknek a poszterjeivel a fiatal srácok kitapétázzák a hálószobájuk falát. Egyébként ezen az ár dolgon a mai napig nem tudok túllépni...