A Škoda szeptemberben világszerte 75 790 autót adott el (az előző év azonos hónapjában 69 023), ez minden idők legjobb havi eredménye a cseh autógyártó számára. A 2010-es év első kilenc hónapja során a Škoda 12,8 százalékkal, összesen 568 990 darabra (2009. január – szeptember: 504.625) növelte eladásait.

Skoda siker eladások

Csehországban a Škoda megerősítette piaci vezető pozícióját, értékesítései 9,2 százalékos bővülésével felülmúlta a piac átlagnövekedését (plusz 0,7 százalék). A Közép- és Kelet-Európa további országaiban is átlag feletti növekedésnek örülhettek, Magyarországon 4480 személyautó kiszállítására került sor 2010 első kilenc hónapja során, ami 12,2 százalékos növekedést jelent az elmúlt esztendő ugyanezen időszakához képest. Itthon a legnépszerűbb modell továbbra is az Octavia (2374 darab). A márka Oroszországban 35,2 százalékkal több, összesen 34 273 autót értékesített.

Nyugat-Európában (Németország nélkül) az előző évhez képest 25,5, míg Hollandiában 75,9 százalékkal nőttek a Škoda kiszállításai. Dinamikus emelkedés jellemezte az Európán kívüli piacokat. Kínában a Škoda 134 470 eladott járművével 65 százalékkal múlta felül az előző év azonos időszakának volumenét (81 652). Az Európán kívüli további piacok összesített értékesítés-növekedése elérte a 44,6 százalékot. Indiában 14 224, azaz 36,6 százalékkal több Škoda talált gazdára (10 415), de a márka értékesítési hálózata Egyiptomban (+168,8 százalék), Izraelben (+63,1 százalék) és Törökországban (+61,4 százalék) is jelentős növekedést könyvelhetett el.

Kiszállítások – 2010. szeptember (Škoda modellek 2009 szeptemberéhez képest):

Octavia (31.546 darab/+16,5 százalék), Fabia (23.434 darab /-16,5 százalék), Superb (9.962 darab /+139,3 százalék), Yeti (5.389 darab /+240,0 százalék), Roomster (3.327 darab /-29,5 százalék), Octavia Tour (2.132 darab /-37,7 százalék).