A Renault a frissített Twingo érkezéséhez egy emlékezetes médiakampányt rakott össze, aminek fő eleme, hogy négy európai hírességet - egy énekest, egy séfet, egy divattervezőt és egy termék designert - kért fel arra, hogy saját elképzelésük szerint tervezzék újra a kisautó belterét.

Az énekes, Nicola Roberts a Girls Aloud-ból hátul egy, a legújabb lemezét reklámozó hangstúdiót rendezett be, ahonnan a kávéfőző sem hiányozhat. Elöl ruhafogas, kiegészítők, sminkkészlet és egy hajszárító is helyet kapott, így akár nyilvános felvételre is el lehet gurulni az autóval.

A divattervező, Jean-Charles de Castelbajac egy elnöki Twingot álmodott meg, antik ülésekkel és fényes parkettával. A beltéri világítást is régi kandeláberek biztosítják, a matt fényezés a fehér peremű gumikkal pedig remekül passzol az ódivatú miliőhöz.


A termék designer, Nils Holger Moorman a nyugalom szigetét varázsolta a járműbe, ugyanis egy olvasószobát alakított ki - ahogy kell - kényelmes szófával és kandallóval. Egy jól megfogalmazott PR szöveget is csatolt hozzá, miszerint a koncepciója egyfajta menekülést szimbolizál a modern világ agressziója elől.

Végül a séf, Davide Scabin az olasz konyha összes fontos elemét bepakolta a kocsiba, központi szerepet szánva a legfontosabbnak: a tésztának.

Habár nem túl szokványos módja ez az átépítésnek, a célját mindenképp elérte, hiszen a sajtó erősen felkapta a kezdeményezést és valljuk be, ez a Twingo bár egyediségét teljesen elvesztette, klasszisokkal jobban mutat az elődjeinél, akár tuningolva, akár gyárilag.