15 év. Ennyi kellett ahhoz, hogy Ibrar Jabbar megépítse Anglia egyik leghíresebb Supra-ját. Már a külső is magával ragad, hiszen az egyedi widebody szett elég izmos megjelenést biztosít a kocsinak. A teljes felújítás után került az autóra a TRD  első lökhárítóból, egyedi toldatból, Veilside ívekkel szélesített TRD sárvédőkből, szélesített BN Sports hátsó sárvédőkből, Trial és BN Sports hátsó lökhárítóból és egyedi küszöbökből álló szett. Az első sárvédők egyedi légbeömlőket kaptak,  felkerült egy Seibon karbon motorháztető, hátra pedig Speedwells Ridox style hátsó szárny. Az első lámpák faceliftes darabok, hátul pedig LED-es változatokat szereltek fel, amiknek a karbon ház a különlegességük. Ez volt a külső. Most nézzük mi lapul a kaszni alatt. A motor 3 literes 2JZ-GTE VVti, amit teljesen átépítettek. A motor kapott ARP tőcsavarokat, kovácsolt belsőt, nagyobb turbót (BorgWarner S300 91-97) Turbosmart 50mm-es wastegate-t, Tial lefújószelepet, egyedi kipufogórendszert, nagyobb intercoolert, AAP elektromos ventiket, HKS olajhűtőt és még sorolhatnám. A lényeg az, hogy az eredetileg elképzelt 650 lóerő helyett, sikerült elérni a 727 lóerős teljesítményt, ami elég durvának hangzik, főleg ha tudjuk, hogy az autó utcai használatban van. Viszont olyan jól belőttek mindent a műhelyben, hogy simán vezethető maradt. Ettől függetlenül ne legyenek illúzióink. Simán eltekeri harmadikban is, száraz úton is a kerekeit a kocsi, úgyhogy nem árt észnél lenni! A teljesítmény Getrag V161, 6 sebességes váltón és karbon kuplungon keresztül jut el a hátsó kerekekhez. A stabil úttartásért HSD coilover szett felel, a merevségért pedig Carbing toronymerevítő és állítható Titan stabilizátorok, mindenhol poliuretán szilentek, valamint a diffinél Toyota szilentek a felelősek. Ekkora teljesítmény mellé fékerő is kell, amit elöl K-Sport 8, hátul pedig 4 dugattyús nyergek és 356-os tárcsák garantálnak, fém fékcsövek és ATE Racing Blue fékfolyadékkal megtámogatva. A masszív kerékjáratokban egyik oldalon egyedi Avant Garde 3 részes felnik, a másik oldalon Weds Kranze LXZ 3 részesek feszengenek, elöl 10,5 hátul pedig 13x19-es méretben. Ezekre az úthengerekre pedig 275/30 és 315/25-ös gumikat erőszakoltak fel. Ez eddig elég durván hangzik és általában ilyenkor véget is ér a lista, max egy Bride ülés Takata öv páros kerül megemlítésre, de itt nem így történt! Ibrarnak ugyanis  pont abból lett elege, hogy mindenki lefikázza a Toyota műanyag belsejét. Éppen ezért facelift műszerfalat szerelt be és mindent piros bőrrel és fekete alcantaraval húztak be. Az első ülések helyére Audi RS4 nagytámlás Recarokat tettek. A Defi kiegészítő műszerek kötelező tartozékok. Ugyan a legtöbben biztos nem hiányoljuk, de Ibrar a szórakoztatásról is gondoskodott. Pioneer dupla DIN fejegység, 16-os Diamond első hangszórók, hátul pedig 3 utas szettek, dupla 25-ös JBL mélyláda és JBL erősítő dübörög ha a tulaj úgy akarja, az energia ellátásról pedig Optima Redtop akkumulátor gondoskodik. Elég durva lista nem igaz? Kiállításon vagy egy kisebb találkozón is éppúgy megállja a helyét, mint a bevásárlóközpont előtt. Hibátlan! Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 






 

 

Forrás: Fast Car