Magyarországon a piaci trend továbbra is kedvezőtlen volt, hiszen a személyautó és kis haszonjármű eladások közel 26 százalékkal csökkentek. Tavaly a magyar újautó eladási listák alapján a Ford volt a legsikeresebb márka, amelyet az Opel követ. A Ford 6596 gépjárművet értékesítve 11,94%-os piaci részesedést ért el a magyarországi személy- és haszongépjármű piacon, most már harmadik éve őrizve vezető pozícióját. A Ford a 2010-es magyarországi személy- és haszongépjármű piacot külön-külön vizsgálva az előbbin 5147 új gépjármű értékesítésével, 11,8%-os piaci részesedéssel, míg az utóbbin, 1449 gépjárművet értékesítve, 12,3%-os piaci részesedéssel szerezte meg az első helyet. 2010 volt az első év, amikor a Ford a hazai személyautó piacon és a hazai haszongépjármű piacon is első helyen végzett.

Tavaly a Ford legsikeresebb modellje a Focus volt (2786 db), amelyet a haszongépjármű piacot hagyományosan domináló Transit (898 db), valamint a felső-közép kategória vezető modelljévé vált Mondeo (821 db) követett. A Ford legnépszerűbb európai modellje, az új Fiesta hazánkban a negyedik helyet szerezte meg (714 db). Kiválóan szerepelt az S-Max és Galaxy is, amelyek szegmensük első és harmadik helyét birtokolva együttesen a kategória értékesítésének 46,8%-át tették ki.

Az második helyre került Opel kiemelkedő év végi hajrát produkált (decemberben több mint 800 eladott autó, 15% fölötti piaci részesedés). A csökkenő piacon az Opel növelni tudta piaci részesedését - nem egész 10 százalékról, 10,45%-ra – és az egy évvel korábbi harmadik helyről eggyel feljebb lépett a ranglistán, 5501 Opel (személy és kishaszonjármű) talált gazdára Magyarországon. A személyautó eladások esetében a teljes piac csökkenésével lényegében megegyező, 28 százalékos visszaesés volt tapasztalható és az Opel itt is a második helyen végzett. A kis haszonjárművek piacán az Opel 290 autóval többet adott el, mint egy évvel korábban. A megcsappant piaci kereslet 2010-ben jelentős eltolódást eredményezett a flottavásárlók, a céges ügyfelek javára: az összértékesítés 71 százaléka volt ilyen. Az Opel a flottaértékesítésben is az előkelő 2. helyen zárta az évet, a magánvásárlók között azonban az Opel volt tavaly a legnépszerűbb márka és az első helyen végzett.