Jelenleg több mint 70 000 egységjármű/nap forgalom a hídon, illetve az M6 autópálya és az 51. számú főút közötti szakaszon. A szakasz hossza 11 km, amelyből az épülő új hárosi Duna-híd több mint 770 m, az úgynevezett mederhíd része 321 m, szélessége 21 m lesz. Szerkezete 9 nyílású gerendahíd. A híd kivitelezési költsége 9,3 Mrd Ft + Áfa.

Az 1990. november 16-án átadott, jelenleg üzemelő Deák Ferenc híd déli párját is magában foglaló M0 útgyűrű M6 autópálya és az 51. számú főút közötti szakaszt a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. várhatóan 2013 nyarán adja át a forgalomnak. Puskár Anett, a híd felszerkezetét gyártó és szerelő KÖZGÉP Zrt. kommunikációs igazgatója elmondta, a jelenlegi fázisban a mederhíd már elkészült részét, mintegy harmadát mozgatják. A csaknem 800 tonnás és 160 m hosszú acélszerkezetet több mint 37 méterrel tolják előre, így az eléri az első ártéri pillért. A felszabadult szerelőtéren pedig újabb egységeket hegesztenek a már meglévő elemek mögé. A hatalmas szerkezetet a pillérek tetejére épített tolópadon mozgatják, az elejére pedig egy csaknem 60 méteres, könnyű rácsos szerkezetű „csőr” kerül, ez segíti a betolást. A kivitelező a M-0 déli ág II. Konzorcium (tagjai az A-Híd Építő Zrt., a KÖZGÉP Építő és Fémszerkezetgyártó Zrt., a STRABAG-MML Kft., a Magyar Aszfalt Kft. és a COLAS Hungária Kft.). A híd tervezője a Pont-TERV Zrt., a mérnöki feladatokat az M0 Déli Szektor Mérnöki Konzorcium (Utiber Kft., Metróber Kft.) látja el.