Jó kérdés, hogy valóban a Muscle rovatba illik-e ez a Black Zombie névre keresztelt 68-es Mustang. Amit a motorjával műveltek az jó érzésű amerikai fanok körében minimum egy kasztrálásnak tudható be.

A leírás szerint idén júniusban, pontosan péntek 13-án elkészült Fastback ugyanis soha többet nem hallat jóízű röffentést a rozsdamentes acél motorháztető alatt lapuló 4.7 literes V8-asból. Helyette viszont ez van:

:(

Ilyen kiábrándító burnout-ot utoljára egy Tesla Model S-től tapasztalhattunk. A Black Zombie hangos, benzines és környezetszennyező - ennek ellenére mégis nagyon szerethető - nyolchengeresét úgy ahogy van, WARP 11 DC elektromotorra cserélték, sőt, rögtön kettőre. A beavatkozásért felelős Blood Shed Motors a Zilla vezérlését kötötte a rendszerre, az egyedileg átalakított hajtásláncot pedig Zombie 222-nek nevezték el.

A borzasztó hang ellenére a teljesítmény rendkívül impozáns: 750 lóerő jut a hátsó kerekekre, azt viszont hozzá kell tenni, hogy csak az elektronikus korlátozás miatt. Tudna többet is, de fenntarthatósági szempontokból ennyi volt indokolt.

Az autót először a San Antonio versenypályán tesztelték, hasonló erőforrással pedig Camaro, Mustang és Barracuda is fog épülni, ráadásul mindegyik egyedileg átalakított kasztnit is kap majd. A fókusz egyelőre a Black Zombie-n van, amit az idei SEMA Show-n terveznek hivatalosan is bemutatni a nagyközönségnek.

Felvették drónnal is, itt legalább nincs hang.

Hasonló szentségtörést még az ausztráloktól láttunk anno egy Ford XR Falcon formájában, mondjuk az legalább biodízel volt.