Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A németországi székhelyű, mégis kizárólag amerikai vasakat átalakító Geiger Cars legújabb áldozata a ZR1-es Chevrolet Corvette, melyet teljes körű tuning kúrának vetettek alá. Az eredmény elsősorban némi aerodinamika, valamint a kompresszoros V8-asból kipréselt 710 európai lóerő formájában realizálódott.

A kőkemény teljesítmény mellé, 4.200-as fordulat mellett 918 Nm nyomaték áll rendelkezésre, az állórajtos 100-as sprintet ehhez mérten mindössze 3.6 másodperc alatt sikerült letudni. A száguldás vége pedig valahol 342 km/h környékén keresendő, de ha esetleg hamarabb meggondolnánk magunkat, az elől 394, hátul 381 mm-es karbon kerámia tárcsákkal szerelt nagyteljesítményű fékrendszer siethet segítségünkre. Geigerék az állítható menetmagasság elektronikáját is meghekkelték, a többféle opció mellett egy kifejezetten pályára hangolt program is helyet kapott a memóriában.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Külsőleg egy garnitúrányi, elől 10x19, hátul 12x20 hüvelykes OZ Racing könnyűfém felni került felszerelésre, 285/30ZR19 és 345/25ZR20-as abroncsokkal. A légterelő-szettet a 60-70-es évek GT versenyautói ihlették: kompletten újraszabott lökhárítókat gyártottak a Corvette-hez, elől jókora beömlők, hátul pedig egy masszív diffúzor teszi a dolgát. A két elemet feketére fújt küszöbök kötik össze, de új kemánytető, motorháztető, valamint egy hátsó szárny is felszerelésre került. A műanyag elemek mind minőségi karbon alapanyagból készültek, mindemellett a ködlámpák, és a hátsó lámpák is LED-es alkatrészekre cserélődtek. Az i-re azt a bizonyos pontot pedig a gyöngyház fehér lakkozás teszi fel, ami szintén rendelhető opció a Geiger GTS-hez.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!