Nagyon vártam már, hogy részletesebb információkat találjak a Liberty Walk standján kiállított Skyline-ról és végre a Speedhunters oldalán megtaláltam! Azt hiszem Kato san nagyon durván odacsapott idén ezzel az alkotással. 
 
Nem mindenkinek jönnek be a szélesített vasak és mivel egyre durvább átalakítások készülnek, sokszor még azok is ingatják a fejüket, akik egyébként élik ezt a stílust. Ez a Skyline viszont biztosan mindenkinél betalál! Az LB Super Silhouette Works R34 egy igazi mestermű! Versenyautónak látszik ,de nagyon nem az. 
 
A Super Silhouette versenyautók mintájára, Bosozoku gépek is épültek az évek alatt. Japánban nagyon népszerű volt ez a versenyszéria. Nincs túl nagy megfejtés. Megjelenésre olyanok voltak mint az utcai autók, csak éppen csővázas volt mind, erős turbós motorok hajtották őket és sokkal szélesebbek voltak. Kato san a Hasemi KDR30 mintájára építette meg ezt a Nissant. (Az eredeti változatot Masahiro Hasemi vezette az 1982-es és 1983-as bajnokságban.) A fekete-piros Tomica dizájn legendássá vált és nem is ezt volt nehéz lemásolni, hanem a karosszériát. 
 
Az alap egy ER34 GT-T, amiért biztos nem fognak megorrolni a GT-R rajongók, hiszen ha egy eredeti Godzilla-t vágtak volna szét, biztosan kiégett volna az internet. Felkerültek az óriási, szögletes szélesítések, hátul egy hátsó szárny, illetve egy szintén elég méretes diffúzor és ott van még elöl a brutális toldat, amire már felszállási engedélyt kell kérni. Apróság, de a géptető szélén végigfutó légterelők is hozzák a korhű érzést valamint a Vitaloni visszapillantók sem megszokottak egy R34-en. 
 
A géptető alól kikapták az RB25DET NEO motort és helyére L28 blokk került. Az eredeti versenyautóban LZ20B motor dolgozott, ami az L20 4 hengeres verziója volt, TD05 turbóval és 570 lóerő körüli teljesítménnyel. Itt is megmaradt az "L" hagyaték, viszont még előbb elküldték átépítésre, ahonnan 3,1 literes hengerűrtartalommal és 3 darab dupla Solex karbival érkezett vissza. A leömlőket nem változtatták, viszont a kipufogó az autó oldalán figyel ki. Elképzelhetjük milyet szólhat padlógázon! 
 
Az utastérből természetesen mindent kipakoltak és feketére fényeztek. A sárga Cusco bukócső hívja fel magára a figyelmet először, majd a piros Bride Gita versenyülések. A kerékjáratokban 11x18 méretű Yokohama Advan Racing GT felnik forognak, és mivel ez egy showcar, az autó alá levegős futómű került beépítésre.
 
Sajnos a szett nem elérhető, viszont a képviseletek kaphatnak belőle ha szeretnének építeni maguknak egyet demo célból. Szerintem zseniálisra sikerült ez a Skyline! 
 
Nektek mi a véleményetek? Még több képért KATTINTSATOK IDE! 





 

 

Forrás: Speedhunters