Az elmúlt esztendőben a Peugeot 2.142.000 új autót adott el szerte a világon, ami a gyár történetében az eddigi legjobb eredmény. Ezzel az eladási mutatóval a franciák az autómárkák világrangsorában a 9., míg az európai rangsorban a 4. helyre léptek elő. Az Európán kívüli piacokon 6 %-os növekedéssel 46 %-os részesedést értek el, míg az öreg kontinensen a személy és kishaszonjárműveket is beleértve 0,3 %-al gyarapodtak, így a piaci részesedésük 7,6%-ra nőtt. A gyár egyik legnagyobb 2010-es sikerének, a tavaly áprilistól értékesített RCZ modellt tartja, melynek fogadtatása meglehetősen pozitív volt a sajtó részéről, és amelyből a megjelenés óta 17 ezer darab talált gazdára.

Peugeot RCZ

Peugeot-ék 2011-ben további növekedést terveznek és ami a termékeket illeti, bevezetésre kerül Európában és Kínában 407-es utódja, az 508, Latin Amerikában piacra dobják a 408-as modellt, kapható lesz az első hibrid-dízel, a 3008 HYbrid 4, és megjelenik az e-HDi technológia az 508 és 308 modellekben.