Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Geigercarséknál sohasem áll meg az élet. Ezúttal a C6-ost vették alaposan kezelésbe, hogy a teljesítménye még inkább önmagáért beszéljen, megtoldották a V8-ast egy kompresszorral is.

A kúra után a V8-as amerikai erőforrás, egy kis európai rásegítéssel 524 lovat és 637 Nm-t ereszt a hátsó kerekekre. A 0-100-as gyorsulási mutató 3,7 másodpercre javult, mind a kabrió, mind a kupé formában, valamint a végsebesség kicsivel 330 alatt, 325 km/óránál tetőzik.

A teljesítménynövelés nem csak a kompresszornak tudható be. A Corvette új légbeömlő rendszert kapott 2 sport légszűrővel társítva, sport katalizátort új sport leömlővel, valamint egy nagyteljesítményű komplett rozsdamentes acélból készült kipufogórendszert, négy hatalmas ovál véggel. Az új motorvezérlő elektronikával tökéletesen egyenletes teljesítmény leadásra képes a V8-as.

Két féle kompresszor kapható a V8-ashoz, az egyik az SC 524 amelyet 23.371 euróért kínálnak és az SC 493-as amely a gyári teljesítmény mellett további 31 lóerőt állít elő, mindösszesen 17.366 euró ellenében.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Azonban Geigerék nem csak a motorhoz nyúltak hozzá, változtattak az autó megjelenésén, valamint futóművén is. A hatalmas első légbeömlőn keresztül nagy mennyiségű levegő jut az intercoolerbe, valamint az olajhűtőbe is. Az első lökhárító két oldalán található kisebb levegőbeömlők pedig az első fékek hűtéséről gondoskodnak, az első köténytoldat pedig növeli az első tengelyre jutó leszorító erő nagyságát. A hátsó lökhárító széles pereme alatt bújik meg az integrált diffúzor, valamint a 4 krómozott kipufogóvég. A Corvette-hez kétféle küszöbspoiler rendelhető - levegőbeömlővel illetve nélküle - a beömlő feladata pedig a hátsó fékek hűtéséhez szükséges levegőmennyiség fokozása.

A C6-os alá gyönyörű szép, 5 küllős, krómozott görgőket szereltek, 20 colos méretben. A felniken elől 255/30-as, hátul pedig 305/25-ös abroncsok feszülnek (a teljes szett ára egyébként 6,999 euró).

A menetteljesítmények javítása valamint a kanyarstabilitás növelése érdekében egy 30 milliméterrel leültetett sportfutóművel is ellátták a C6-ost. További biztonságtechnikai tényező az új fékrendszer is, elől perforált 355x32 mm-es féktárcsák, 4 dugattyús nyergekkel, hátul pedig 345x32 mm-es szintén perforált / 4 dugattyús kombináció.

A belső tér sportosabbá tétele érdekében karbon betéteket valamint bőr borításokat kínálnak az ajtókra, középkonzolra valamint a műszerfalra.

A C6-ost egyben is megvásárolhatja, aki nem akar külön kínlódni csomaggal. A Geigercars-os verzió alapára 87,990 eurót kóstál, ami a jelenlegi árfolyamok mellett kb 23.000.000 Ft-ot tesz ki.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!