A Ford Mondeo vezeti a felső-középkategóriás szegmens értékesítéseit, mind a teljes piacot, mind a flottapiacot tekintve. A Mondeo a legnépszerűbb autó a hazai közép- és felsővezetők körében, 2010 első félévében 10,9%-os szegmensrészesedéssel és 12,9%-os flottaértékesítéssel vezette a magyarországi felső-középkategória értékesítéseit.

Az első félévben a magyarországi felső-középkategóriás autók piacának 79,7%-át tette ki a flottaértékesítés. Ennek oka, hogy Magyarországon a hazai és nemzetközi vállalatok közép-, illetve felsővezetői felső-középkategóriás autót kapnak cégautónak. Amikor a vállalatok több márkával szerződnek le, és a felhasználó egy bizonyos költségkeretből a neki szimpatikus felső-középkategóriás járművet választhatja, minden tizedik közép-, illetve felsővezető a Mondeót választja.

Új lendületet adhat a Mondeo-értékesítéseknek, hogy a modell szeptembertől felfrissített változatban lesz kapható. Az augusztus végén, a Moszkvai Autószalonon bemutatkozó, külsőleg és belterében is megújuló Mondeo lesz az első, amely megkapja a Ford vadonatúj, 240 lóerős, EcoBoost benzines turbómotorját. Emellett rendelhető lesz a szintén vadonatúj 200 lóerős, 2,2 literes, Duratorq TDCi dízelmotor is, és az új S-Max-ban és Galaxy-ban már bemutatkozott 2,0 literes, 203 lóerős, ECOboost beniznes és a 2,0 literes, 163 lóerős dízelmotor is.

A megújult Mondeo vadonatúj technológiákat is kap (pl. sávelhagyásra figyelmeztető rendszert, automatikus távolsági fényszórót, vezetőfigyelmeztető rendszert, aktív hűtőrács-elzárót, intelligens, energia-visszanyerő akkutöltést, új műholdas navigációs rendszert, új prémium hangrendszert, illetve az S-Max-ból és Galaxy-ból már ismert duplakuplungos Ford PowerShift váltót és LED-es belső világítást).

Teszt Ford Mondeo 2,5 T