Vannak autók, amikből tényleg nincs sok módosított verzió. Ennek több oka is lehet, amiből az egyik az, hogy már maga az alap is iszonyatosan drága. Ilyen például a Bentley Continental is. Nem ez az első olyan példány ami áldozatául esett a tuningnak, mert Japánban is van egy elég hardcore darab, arról viszont kevés információt találni, erről viszont sikerült kicsit többet megtudni azon kívül, hogy airride ülteti földig a kasznit. 
 
Dan Steele már 25 éve épít, tuningol, módosít autókat és mindig is VW párti volt. Korábban volt Corrado G60, B6 Passat 4Motion V6, R32 Golf, Mk4 Polo G40, Golf Rallye is a tulajdonában, úgyhogy eléggé képben van a márkával kapcsolatban. Dan mindig is akart egy Bentley-t, ahogy ő fogalmaz: " Ez csak egy hosszított Audi S8 tulajdonképpen." 
2016-ban vette meg a Bentley-t és több hónapig csak fejben variálta át a Triple Black Edition autót. 
 
A belteret az Optimus Trimmers műhelyben alakították át Jaffa Orange bőrrel. Az ülések, az ajtókárpitok, a tetőkárpit, a könyöklő is kapott az anyagból, de még a csomagtérbe is jutott, ahova durva VIP érzést sikerült varázsolni a pezsgőkkel és a jéggel. A gyári infotainment megmaradt, viszont kiegészítették még Audison Bit One processzorral, Alpine erősítővel, Rockford Fosgate mélynyomóval és háromutas Focal szettel. 
 
A karosszérián nem kellett túl sokat variálni. A lökhárítókat lesimították és a hűtőrácsot megszabadították a krómtól. A futóműnél viszont komolyabb beavatkozások történtek. A gyári vezérlőt Dump It egységgel egészítették ki, az Intermotive szett mellé pedig Airmatics és Viair alkatrészeket építettek be, egyedi lufikkal és gátlókkal. A kerékjáratokban egyedileg átalakított, 4 részes Rotiform BLQ-T felnik forognak, 9,5 és 10,5x21 méretben, arany (rose gold)  közepekkel és polírozott peremekkel. Ahhoz, hogy tökéletesen elférjenek, 35 mm-es nyomtávszélesítőkre volt szükség. 
 
A géptető alatt 6 literes, W12 motor dolgozik, 6 sebességes Tiptronic váltóval. egy programozást követően 680 lóerő mozgatja az óriási autót és az optikára is odafigyeltek, viszont nem igazi karbonnal dekorálták ki a motorteret, de ez legyen a legnagyobb probléma. 
 
A végeredmény dögös és az biztos, hogy nem lesz belőle túl sok a találkozókon. Még több képért KATT IDE! 






 

 

Forrás: Fast Car