Brabus után szabadon
Még egy háromtengelyes G Merci
A Mercedes-Benz típusaira szakosodott Carlsson is bemutatta a saját háromtengelyes verzióját a G-osztályra. Akkora a jómódú arab világ felvevőképessége, hogy a Brabus nem tud eleget szállítani a sajátjából. Alapul a nyolchengeres, 544 lóerős típust választották, amelynek a teljesítményét 650 lóerőre növelték.
Meghosszabbították az alvázat a harmadik tengely elhelyezéséhez, ami szintén hajtott, így a kerékképlet 6x6. A keresztségben a CG63 jelet kapó autó hajtáslánca öt differenciálművel készül, három a tengelyekbe építve hagyományos szerepet tölt be, kettő a tengelyek-közti fordulatszám-különbségeket egyenlíti ki.
A cég szerint kompromisszum-mentes terepjáró, ami szabad fordításban azt jelenti, hogy komfortba sokat ne várjon, aki megveszi, cserébe bárhol elmegy. Pedig 3,85 tonnás, de nagy a fent említett teljesítménye, a nyomatékállománya pedig 900 Nm (gyári 760 Nm). Az utastér finom bőrbe burkolt, kétszínű kérpitokkal, steppelt felületekkel vadítva. Csomagtartó nincs, csak plató.