Az 1997 és 2002 október elseje közt, az Esztergomi gyártósorról legördülő Swiftekre vonatkozik a visszahívás, mégpedig azért, mert az fenti időszakban készült autók magyar gyártmányú első lengéscsillapítója hajlamos oly’ módon rozsdásodni, hogy a keréktartó csonk leválik a csillapítóról és búcsút int a kocsinak, ezáltal a négykerekűből háromkerekű lesz és az autó mozgásképtelenné válik. A problémát könnyen meg lehet oldani a balesetveszélyes elem cseréjével, ez a csere azonban házilag nem elvégezhető, ezért döntött úgy a Magyar Suzuki Zrt., hogy visszatessékeli a szervizekbe a szóban forgó Swifteket. Szükség esetén mindkét lengéscsillapítót kicserélik, csavarokkal együtt japán alkatrészekre, mindössze két óra alatt.

A gyár levélben értesíti a forgalmiban szereplő tulajdonosokat, hogy látogassák meg a megjelölt márkaszervizeket. Az értesítő levél bemutatására a szervizben kötelesek elvégezni a cserét. Az MTI szerint, ha az összes kritikus modell lengéscsillapítóját kicserélik, az cirka 5 milliárd forintos költséget sózhat a Magyar Suzuki nyakába. Ha ez tényleg így lesz, jópár új Swift-et és SX4-et kell majd eladni, hogy kompenzálják ezt a kiadást...