A Hyundai mindenkit meglepett az i30N modellel, ami a hot hatch kategóriában olyan ellenfeleknek tört borsot az orra alá, mint a Focus ST vagy a Golf GTI. A Hyundai vezetősége nagyon jól tette, hogy felkérte Albert Biermann-t a BMW M részlegétől, hogy segítsen nekik olyan sportos autókat alkotni, amik felveszik a versenyt a konkurencia modelljeivel. Nem az i30N volt az egyetlen ilyen. Ott van még az N drift furgon is. Most pedig bemutatták az RM19-et, ami egy középmotoros Veloster. 
 
Egyébként nem ez az első ilyen próbálkozás, ez viszont már nem csak egy mozgó szobor, hanem több annál! A motor a TCR sorozatban is használt 2 literes, turbós motorja, ami itt 390 lóerős és kevesebb mint 4 másodperc alatt repíti százra az autót álló helyzetből. A motorhoz szekvenciális váltó csatlakozik és elektromos sperr próbálja aszfaltra vinni az erőt. 
 
A karosszéria sokkal durvább mint egy átlagos Veloster esetében. Óriási szélesítések, gigantikus hátsó szárny és egy hasonlóan túlzó diffúzor is található a kocsin, a szín pedig, az N részleg védjegyeként ismert, babakék-narancs kombó. A beltérben is nagyon versenysportos a hangulat. Versenyülések, versenykormány és karbon burkolatok mindenhol. 
 
Ez még csak egy tesztmodell, de már lehet olyat hallani, hogy a Hyundai, utcai, sorozatgyártású változatot is tervez, természetesen a túlzó aerodinamikai elemek nélkül. Furcsának tűnhet, de volt már példa rá, hogy olyan autók gurultak le a gyártószalagról, amik meglepték a közönséget. 
 
Akárhogy is lesz, ez egy nagyon izgalmas autó lehet majd és ha sikerül vonzó árat kitalálni neki, akkor tényleg sok bosszúságot fognak okozni a konkurenciának.